KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هرگاه به او نظر کند، شاد شود....

Loveخداوند عالمیان می فرماید:

 

 چو خواهم جمع کنم برای مسلمانی نیکی های دنیا و آخرت را، به او می دهم دل ِ شکسته ی خاشع، و زبان ذکر کننده، و بدنی صبر کننده بر بلا، و زن مومنه که هرگاه به او نظر کند، شاد شود....

پیامبر اکرم(ص)

نظرات 11 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 00:17

با سلام

بلی این چنین است با نگاهی شاد می شود با لبخندی از جانب همسر می خندد

رسول خدا (ص) :
وقتی کسی که خلق و دین وی مایه رضایت است به خواستگاری می آید , به او زن دهید و اگر چنین نکنید فتنه و فساد در زمین فراوان خواهد شد. (نهج الفصاحه ، ح 130)

سلام وحید جان!

تو این چیزارو از کجا میدونی؟ D:

امید فرقدان چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 00:19

حمید عزیز
مراعات حال مارو بکن؛بچه ها جوون هستن خوب دلشون میخواد

امید عزیز!

ایشالا یه قرار میزاریم، دسته جمعی با کل پسرای یونی میریم خواستگاری، که هر کی هر چی دلش میخواد بهش برسه! X:

احمد چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 00:22

آی گفتی.
ولی این زنه ک اکسشوه انداختی خیلی مومنه میخوره ها

آی گفتم! D:

فقط یه ذره موهاش پیداست! D:

نیم ساعت Love رو سرچ کردم تا پیدا شد! D:

امید فرقدان چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 00:31

من شرمندتم؛من چشمم دوست دختر تورو گرفته!!!

من فقط دوس پسر دارم! D:

از همتون هم مجرد ترم! D:

امید فرقدان چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 00:37

خوب دوس پسرات که دوس دختر دارن!!!!

دوس پسرای من فقط ریش دارن! D:

فرخ چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 01:14

messe inke hamid jan dge vaghteshe. hamin fardas ke baye daste golo ye baste shirni mirin dame dare khooneye aroos khanoom.bada bada mobarak bada /ishala mobarak bada......

قربون فرخ جون برم که درکش بالاست!

حالا این عروس خانوم ِ خوشبخت کی هست؟ D:

فرخ چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 01:18

diri dididi diri diri didri didi!!!!!hamid joon bia vasat!!!!!kharje aroosiam ba man .doostaye hamid kojaeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?!ashegh shode

اول این موزیک گوش خراشو قطع کن، بعد در مورد وسط صحبت میکنیم!

تو تکلیف عروس خانم ِ خوشبختو مشخص، خرج عروسی رو بین بقیه ی بچه ها تقسیم میکنم! D:

علی چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 10:12

۳تای اولشو که بهت داده



اخریشم مال خودته....

ممنونم از لطفت!

موفق باشی!

پاسخ بده آقای توکلی چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 10:46

آقای توکلی چرا پست خانم نگین مفتون را پاک کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا که خودتون اصرار دارید!

چشم! منتظر انتشار پاسخ باشید!

موفق باشید!

علی منتجبی چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 18:41

حمید منم می خواهم شاد بشم؛
اما اگر امکان داره هر چی خوشکلترشو واسم پیدا کنی بهتره؛از اونایی که وقتی میبینیشون قط شاد نمیشی بلکه سنگ کوب می کنی از زیباییش.ممنون میشم هر کس پیدا کرد به من یه خبر بده

مگه من خداوند عالمیانم!؟ D:

برو درخواستتو به امید بگو :

http://kntu.blogsky.com/1387/05/30/post-5411

نرگس چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 19:58

بیخیال بابا چی شده تموم بچه های دانشگاه رفتن تو خط مزدوج شدن؟

D: آخه دنیای مزدوج ها یه چیز دیگس! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد