KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آدم خوبی بود !

به نام آن بی نام ، که در نام نگنجد

آدم خوبی بود...

دین داشت

اما چیزی درونش کم بود!

عمق نداشت

با کمترین موجی درونش غوغا می شد

به هم میریخت درونش

 و برونش را هم!

چه باید می کرد ؟

من چه می کردم ؟

...

بارخدایا ظرف وجودمان لبریز کن و بزرگ...بزرگ...بزرگ...ب.ز.ر.گ

آمین!

چاره شاید که همین است... نه اینکه بی موج بماند دلمان

یاحق

نظرات 10 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 02:48 http://kntu.blogsky.com/

پر مفهوم بود!

عاصمی زاده پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 10:38

زیبا بود ممنون!

فائزه غلامی پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 10:47

خوشگل بود.
ممنون.

طائفه پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 15:42

خدایا بهمون هم ظرفیت نعمت ها رو بده هم ظرفیت سختی و مشکلات... که هر دو امتحان توست...

رویا IT پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 15:58

قشنگ بود!!
مرسی!


هادی بدری‌زاده پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 17:08

من می‌گم کلاً‌ فقط یه کار کن: هیچوقت هیچوقت و هیچوقت قضاوت نکن. نگــــــــــــــــــــــــــــاه کن.
فکر همه جا می‌پره، جلوشو نمی‌شه گرفت ولی خیلی کمکه به خودته اگه بیانش نکنی. همین.

متنت رو دوست داشتم. خوشکل بود.

من بر این قائلم تلاطمی که یه سؤال واحد بوجود می‌یاره برای آدما متفاوته! به عمقش‌ون هم ربط نداره، چون در این صورت سونامیی که یک سؤال دیگه در درون امثال من و تو به وجود می‌یاره و در اون شخص نه، چطور توجیه می‌شه و...
کلاً ما هیچ گیجی برای اندازه‌گیری درون و قلب آدما نداریم، مال این‌کار نیستیم، پس این‌کارو نکنیم بهتره...

وحید جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 01:39

با سلام

دوش وقتی که از ک چه یار گذر می کردم یار فریاد بر آورد که عشقش بازیست با همین جمله ساده کار دلم پایان یافت
.
.
.
.
.
.
ای دلم بایست شکست را پذیرا مباش

نرگس جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 19:28

آمین از ته ته دلم

فائزه نعیم جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 23:41

خیلی قشنگ بود
یاد خودم افتادم...
ممنون

محمد فتاحی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 16:23

بیش از این فتنه خون ریزی اشوب مجوی دیگر از شمس تبریزی نگوی موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد