KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کویر

کویر  

 

 

 

نویسنده: دکتر علی شریعتی  

 

دانلود 

 

(این فایل تنها شامل هفت فصل اول کتاب است.)

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 23:11 http://Kntu.BlogSky.Com

موضوع کتاب چیه؟

حسین محمدی نصرابادی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 23:57

سلام
ادامه ی کتاب رو هم میزارین دیگه؟

اگر فایل pdf اش رو پیدا کردم حتما میزارم اگر خیلی عجله دارین بگین از رو کتاب اسکن کنم.

م.ر یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 00:04

مرسی
خیلی وقت بود دوست داشتم کویر رو بخونم

کویر یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 02:28

vaaaaaaaaaaaaay hamid! in chi bude gofti! in ketab yeki az neveshtehaaye shaaeraneye doktor shari@ie ke albatte bekhaatere inke elmo toosh koobide,ye seri naghd ham behesh vaared hast!

ستایش یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 06:37

چرا وقتی دانلود رو می زنم این پیغام میاد و نمی شه؟ (www.seapurse.com could not be found. please check the name and try again.)

من چند بار چک کردم مشکلی نبود نمیدونم چرا برای شما این پیغام رو میده :-؟؟

فریما تیموری یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 13:45

مرسی کار مفیدی انجام دادی. راستش دنبال کتاباش بودم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد