KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مجتمع علمی فرهنگی «شجره طیبه» تأسیس می‌شود

 از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

مجتمع علمی فرهنگی «شجره طیبه» تأسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مجتمع علمی فرهنگی «شجره طیبه» با هدف تقویت جبهه علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تأسیس می‌شود. 
 

  
اخوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر، افزود: این مجتمع علمی فرهنگی، شامل پژوهشکده دانش و فن‌آوری و مرکز مطالعات و اطلاع‌رسانی شجره طیبه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پژوهشکده دانش و فن‌آوری این مجتمع در بحث‌های پژوهشی با همکاری دانشگاه، پروژه‌های تحقیقاتی را با حضور دانشجویان انجام داده و پلی میان صنعت و دانشگاه خواهد بود، تصریح کرد: این پژوهشکده با هدف کلی فعالیت در جهت جنبش نرم‌افزاری و نهضت تولید علم، ایجاد خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر تصریح کرد: مرکز مطالعات و اطلاع‌رسانی این مجتمع نیز به منظور ساماندهی وضعیت نخبه‌پروری و نیروسازی برای انقلاب و نظام و همچنین آشنایی دانشجویان با مبانی معرفتی، بصیرتی و مهارتی صحیح و نیز حضور در حوزه اطلاع‌رسانی جهت توسعه مبانی فرهنگ انقلاب دایر خواهد بود.
به گفته‌ اخوان مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع علمی فرهنگی، اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد. 
 
http://www.farsnews.net

 

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد ارجمند- MBA چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 13:33

پول بشگ های نفت ما ببین کجا ها که خرج نمی شه......
این آقایون چرا موازی کاری می کنند. وقتی ما چند سازمان را که با همین نام کار می کنند را داریم چرا باید پول هزینه کنیم و یک سازمان بدون مصرف دیگه تاسیس کنیم؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد