KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امروز هم کنار سفره افطار نشستم

 به نام او... 

 

امروز هم کنار سفره افطار نشستم ، درست مثل شبای قبل.

صدای اذون تو گوشم بود و دستام رو به آسمون !

نمیدونم صدامو شنیدی یا نه اما یادمه مثل همیشه بلند صدات کردم  

و ازت خواستم که ماه رمضون امسال سیر سیر از 

سر سفره ات بلند شم ، بهت گفتم : خدا جون 

امسال حواسم هستا دیگه نمی خوام خودمو با نون و خرما سیر کنم ،  

نمیخوام به همین قانع باشم و چشامو ببندم و برم کنار، نمیخوام !

من از اون افطاری مخصوص میخوام از همون که اون گوشه گذاشتی ،

همون که سفارشیه.

میدونم لایقش نیستم اما طعمشو دوست دارم میخوام بچشم اگه این ماه 

نخورم پس کی بهم میدی مگه نمیگن این ماه ، ماه توه و صابخونه خیلی مهربونه

پس بهم بده ! حالا که چشمم بهش افتاده،

حالا که ظرفشو دیدم، هوس کردم تا ته ته شو یه نفس سر بکشم .

من حالیم نیست خداجون از  همونا میخوام میدونم مال بنده های گلته،

خوب چه عیبی داره واسه خاطر روی اونا هم که شده بزار یه ناخونک  کوچولو بهش بزنم.

شاید نمک گیر شدمااااااااااا

هر سال تو این ماه قشنگ سفره خوشگل و پربرکتتو ازین سر تا اون سر 

آسمون پهن میکنی تا بنده هات بیان و هر چقدر میتونن ازش بهره ببرن.

من که میدونم این سالها گرسنه میموندم و دست خالی پا میشدم

اما امسال دیگه دل به خوراکیای رنگی نمیدم.

نمیخوام با اونا خودمو سرگرم کنم.

اینقدر منتظر میشینم تا فرشته های درگاهت اون اصل کاری رو تعارفم کنن 

آره من از اون مهمون پر روام چون اینجا خونه خودمه.

این فرشته ها دوستام ان و خدا رفیق فابریکمه.

این سفره واسه من و شما پهن شده.

این ماه ، ماه نزول رحمته . نکنه مثل بچه ها شیفتهء خوراکیای 

رنگیه تو سفره بشیمو اصل کاری رو یادمون بره.

این فرشته ها رو که میبینی روزیمونو تو کاسمون میزارن پس ازشون بخواه .

از خدا بخواه که تو این ماه پربرکت، نور رحمتشو شامل حالمون کنه.

گناهامونو ببخشه و دستای ناتوانمونو بگیره

قبل از اینکه دست تو سفره ببری و روزه تو واکنی ببین اون کاسه نور رو کجا گذاشته

برش دار و  یه نفس سر بکش.

اون هدیه ماله توه.

از خود خود آسمون واست فرستادن.

این نور تو رو سیراب میکنه و دلت روشن میشه.

خدا خیلی مهربونه ها حتما سر سفره افطار که نشستی

بهش دل بده باهاش حرف بزن واسه همه دعا کن

و از طبیعت مهربون طلب بخشش کن مطمئن باش

صداتو میشنوه ،مگه نه خدا جون؟! راسته که میگن موقع اذون 

سرت شلوغ میشه و صدای بنده های کوچیکتو نمیشنوی ؟!

من که باور نمیکنم !

 

 

التماس دعا

منبع:کلوب  

 

نظرات 13 + ارسال نظر
الیار چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 17:12

بسیار زیبا

ممنون

فائقه چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 17:26 http://www.faegheh.blogsky.com

وبلاگ بسیار جالبی دارید
بهتون تبریک میگم
و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید

ف چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 17:26

خیلی قشنگ بود.....
ممنون

مهسا IT چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 17:43

عالی بود. سر همون سفره اگر یادت بود منم دعا کن

رویا IT چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 18:13

خیلی قشنگ بود!

<این فرشته ها دوستام ان و خدا رفیق فابریکمه!>



حسین محمدی نصرابادی چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 19:29

احسنت
بسیار زیبا و دلنشین بود
ممنون
التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مسعود افشار چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 23:06

بسیار زیبا بود. التماس دعا

حسین رنجبر نرم افزار پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 03:25

فوق العاده زیبا بود . ممنون .
سلامت باشید . التماس دعا
یه جا شنیدم :
« روزه گرفتن در هوای گرم جهاد است ! »

مجتبی معصوم پور پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 05:26

ممنون خیلی جالب بود

م.رIT پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 12:58

واقعا زیبا بود
امیدوارم این ماه رمضونی روز به روز ادمتر شیم(البته منظورم خودمه ها به کسی برنخوره)

ف کامپیوتر پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 18:51

ممنون متن زیبا بود خدا کنه تو این ماه رمضانی اونای که تو این اموزش مجازی چوب لا چرخ ما میزارند هم به خودشون بیان الهی امین

نرگس ت جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 18:47

مرسییییییی

خووووووشکللللللللللللل شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 14:31

سنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد