KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آقای سرمربی کمی مودب باشید !!

  آقای سرمربی کمی مودب باشید !!

2.jpg-59709 

      

1.jpg-19192

  

چرا دایی به تلویزیون دعوت می شود !؟

توهین به مجری و مردم ..

 دوشنبه شب وقتی در برنامه نود صحبت های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمون رو شنیدم که با لحن خیلی عصبانی از رسانه ای ملی صحبت می کرد و یا با به کار گیری الفاظ زشتی ( خیلی عذر می خواهم )  چون ... آقای محترم من به چیز شما کار ندارم و شما هم به چیز من کار نداشته باش ... !! و تآکید مستمر  بر افعالی چون  شما نمی فهمید ... به من چه ... و جملات دیگری نظیر آن ، واقعآ خیلی حالم گرفته شد .. و به عنوان یک شهروند یا بهتره بگم یک پدر ، نزد همسر مخصوصآ پسر جوانم حسابی  خجالت  زده  و شرمنده شدم .. و با شنیدن حرف های یک آقای خیلی محترم که متآسفانه خیلی هم ادعایش می شود ، شوکه و دل آزرده شدم . من نمی دانم چرا مسئولان رسانه ملی مخصوصآ شبکه سوم سیما که می داند علی دایی در گفتگوی عادی هم کنترلی بر اعصابش نداشته چه برسد به آن که در حالت عصبانی بخواهد صحبت کند ، چه اصراری است که او را در برنامه زنده پرمخاطبی هم چون نود دعوت اش  کنند ..!؟ که این چنین بر روی اعصاب مخاطبان راه رود ...!!

نجابت عادل فردوسی پور .....

با شناختی که از حاج آقا پور محمدی مدیر محترم شبکه سوم سیما دارم و حساسیتی که او نسبت به  مناظره های سالم تلویزیونی داشته و معتقد به رعایت اصول احترام به مخاطبان است . باور کنید من در حین اجرای برنامه دوشنبه شب نود ، هر لحظه منتظر بودم عادل عزیز ، این جوان محجوب و نازنین تلفن علی دایی رو قطع کند . یعنی همون کاری که خود سرمربی تهدید به انجامش می داد !! و مطمئن بودم حاج آقا پورمحمدی به خاطر این کار مجری برنامه نود ، نه تنها ناراحت نمی شد ، بلکه او را تشویق هم می کرد . ولی جناب فردوسی پور فقط به لحاظ تربیت خانوادگی و نجابتی که داشت این کار رو انجام نداد . ... آن هایی که دیشب شاهد گفت و گوی این آقای محترم بودند .. با تعجب دیدند که چگونه با عصبانیت تمام اختیار عمل رو در دست داشته و مسلسل وار صحبت می کرد .. کم آگاه ترین مخاطب هم می دانست عصبانیت دایی برای چی است .. ! زیرا او دوست نداشت هیچ انتقادی به برنامه هایش شده و از این که رقیب سر سخت اش  امیر قلعه نوعی در باب تیم ملی سخن گفته بود ، آقا بر افروخته شده و ان گونه با عصبانیت وصف ناشدنی از تریبون عمومی مجادله می کرد ... !

شمردن واژه های " من " .... !!

خیلی دلم می خواست از همون لحظه ای که آقای علی دایی گوشی تلفن رو برداشته و در پاسخ عادل فردوسی پور که پرسید .. آیا شما حرف های آقای قلعه نویی رو شنیدی  ؟ گفت نه !!! تمام " من " هایی رو که سرمربی محترم در طول گفت و گو به زبان آورد رو می شمردم !  وای که چقدر شنیدن مستمر کلمه " من " از دهان یک شخص آزار دهنده است ... من گفتم ... من تصمیم گرفتم .. من نمی تونم .. من می تونم ... من .. من و من !! خوب یادمه اوایل انقلاب وقتی بر روی یک دیوار کلمه قصاری فکر می کنم از حضرت امام ( ره ) در باب  واژه " من " خواندم که ان را شیطانی توصیف کرده بود .. آن روز هرگز معنی آن را درک نکردم ..! ولی اعتراف می کنم دیشب شیطان رو به وضوح در ورای برنامه نود دیدم !! که بد جوری حال من رو به هم می زد .... !!

4.jpg-37807

یک در خواست از برنامه نود ...

اگر چه مردم فهیم کشور ما خود به خوبی این رفتار ها رو قضاوت کرده و حرکات خوب و بد رو به خوبی  تشخیص می دهند .. ولی بنده به عنوان یک شهروند عادی از تهیه کنندگان محترم برنامه نود خواهش می کنم .. برای حفظ حرمت و جایگاه شریف مخاطبان میلیونی برنامه که تا نیمه های شب به ذوق آگاهی ازجریانات سالم ورزش کشور بیدار نشسته و به صحبت های کارشناسان محترم گوش می دهند  .. از این به بعد در دعوت از چهره ها خیلی دقت کرده و برای پرهیز از تکرار اتفاقات نا خوشایند گذشته ، حتمآ از طریق ضبط پلی بک ، گفت و گوی آن ها رو پخش فرمایند ..

با تشکر و احترام :

بهروز مدرسی

منبع:www.oldpilot.ir

نظرات 7 + ارسال نظر
عاصمی زاده جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 23:32

متن جالبی برای تخریب اسطوره تاریخ ورزش کشورمان که بدون هیچ واسطه سیاسی به پر افتخارترین ورزشکار تبدیل شده بود....!!!
امیدوارم حداقل ارزش اسطورها وبزرگان ورزش خود را بدانیم واین گونه قدم در وادی تخریب آنها نگذاریم

جویا شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 02:52 http://toooska.blogfa.com

یعنی هر کسی اسطوره است هر چی دلش می خواد به مردم بگه و هر بی احترامی به مردم بکنه در یک برنامه زنده تلویزیونی

حمید توکلی، IT شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 09:36 http://kntu.blogsky.com/

من برنامه ی مذکور رو ندیدم، ولی اگه توهینی شده، مسلما قابل توجیه نیست!

یک بزرگ اول خودش باید ارزش خود را پاس بدارد!

[ بدون نام ] شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 09:54

سلطان عـــــــــــــــــلی دایـــــــــــــــــــــــــــــــــی

آزاده ب شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 10:52

این عادت ما ایرانیهاست که وقتی کسی به مقامی میرسد -فرقی نمیکند چه مقامی- نه دیگر از او به خاطر عملکردش توضیح میخواهیم و نه اگر خودمان هم مرید او باشیم اجازه میدهیم دیگران این کار را بکنند چون تربیت تاریخی ما اینگونه است ولی باید بیاموزیم از کوچکترین مقام اجتماعی تا بزرگترینشان (حتی خدا)را زیر ذره بین ببریم و از آنها سوال کنیم و توضیح بخواهیم .
من نمیدانم این عادت به مقدس سازی افراد از کجا در ما ریشه دوانده و ما چرا اصرار داریم افرادی را پاک و بی عیب جلوه بدهیم . و باید بدانیم توضیح خواستن از رفتار یک قهرمان خراب کردن وجهه و اعتبار او نیست و حق مسلم ماست ! به هر حال اگر این عادت در ما وجود نداشت که ما الان گرفتار دیکتاتوری نبودیم...

مصطفی کاظمی - نرم افزار یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 00:15

بنده نیز موافقم که این متن و یا متن های مشابه فقط جنبه تخریبی علیه ابر مرد فوتبال ایران علی دایی دارد.

مگر در برنامه هفته پیش نود، جناب آقای قلعه نوعی کم "من" گفتند.
چرا کسی اون موقع به فکر شمارش نبود؟
می فرمودند:
تیم من ..
زمانی که من در تیم ملی بودم...
من اگه باشم ...
کادر فنی تیم در زمان من ....

و صد تا من دیگه!!!

آخه این ها رو بعد یه هفته بیاد میارم، ولی کاش یه مقدار منصفانه بنگریم.

تخریب افرادی چون علی دایی تخریب ارزش هاست.

روIT یا یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 01:10

!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد