KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

منجی؟!

ما به منجی اعتقاد داریم چون به او نیازمندیم !!

نظرات 4 + ارسال نظر
--------- سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 19:37

آره درسته
من که قبول دارم
ما احساس نیاز می‌کنیم که فردی بیاید که ما را از دست استکبار جهانی نجات دهد
در این صورت تکلیف این جمله که از تو حرکت و از خدا برکت چه می‌شود؟؟؟
آیا غیر از این است

حمید توکلی، IT سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 20:21 http://www.kntoosi.com

گویند، برترین هدیه ی منجی، گسترش عدالت است اما من بیش از عدالت، علمش را می طلبم!

من به علمش محتاجم!

احمد سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 23:22

پر کن دوباره کِیْل مرا ایها العزیز

آخر کجا روم به کجا ایها العزیز

رو از من شکسته مگردان که سال‌هاست

رو کرده‌ام به سوی شما ایها العزیز

جان را گرفته‌ام به سردست و آمدم

از کوره راه‌های بلا ایها العزیز

وادی به وادی آمده‌‌ام از درت مران

وا کن دری به روی گدا ایها العزیز

چیزی که از بزرگی تو کم نمی‌شود

این کاسه را ... فاوف لنا... ایها العزیز

خالی‌تر از دو چشم من این جان نیمه جان

محتاج یک نگاه تو یا ایها العزیز

- ما- جان و مال باختگان را رها مکن

بگذار بگذرد شب ما ایها العزیز

دستم تهی است... راه بیابان گرفته‌ام

دست من و نگاه شما ایها العزیز

چاقروند چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 01:43

خدا سر کارتون گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد