KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مناجات شهید چمران

هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد تو او را خراب کردی،

به هر که و هر چه دل بستم تو دلم را شکستی،

عشق هر کس را به دل گرفتم تو قرار را از من گرفتی،

هر جا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی برای دلم امنیتی به وجود آورم تو یکباره همه را به هم زدی، در طوفانهای وحشتزای حوادث رهایم کردی تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم...

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم و جز تو به چیزی یا کسی امید نبندم و جز در سایه تو آرامش و امنیت احساس نکنم...

خدایای تو را برای همه این نعمتها شکر میکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
بی حجاب یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 21:33 http://www.bihijab.blogfa.com

با سلام
مدیریت وبلاگ بی حجاب از شما برای دیدن این وبلاگ دعوت می نماید.
با تشکر
مدیریت بی حجاب .... سیدمیثاق اختر

احمد IT یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 22:04 http://itex.blogfa.com

تویی همیشه راهنمایم...

مسعود افشار یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 22:06

بسم رب الشهدا
بسیار عالی بود. ممنون

رویا IT دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 20:36

<رهایم کردی تا هیچ آرزویی در دل نپرورم ...>

قشنگ بود٬ ولی خیلی هم عجیب بود!
فکر نمی کنم خدا هیچ وقت همه ی این نعمت هارو به یک نفر بده!!


حمید توکلی، IT دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 20:38 http://www.kntoosi.com

زیبا بود!

عاصمی زاده سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 21:55

بسیار عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد