KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اصرار بر حماقت تا چه اندازه ؟(در جواب متن شرم بر من،شرم بر تو..)

(در جواب متن شرم بر من ، شرم بر تو....)

.......................................................

و اذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون * الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون(سوره بقره - 11-12 )

چون آنها را گویند که در زمین فساد نکنید پاسخ دهند که تنها ما به صلاح کار کردیم آگاه باشید که اینان سخت مفسدند ولی خود نمی دانند.

...............................................................................

وقتی متن دومت رو خوندم به حماقتت تاسف خوردم . گویا اصلا متن من رو نخونده بودی . دوباره بر ادعاهای پوچ و بی اساسی که با منطق خط بطلان بر روشون کشیده بودم اصرار ورزیده بودی.گویا اصلا در باغ نبودی که تو اون متن چی نوشته بودم.کار تو، منو یاد اون آیه قرآن که در بالا نوشتم و یاد این شعر شاعر انداخت که : تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است....

و اما جواب :

یک جک بامزه در اول متنت تعریف کردی اونم گفتی که با به کار بردن متن بتکده قصد توهین به حرم اباعبدالله رو نداشتی.امیرالمومنین در تعریف شبهه میفرماید : کلمه الحق یراد به الباطل،هر چی به این استدلال کودکانه فکر می کنم میبینم تعریف شبهه امیرالمومنین بر قامت ناسازش برازنده نیست.یعنی این استدلالت این قدر پسته که ارزش نداره حتی بهش شبهه بگیم.گاو!!!! جنابعالی گاوی!!!!! البته اصلا قصد توهین نداشتم.میدونی چرا؟چون گاوپرستانی که در هندوستان زندگی میکنند واژه گاو براشون مقدسه!!!!حالا به شما گفتم گاو دیگه!!!توهینی که نکردم.(فکر میکنم همین مثال کافی باشه برای بیان کردن حق مطلب و انصافا قصد توهین نداشتم)

بعدش نوشتی که کسی که ارزش های حسینی رو زیر پا میذاره حرم امام حسین رو تبدیل به بتخانه کرده.نمیدونم این تفکرات وهابی از کجا تو ذهنت رسوخ کرده.کی گفته بهت که با توهین به سید الشهدا (نعوذا بالله) میتونی ارزش های حسینی رو زنده کنی؟در هر صورت جوابت رودر متن قبلی (اون جایی که نوشتم و اما حسین..... و حدیث امام صادق رو آوردم) بخون. نگذار ما تکرار مکررات کنیم.ببین هر قصدی هم که داشتی حماقت کردی که به حرم مولا گفتی بتکده.فکر نکن ما آروم میشینیم و جوابتو نمیدیم.

در مورد شکسته شدن قلب حضرت حجت نوشتی؟!!! شک نکن که تو قلبش رو به درد آوردی نشون به اون نشون که حرم جد بزرگوارش رو که همچون عرش خداست و آبروی زمین و زمان و ملجا و مامن تمام بشریته رو با ادعاهای کودکانه و دروغین بتکده نامیدی و به مراجع که جانشینان به حق او هستند( طبق فرمایش خود حضرت ) تهمت سیاسی کاری زده ! وای بر تو!تو دیگر دم از قلب صاحب الزمان نزن.

ما فکر نمیکنیم که ولی عصر-ارواحنا فداه- نسبت به مرگ ارزش های حسینی بی اهمیت است و فقط  نسبت به حرم سیدالشهدا حساسه.کما این که خودش فرمود :"انا غیر مهملین لمراعاتکم و لا ناسین لذکرکم" این تهمتیه که تو به ما زدی . بله ما هم نمیگوییم که بقیه الله نسبت به ارزش های حسینی نستجیر بالله بی توجهه.منتها آیا این حرف تو دلیل میشه به امام حسین توهین کنی!!!! به چه جرئتی این همه جسارت میکنی؟ چون میخواهی از حسین حمایت کنی؟خب حمایت کن .چرا توهین میکنی؟ چرا عرش خدا رو زیر سوال میبری؟

از شیعیان و مظلومیتشون در عراق دم زدی و از توقیع مبارک امام عصر به شیخ مفید مطلبی نفل کردی.اولا تو خودت برای شیعیان عراق چه کردی که کارت به جایی رسیده که از مراجع تقلید ایراد میگیری؟نه تنها که هیچ کمکی به اونها نکردی بلکه به مقدس ترین مقدساتشون هم توهین کردی.البته با استدلال احمقانه خودت به بهانه احیا ارزش های حسینی!!!!!!!!!در مورد حدیث امام عصر هم همینو بگم که حضرت فرمود : ما را از شیعیان دور نگه نمی دارد، مگر اعمال بد آنان که به ما می رسد و برای ما ناخوشایند و دور از انتظار است

خب. به نظرت توهین به حرم امام حسین باعث نزدیکی به امام عصر میشه؟ فکر کردی یه حدیث از آقا بیاری ما گول میخوریم و فراموش میکنیم به حرم جد بزرگوارش که عرش خداست جسارت کردی؟نه . به این زودی ها از ذهنمون نمیره و حالا حالا ها بیخیالت نمیشیم.خودت دم از پیام هم دلی امام زمان میزنی اون وقت شیعیان رو به جون هم میندازی ؟اگه ذهن منحرفت رو یک ذره کنترل میکردی و هر چی به ذهن ناقصت میرسید نمینوشتی الان این همه آدم به جون هم نمی افتادند.

نوشتی:"چطور می توانیم بعد از سکوتی که در برابر تجاوز به ملت مظلوم عراق کردیم، مدعی شویم با باری از گناهان دلمان آنقدر پاک است که گویی گلوله های وارد بر حرم حسینی بر دلمان فرود آمده؟؟"اولا کی گفته ما سکوت کردیم؟چی کار میتونستیم بکنیم که نکردیم؟اگه منظورت جهاده که تو متن قبلی جوابتو دادم.ببین بر فرض ما هیچ کاری هم نکرده باشیم.حداقلش اینه که به حرم اباعبدالله توهین نکردیم!!! به مقدسات رومون باز نشده و هر چرت و پرتی رو ننوشتیم.این خودش یه فضیلته!!!

نوشتی:" آیا چنین چیزی ممکن است؟به خدا قسم ممکن نیست مگر آنکه حسین(ع) برای ما بت و حرمش به مانند بتکده ای شده باشد، یعنی اینکه تصور کنیم کسی که زائر حسین است، لزوما نباید آزاد مرد باشد، لزوما نباید برای دفاع از همنوعانش اسلحه به دست بگیرد، همین که بیاید دور میدان آزادی تهران و بگوید الله اکبر کافی است، هرچه باشد خدا بزرگتر است و خود می داند چطور آمریکا را از عراق بیرون کند!؟!؟  همین که در دغدغه های اقتصادی لحظه ای برون شده برای مردم عراق چند فریاد بزند، خودش کلی است!

باز دهانت رو باز کردی و هر چرت و پرتی به ذهنت رسید بر زبان راندی؟باز نوشتی بتکده؟این حماقت و جسارت رو از کجا آوردی ؟ چگونه این همه میتونی توهین کنی به اعتفادات تشیع؟چرا بر تفکر احمقا نه و خوارج گونت این قدر اصرار میورزی؟یک بار هم بهت گفتم.ما هم ادعا نداریم هر کس به حرم اباعبدالله میره تو زندگیش آدم خوبی بوده ؟ ممکنه چون سیدالشهدا مصداق رحمت واسعه خدا بوده او رو دعوت کرده به حرم.البته رفتن به زیارت سید الشهدا موقعیت خوبی است برای خوب شدن ، چون که هر چی باشه عرش خداست.البته برای شما بتکده است!!!!!!!!!!شما خونه بشین و فقط توهین کن و تهمت بزن و نمادین از ارزش های حسینی دفاع کن.در ضمن آقای شجاع توهین کننده به ارزش ها به بهانه احیا ارزش ها!!!!!!!شما چرا اسلحه به دست نگرفتی و نرفتی بجنگی؟نگو منتظر حکم مراجع بودم که از خنده میمیرم.بقیه شاید با این حرفها گول بخورن ولی من نه.تو اصلا مراجع رو قبول نداری وگرنه تهمت سیاسی کاری بهشون نمیزدی.کسی که مراجع رو قبول نداره چرا باید منتظر حکم اون ها بمونه؟!!!!در هر صورت دو تا حالت داره . یا مراجع رو قبول داری یا نداری.اگه قبول داری.ساکت شو.عین بچه آدم به حرفشون گوش بده که مصلحت جهان اسلام رو بهتر از تو میفهمند.اگرم قبول نداری بیخودی خالی نبند که منتظر حکم جهاد اونهام.به روایت شریفه :"کونوا دعاه للناس بغیر السنتکم" عمل کن.همین فردا اسلحه به دست بگیر و راهی شو... وقتی قدمی خودت برنداشتی چرا ادعای پوچ میکنی؟چرا به مقدسات توهین میکنی؟در مورد راهپیمایی گفتی و این که فایده نداره؟خب تو فرض کن فایده نداره.بشین پای کامپیوتر و بچه شیعه ها رو به جون هم بنداز تا یه کار فایده دار کرده باشی.

باز دهانت رو باز کردی و دوباره قبر سیدالشهدا رو به بتکده تشبیه کردی!!!!!!!!تعجب می کنم انسان میتونه این همه منحرف باشه؟ببخشید، این نذر برای امام حسین رو ما از اهل بیتمون یاد گرفتیم!!!!!!! اگه از نظر شما اشکال نداره ما به حرف اهل بیتمون عمل کنیم!!!.رسوم بت پرستان؟!!!!!!بله بت پرستان خیلی جاهل بودند (البته شما در اول گفتی محترم!!!) . کسی که به مقدسات تهمت میزنه هم پیرو بت پرستاست.مخصوصا اگه بر حماقتش اصرار داشته باشه !!!در ضمن بله!!!ارزش های حسینی برای شما مرده و کورکورانه پیرهن مشکی میپوشی ! اگه ارزش های حسینی برات نمرده بود که به حرمش توهین نمیکردی.ولی ما ان شاء الله ارزش های حسینی برامون زنده است ، کورکورانه هم پیرهن مشکی نمی پوشیم و پیرو مراجعیم و هر وقت اونها صلاح بدونند اسلحه هم به دست میگیریم و تا پای جون از ارزش ها دفاع میکنیم.

جسم پوسیده!!!!!!!!!!!!! به خاطر خدا بیا حیاء کن.شرم کن. فقط یک ذره از خدا بترس و دیگه این لفظ رو به کار نبر.ابله!!ما فکر نمیکنیم برتری سیدالشهدا به دیگران به خاطر جسمش است.این تو هستی که چنین تهمت دروغی به ما میزنی!!!ما میگیم امام حسین مقدسه بسیار زیاد.اما جسم او نیز به خاطر روح والای او مقدسه(تو متن قبلی با منطق اثبات کردم ولی ظاهرا شما نخوندی.یا خوندی و نفهمیدی).خواهش میکنم بچگی رو کنار بگذار.من از غضب خداوند به خاطر این عبارت میترسم.

در مورد مداحی های منحرف صحبت کردی.اولا چرا سفسطه میکنی و بحث رو عوض میکنی؟ما بحثمون کی سر مداحی بود؟!ثانیا این که بعضی مداحی ها منحرفه دلیل میشه به حرم سیدالشهدا توهین کنی؟قبلا هم گفتم!شاید بقیه با این سفسطه ها گول بخورند ولی من گول نمیخورم!!در ضمن تو از جهاد میترسی نه ما!!!!تو بالا واست اثبات کردم.

نوشتی:"چرا واقعه ی کربلا، افسانه خطاب شد؟"بعدش یه سری حرف های من درآوردی زدی.اولا حماقت کردی که کربلا رو افسانه قلمداد کردی.ثانیا با افسانه قلمداد کردن کربلا ولو این که به قول خودت قصد ایجاد شبهه رو داشتی و پاسخ به اون رو داشتی همون یه ذره از ارزش های حسینی که نمیدونی چیه رو هم زیر پا گذاشتی.ببین برای من بازی در نیار.واقعا فکر کردی با این کارت از ارزش های حسینی حمایت کردی؟!!!!!!!!!!

من نمیدونم اهل کجا هستی.ولی اون جایی که شما اهلش هستی ظاهرا مردم عزاداریشون فقط واسه محرمه و امام حسینشون فقط واسه هیئت.اون جاهایی که ما رفت  و آمد داریم امام حسینشون برای تمام عمره و پای ارزش های حسینی هستند.بله کم کاری هم شده.قبول دارم.منتها این گونه نیست که واقعا تمام ارزش های حسینی زیر سوال رفته باشه.البته هر از گاهی آدمایی مثل شما پیدا میشن که به ارزش های حسینی بیحرمتی کنند.اون هم به بهانه احیاء ارزش ها!!!!!!!!خب همیشه در طول تاریخ این جور آدما بودند!!!!!!!تا سالها به امر بنی امیه ملعون روی منابر لعن امیرالمومنین رو میگفتند.در ضمن دفاع مقدس یک سمبل نبود.یک واقعیت بود و هر آن ممکنه دوباره رخ بده.بفرموده رهبر انقلاب نسل سوم انقلاب اگر از اون نسلی که تو جبهه ها جنگیدند بیشتر نباشه ، کمتر هم نیست.این یعنی ارزش های خیلی زنده و پویا هست و همچنان جاریه.

حرف آخر...دیگه بس کن این بچه بازیتو.به مقدسات ما توهین کردی انتظار داری با آرامش و متانت با تو برخورد کنیم!!!! اون موقع که داشتی  چنین متنی رو مینوشتی چرا به این موضوع فکر نکردی که داری به اعتفادات شیعیان توهین میکنی تا بهت توهین نشه؟!!!!!!!!به اعتقادات ما توهین کردی،جسارت کردی بعدش انتظار داری با متانت جوابتو بدیم؟مگه با متانت سوالت رو مطرح کردی که با متانت جواب میخوای؟در هر صورت ما حالا حالا ها بیخیالت نمیشیم.

آقای توکلی، قلم دست گرفت کار راحتی نیست. جرات میخواد. متن یک نویسنده به شدت ذهن خواندش رو به خودش جذب میکنه و اعتقادادش رو به خواننده منتقل میکنه. مخصوصا اگه متن از نظر ادبی قوی باشه.این حماقته که شما یه متنی رو بزارین و n  نفر آدمی که اون متن رو میخونن همگی یک برداشت یکسان داشته باشند ، واین برداشت یکسان کاملا متفاوت با منظور نویسنده باشد. من پیشنهاد میکنم که متنت رو به چند نفر که تورو هم نمیشناسن و نمیدونند نویسنده متن کیه نشون بدی و ازشون بخوای برداشتشون رو بگن. ازشون بپرسی که آیا تمام متن بوی توهین میداد یا نه.

اونوقت شما اومدی میگی من منظورم این نبوده. چه جالب. حالا فرض میکنیم منظورتون توهین نبوده. عذر خواهی کردنتون هم دیدیم. با متن دومتون ثابت کردین که هنوز هم بر سر حرفتون هستین و معتقید هیچ توهینی در کار نبوده.

آقای توکلی شما به پدر و مادر ما توهین نکردین که ما با یه صلوات قضیه رو تموم کنیم. شما به کسی توهین کردین که بهانه خلقت هستیست. کسی که در زیارت مقدس عاشورا میگوییم :" بابی انت و امی "

 من گفتم از این وبلاگ انصراف میدم و خواهم داد. ولی تا پایان این قضیه مهمونتونیم. البته با متنی که امروز آقای منتجبی گذاشتند دیگه این وبلاگ جای حتی comment  گذاشتن هم نیست. تورو خدا ایندفه نگید: " خوب بچه سوال پرسیده یا نظرش رو گفته ، پس آزادی کلام کجا رفته و از این چرت و پرتا " حتی برای اونایی که حرم حسین (ع) رو بتکده میداند. تورو خدا ایندفه نگید: " خوب بچه سوال پرسیده یا نظرش رو گفته ، پس آزادی کلام کجا رفته و از این چرت و پرتا " .ولی دیگه جواب این متن رو نمیدم.چون به آقای منتجبی امیدی نیست.

........................................

یا ابا عبدالله!!!

محبتت یه لحظه،از دل جدا نمیشه +++ جدا بوده مسیرم،از دشمنات همیشه

.......................................

چند کلمه با بقیه!!!!!!داستان بچه مذهبی ها و غیرتی های این وب منو یاد مدینه در زمان حضرت صدیقه(س) میندازه!یاد شعر قصه شهر سنگستان مرحوم اخوان ثالث میندازه!! بجنبید، وقت داره میگذره ها ................

نظرات 26 + ارسال نظر
علی طهرانی یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 20:58

سلام
درود بر تو عزیزم
واقعا باید خون گریه کرد
جسم پوسیده ، بت کده و افسانه و ...
کسی که هنوز نمی دونه جسم شهید پوسیده نمیشه
کسی که میاد به جایی توهین می کنه که امام زمان علیه السلام با دیدن همون ضریح طلایی دریای اشک میباره از چشم هایشان
افسانه کسی که منکر شهادت امام حسین علیه السلام بشه ....
============
مردم مدینه و مردم کوفه همونایی که می گفتند امام حسین اگر بیای ما همه چیزمون را برات می زاریم
شما ها که زیارت عاشورا می خوانید تا حالا چند بار گفتید بابی انت و امی
مادر پدرم فدای شما یا ابا عبدالله اینه پدر و مادر فدا کردن برای ابا عبدالله ؟ اینه ؟
===========
احمد جون به فرض بگیریم اصلا توجیهات غلطش که کار را بدتر کرد هم درست باشه
ولی آخه مگر میشه جلوی احساسمون را بگیریم و گریه نکنیم و سیاه نپوشیم؟
ما که خوب می دونستیم هدف از این کار چیه اصلا بدون توهینم بود
اگر ما نریم گریه کنیم اگر عزای امام حسین را نگیریم هیچ اندازه از امام حسین نمی فهمیم الان چقدر از امام هادی علیه السلام می دونیم؟ چرا اینقدر از امام حسین علیه السلام ؟ چون یه عمر رفتیم تو عزاش گریه کردیم و درباره اش شنیدیم اگر دیگه اون گریه هم نکنیم همینی هم که داشتیم از دست می دیم
دیدی تو محرم مردم چه جوری خودشون را جمع می کنند؟
من الان هر وقت 1 نصف شب می رم بیرون دخترا در بهترین حالت روسری سرشون نیست ولی تو محرم چقدر مراعات می کنند
دیدی وقتی میریم سینه می زنیم گریه می کنیم قلبمون صاف میشه وقتی میایم بیرون می گیم بزار گریه را نگه داریم الان که حال معنوی داریم وقتی کسی کمک می خواهد سریع میریم کمکش
دیدی تو عزای امام حسین علیه السلام یک تاجر با یک کارگر با هم میشینند
دیدی غذایی که آن شب تاجر می خوره همون غذایی هست که یک کارگر می خوره
آره اگر نریم برای امام حسین علیه السلام گریه نکنیم همینشم از دست می دیم فکر کردی ما نمی دونیم ؟
نه انصافا بچه ها دیدید تو محرم چقدر مردم با صفا میشوند؟
آخه این گریه ها و عزاداری ها نباشه که الان تو امثال تو اصلا زنده نبودید
نه ذهن ما الکی روشن نشده که الکی هم خاموش بشه

کاملا حق با توست در این زمینه.
ممنون علی جان

علی طهرانی یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 21:04

در آخر سر هم نظر غیر مسلمانان را درباره امام حسین علیه السلام می نویسم تا خودتون قضاوت کنید
===============
جرج جرداق (دانشمند و ادیب مسیحی)
وقتی یزید، مردم را تشویق به قتل امام حسین(ع) و مأمور به خون‌ریزی تشویق می‌‌کرد، آن‌ها می‌گفتند: چه مبلغی به ما می‌دهی؟ امّا انصارحسین(ع) به او گفتند: ما با تو هستیم و اگر هفتاد بار کشته شویم، باز می‌خواهیم در رکابت جنگ کنیم و کشته شویم.


آنطون بارا (اندیشمند مسیحی)
اگر حسین از آنِ ما بود، در هر سرزمینی برای او بیرقی بر می‌افراشتیم و در هر روستایی، برای او منبری برپا می‌کردیم و مردم را با نام حسین به مسیحیّت فرا می‌خواندیم.

تاملاس توندون (رئیس سابق کنگرة ملّی هندوستان)
این فداکاری‌های عالی از قبیل شهادت امام حسین(ع)، سطح فکر آدمی را ارتقاء بخشیده، و شایسته است خاطرة آن همیشه باقی بماند و یادآوری شود

فردریک جِمس
درس امام حسین و هر قهرمان شهید دیگری این است که در دنیا، اصول ابدی عدالت و ترحم و محبّت وجود دارد که تغییر‌ناپذیرند و همچنین می‌رساند که هر گاه کسی برای این صفات مقاومت کند و در راه آن پافشاری کند، آن اصول همیشه در دنیا باقی و پایدار خواهد ماند.

زینب، خواهر حسین‌بن علی، لذّت پیروزی را در کام ابن زیاد و بنی‌امیّه خراب کرد و در جام پیروزی آنان قطرات زهر ریخت. در همة حوادث سیاسی پس از عاشورا همچون قیام مختار و عبدالله بن زبیر و سقوط دولت امویّان و برپایی حکومت عباسیّان و ریشه دواندن مذهب تشیّع، زینب ـ قهرمان کربلا ـ نقش برانگیزاننده داشت

اگر منظور حسین، جنگ در راه خواسته‌های دنیایی بود، من نمی‌فهمم چرا خواهران و زنان و اطفالش به همراه او بودند؟ پس عقل چنین حکم می‌کند که او فقط به خاطر اسلام فداکاری خویش را انجام داد.

هیچ نمونه‌ای از شجاعت بهتر از این که حسین از لحاظ فداکاری و شهامت نشان داد، در عالم پیدا نمی‌شود. به عقیدة من، تمام مسلمانان باید از این شهیدی که خود را در سرزمین عراق قربانی کرد، پیروی کنند.

مهاتما گاندی (رهبر بزرگ هندوستان)
من زندگی امام حسین، آن شهید بزرگ اسلام را به دقّت خوانده‌ام و توجّه کافی به صفحات کربلا کرده‌ام بر من روشن شده است که اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز گردد، باید از امام حسین پیروی کند. 2


توماس کارلایل (دانشمند انگلیسی)
بهترین درسی که از تراژدی کربلا می‌گیریم، این است که حسین و یارانش به خدا ایمان استوار داشتند. آن‌ها با عمل خود روشن کردند که تفوّق عددی در جایی که حق و باطل روبه‌رو می‌شوند، اهمیّت ندارد و پیروزی حسین با وجود اقلیّتی که داشت، باعث شگفتی من است.3

وماس ماساریک:
اگر چه کشیشان ما هم از ذکر مصایب حضرت مسیح، مردم را متأثّر می‌سازند، ولی آن شور و هیجانی که در پیروان حسین یافت می‌شود، در پیروان مسیح یافت نخواهد شد و گویا سبب، این باشد که مصایب مسیح در برابر مصایب حسین، پر کاهی است در مقابل یک کوه عظیم پیکر.4

ادوارد براون (پروفسور):
حتی غیر مسلمانان نیز نمی‌توانند پاکی روحی را که این جنگ اسلامی تحت لوای آن انجام گرفت، انکار کنند. 5

واشنگتن ایرونیگ (تاریخ‌نگار امریکایی):
در زیر آفتاب سوزان سرزمین خشک و در روی ریگ‌های تفتیدة عراق، روح حسین فنا ناپذیر است. ای پهلوان و ای نمونة شجاعت و ای شهسوار من، ای حسین.6

اگر مورّخان ما حقیقت روز (عاشورا) را می‌دانستند و درک می‌کردند که عاشورا چه روزی است، این عزاداری را مجنونانه نمی‌پنداشتند، زیرا پیروان حسین به واسطة عزاداری حسین می‌دانند که پستی و زیر دستی و استعمار و استثمار را نباید قبول کنند و شعار پیشرو و آقای آن‌ها، تن به ظلم و ستم ندادن بود.7

بسیار عالی بود
وقتی غیر مسلمانان اینگونه به حسین علیه السلام و حرم او احترام می گذارند افسوس و صد افسوس

pooya یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 21:12

dadash gol kashti
mesle matne ghablit ghani bood.
hadis ha va revayat ro ghashang be kar bordi va beja.
Ya Ali

ممنون پویا جان
منتظر پاسخ آقای توکلی هستیم
یا علی

محمدرضا یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 21:17

برات متاسفم ! خیلی بی شعور و احمقی‌!
دوست داری مبارزه کنی ؟ حسودیت میشه ؟ عیبی نداره میتونی رقابت کنی ! ولی لطفا اینجا متن نزار !

ممنون از فحاشیتون
این جواب سوالات من بود؟
مبارزه کنم؟
مبارزه برای چی و دلیل مبارزم چیست؟

محمد نوروزی یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 21:38

من زار الحسین بن علی علیه السلام عارفا بحقه کان من محدثی الله فوق عرشه
بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۷۳

**حرم حضرت امام حسین علیه السلام جایگاه رفت و آمد فرشتگان است .
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۶۲)))

**و راه بالا بردن اعمال شایسته زائرانش
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۱۱۰)))


**آن محل مقدس محل صعود فیض زمینیان برای آسمانیان و معراج فرشتگان قرار داده شده است .
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۶۰)))


**هرکس حرم با صفای اباعبدالله علیه السلام را زیارت نماید پاداش بزرگی بسان پاداش آزاد ساختن هزار نفر در راه خدا نصبیش می شود .
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۴۳)))


**زیارت امام حسین علیه السلام پاداش هزار صدقه پذیرفته شده را دارد.
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۱۸)))


**هر کس حسین علیه السلام را زیارت کند همانند کسی است که هزار مرکب زین و لجام کرده برای خدمت در راه خدا مجهز و آماده ساخته است .
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۴۳)))


***در زیارت عارفانه و خالصانه او پاداشی بسان پاداش به خون غلطیدن در راه خدا دارد
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۱۰۴)))


**در زیارت عارفانه آن حضرت پاداشی است معادل پاداش هزار شهید از شهدای بدر
(((بحارالانوار ج ۱۰۱ ص ۱۸)))


ممنون از تدبر شما
دوستان عزیز ، احادیث همگی با ذکر منبع میباشد. پس مسند است

محمد نوروزی یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 21:55

جناب آقای احمد انصاری عزیز
دوست خوب و گرامی من ؛
اول تشکر می کنم که به خواهش دوستانت جامع عمل پوشاندی و به همکلاسی بر گشتی
دوم هم توصیه می کنم به خرد جمعی احترام بگزاریم و قضاوت را به زمان بسپاریم.
جناب توکلی فعلا متنی منتشر نمی کند.
در آینده و با بررسی نوشته های ایشان می توان تصمیم گرفت (البته فقط برای ادامه دوستی با ایشان).
سوم . برادر من محبت شما نسبت به خاندان پیامبر برای همه ثابت شده است . با عرض پوزش نوشتن این پست ادامه راه آقای توکلی بود .
پیشنهاد می کنم در شان امام حسین علیه السلام و حرم با صفای ایشان دست به قلم برده و با اطلاع رسانی و نقل احادیث معصومین مبلغ نهضت حسینی باشیم.
ضمنا آقای توکلی فعلا با مباحث عقلی قانع می شوند و حتی به احادیث نقلی مستند از لسان معصومین هم ادای احترام می نمایندو می پذیرند.
متاسفانه خیلی ها اصل معصوم بودن امام علی و ... را در این وب سایت زیر سوال برده اند.
پس گلی به گوشه جمال حمید توکلی که تا حال باعث شده بنده قریب یکصد حدیث زیبا در مورد امام حسین . حرمش و ... یاد بگیرم
دوستدار شما

خوبه که کسی باعث بشه که آدم ۴و۵ تا حدیث بخونه و بهشون عمل کنه. ولی چگونگی این " باعث شدن " هم خیلی مهم هست.
نباید به هر قیمتی باشد.
-------------------------------------------------------
از قوانین همکلاسی :


توهین به ادیان الهی و غیرالهی ممنوع است اما نقد و بررسی ادیان مجاز است

توهین به دولت ها و ملت ها ممنوع است اما نقد و بررسی دولت ها و ملت ها مجاز است
------------------------------------------------------
هیچکدام از این قوانین در وبلاگ رعایت نمیشود . حتی توسط Admin وبلاگ.
وبلاگ همکلاسی حدود 180 مدیر دارد که همگی دانشجو هستند . کانونی کاملا علمی و فرهنگی که با " منطقی " کاملا منطقی باید اداره شود.
از پیگیری شما تشکر میکنم.
بنده و چندتا دیگه از دوستان فعلا گذاشتن پست در این وبلاگ را پیرامون این موضوع محدود کردیم. و در باره ی مطلب دیگه ای پست نخواهیم گذاشت تا قضیه حل شود . اگر مشکل برطرف شد به عضویت در همکلاسی افتخار خواهیم کرد.
ولی اگر آقای توکلی و دیگر دوستانشون که تا اینجا به اهانت هاشون مصرّ بودند به اینگونه گفته ها پایبند باشند دیگر نمیتونیم کاری بکنیم.
پیشنهاد میکنم شما نیز برای حل این قضیه کاری انجام دهید .

یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 22:47

خیلی باحرارت مینویسی. آدم وقتی میخونه، غیرتی میشه. اگه ممکنه یه میل به من بزن، کارت دارم.ممنون
taghaddosi.mahdi@gmail.com

از تعریفتون تشکر میکنم.
اگر کاری دارید ایمیل من در دسترس هست:
a9_ronal@yahoo.com

حمید توکلی، IT دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:12 http://www.kntoosi.com

سلام بر تو دوست عزیزم!

فعلا نمی توانم در متنی پاسخگو باشم!

خواهش میکنم تا پایان یک هفته ای که از انتشار متن محرومم، عذر مرا بپذیر!

هرچند متن بنده شاید پاسخ نباشد اما لااقل گویای جاهلیت دوستی از دوستان توست، که باید برای هدایتش چاره ای اندیشه کنی!

خوب یا بد، من اینم، نمی خواهم توجیه کنم، اما خواهش میکنم آنچنانچه تا این لحظه صادقانه برای کسی که راه چاه پیش گرفته مانع شده ای، بعد از این نیز مانع باش، در دریای جاهلیت و گمراهی خویش، به دوستان صادقی چون تو محتاجم!

موفق و موید باشی!

بنده منتظر پاسخ منطقی شما و عذر خواهی از وجود مقدس امام عصر (عج) در متن قبلی بودم.
ولی آن متن هم پافشاری بود بر گفته های قبلی.
اگر در متنی که در پایان 1 هفته جریمه خود ، منتشر خواهید کرد پاسخ منطقی از شما دریافت نکنیم دیگر شمارا به خیر و مارا به سلامت.
اگر نیاز باشد برای بهبود همکلاسی از این آسیب ها جلسه ای حضوری با شما خواهیم گذاشت.
موفق باشید...

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 04:55

همین که متوجه اشتباهش شده کلی ارزش داره بهتره دست از مذمت حمید بکشیم

زهرا دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 10:01

سلام
آقای توکلی از خدا بترس بخاطر این تهمت هایی که به ما می زنی
هنوزم نمی خواهی اشتباهتون را قبول کنید میگید خوب یا بد من این هستم!!!
بهتره آقای انصاری شما هم دیگه متن ندی چون این آقای توکلی نمی خواهند چیزی را قبول کنند
شما از کجا می دونی با ارزشهای امام حسین را رعایت نمی کنیم شما از کجا می دونی من لباس سیاه را بدون هدف می پوشم
حالا به ما می گید حسین پرست نمی بینید ما هر روز 5 بار نماز می خونیم نمی بیینید تو اذان می گیم لا اله الا الله حالا شدیم حسین پرست؟!
آقای توکلی من نمی دونم شما آن دنیا چه جوری می خواد جواب پیغمبر را بدید با این همه توهین به پسر فاطمه
اوایلش این وبلاگ برام خیلی جالب بود ولی الان هیچ رغبتی به جایی ندارم که به پسر حضرت زهرا همچین توهینی بشه

علی طهرانی دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 11:09

جسم امام حسین فقط یک جسم پوسیده است و ارزش نداره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اولا هر شهید کربلا که به دلایلی قبرش باز شد مثلا سیل آمد همه دیدند بدنش انگار تازه زخمی شده
پس پوسیده نیست
بعدشم جسم امام حسین خیلی هم با ارزشه
وقتی دستای بریده حضرت عباس علیه السلام روی زمین افتاده بود( حالا دیگه جسم امام حیسن علیه السلام جای خود دارد)امام حسین خم می شد روی زمین دستای حضرت عباس علیه السلام را بر می داشت و می بوسید
امام حسین نمی دونست داره چی کار می کنه تو آمدی برای امام حسین تعیین تکلیف می کنی؟!!

مواظب باش!!! دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 12:09

احمد انصاری یه بار اومدی افشاگری کردی چیزی بهت نگفتم .حالا دوباره شروع کردی به افشاکردن .اگر به این افشا گری هات ادامه بدی وسعی کنی دست حمید را رو کنی کاری می کنم که مرغ های آسمون به حالت گریه کنند

پایبندی شما به رفاقتتان با آقای توکلی ( یا هر کس دیگری ) جای تقدیر دارد.
لطفا دوستتون را هم از این تصمیم مطلع سازید تا باعث ناراحتی ایشان نشود.

بنده فکر نمیکنم ایشان به داشتن همچین دوستانی افتخار کند.

تهدید نکن دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 13:52

مواظب باش اگر جواب دارید بدهید وگرنه ...
شما هم مثل محمد رضا و حمید توکلی هیچ جوابی ندارید مگر همین فحش و تهدید و ..

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 13:56

اگر راست میگید و حق می گویید
چرا از اینکه فری دست به افشاگری زده و دست شما را دارد رو می کند می ترسید؟

می خواهم گریه کنم دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 14:10

آقای انصاری جمله ی خیلی قشنگی فرمودید
بچه های این وبلاگ من را یاد مردم مدینه و شهات حضرت زهرا میزانده

ماد دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 15:45

می بینم که وقتی که یه حرفی رو کسی میزنه .همه یه کلاه قاضی بودن میذارن سرشونو به اصطلاح خودشون اونرو اصلاح میکنن. اولا که بر فزض کارهای شما و این حرفاتون درست. شما حق ندارین به خاطر یه حرف به کسی فحش بدین و اونو تحدید کنین. کدوم امام و یا پیامبری رو دیدین که این جوری حتی با قهر کردن کسی رو راهنمایی کنند یا اونها اشتباه کردن و یا شما ها که خودتون رو از هر معصومی .معصوم تر میبینید . از خدا بترسید که با دوستتون و یا هم کلاسیتون و یا هر کس دیگه توی جامعه اینجوری برخورد میکنین.

نیازی به کلاه نیست.
ما با دلیل و منطق و مدرک اثبات کردیم که که این کار چیزی به جز توهین نبوده.
شما نیز دلیل منطقی بیاورید ما قبول میکنیم.
در رابطه با این جمله:
" کدوم امام و یا پیامبری رو دیدین که این جوری حتی با قهر کردن کسی رو راهنمایی کنند یا اونها اشتباه کردن و یا شما ها که خودتون رو از هر معصومی .معصوم تر میبینید "

باید بگم که همونطور که در comment های پست قبلی آقای م/ت اشاره کردند شیوه انبیا و امامان همیشه مهربانی و کوتاه آمدن نبوده.
جلوی بعضی مسائل واقعا نمیشه کوتاه آمد. به شما توصیه میکنم این داستار رو بخونید :

امام صادق از پدر گرامیشان نقل کرد که روزی امیر المومنین در فضای مسجد نشسته بود ومردم گرد او جمع بودند که مردی برخاسته و گفت : ای امیر المو منین چگونه است که شما در مکانی هستی که خداوند شما را در آن مکان قرار داده ، در حالیکه پدرت به آتش دوزخ در غذاب است؟
حضرت فرمود: خدا زبانت را ببرد ! به خدایی که محمد را به پیامبری مبعوث فرمود، اگر پدرم تمام گناهکاران زمین را شفاعت کند خداوند آن را بپذیرد، مگر می شود پدرم در آتش عذاب باشد و پسرش تقسم کنند بهشت وجهنم باشد؟قسم به آنکه محمد را به پیامبری مبعوث فرمود بی شک نور پدرم در روز قیامت همه انوار خلائق جز نور پنج نور: نور محمد ، نور من ونور حسن ونور حسین و نور نه فرزند از اولاد حسین را خاموش وبی اثر می کند، زیرا نور او از نور ماست و خداوند آن را دوهزار سال قبل از خلق آدم آفریده است.(منبع : احتجاج شیخ طوسی ج1 ص546 )

ماد دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 15:47

اگرم فردا تک تک شما ها ادعای امام زمانی نکنین من شک میکنم . وقتی رفتارتون اینجوریه

همیشه دعا میکنیم خدا رحمتی کند و ما عاقبت به خیر شویم.

. دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 16:14

فعلان که آقا یا خانم مواظب باش تهدید کرده
شما که اینقدر آدم خوبی هستید چرا به آقای توکلی این حرفها را نمی زنید فقط می زارید به اینها می گید؟
اگر آقای توکلی این طوری حرف نمی زد که این ها مجبور نبودند دفاع کنند
تازه به نظر من اینها خیلی هم خوب دارند تا می کنند با آقای توکلی

احمد دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 18:37

چرا دعوا میکنید با هم دیگه.
ما منتظر جواب آقای توکلی هستیم.

ماد دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 18:57

الان شما توی حالی هستید که فقط حرف خودتون رو درست میدونین.برای منم مهم نیست که شما از ذهنیتی که دارین برگردین یا نه . ولی اینو بدون از تو عالم تر هم هست و خدوت رو هیچ وقت جای یه کسی که همه چیز رو میدونه قرار نده . من اینجا به حمید میگم که تو به جای اینکه حرفت رو اینجا و توی این وبلاگ بین این علما بزنید . بهره که با کسی که از این علما بیشتر سر در میاره صحبت کنین. شما لحن تندی که توی این پست هاتون آوردین را با این حدیث مقایسه میکنین.؟ ! میدونم که حرفهای خودتون رو درست میدونین و هیچ وقت هم از حرفتون دست بر نمیدارین .چونکه حرفتون رو از همه درست تر میدونین.
گفتین این حرفها شما منرو یاد زمانی میندازه که وقتی امام زمان (عج)ظهور کردن .مخالفان اول ایشان علما و دینداران هستند که اونچه که امام با خودشان میاورند با آنچه در ان زمان در دست آنها است فرق دارد. امیدوارم که شما از اون دسته نباشین و به حرفها و عمل هاتون فکر کنین. خیلی دوست داشتم جواب درستتون رو بشنوم ولی الان وقتی میبینم جوابهاتون فقط از روی به کرسی نشوندن حرفتون است من حرفهام آب توی هاون کوبیدنه. مهم هم نیست جوابتون به این متن من چیه چون جواباتون ......
امیدوارم همتون خودتون رو از اون بالا ها بیارین پایین و هیچ کس رو مجبور به کاری که به نظر شما درست است نکین.
اینطور هم که دیدم شما از طرف امام زمان مامورین که عذر خواهی حمید رو بهشون برسونین آره ؟؟!!

من الان توی حالی که شما فرمودید نیستم. بنده به بقیه ی دوستان هم گفتم. منتطقی صحبت کنید تا با منطق جواب بدهم. در حرفهای شما هیچ منطقی وجود ندارد. شما فقط از روی حس عجیبی که نسبت به ما دارید با تمام اعتقادات ما مخالفت میکنید. حتی اگر با اعتقادات خودتون مشترک باشد ، و این اصلا خوب نیست.
بنده هم با شما به شدت موافقم. من هم به آقای توکلی گفتم که اگر شبهه ای در این قضیه میدیدند چرا در وبلاگی که مطعلق به عوام است مطرح کردند. ایشان باید شبهه ی خود را با عالمان این مسئله در میان میگذاشتند. ولی اینکار را نکردند و باعث شدند که چند نفر دیگر هم که مطالعات کمتری دارند نیز دچار شبهه شوند. و در جهل خویش هم بمانند و دنبال برطرف کردن آن نروند.
ما از طرف امام زمان (عج) و تمامی اهل بیت (ع) و در کل ، از طرف خدا مامور امر به معروف و نهی از منکر هستیم. ولی .......

پویا دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 20:27

خطاب به ماد:
خیلی منتظر بودم که خوده احمد جوابتو بده ولی نمی دونم بنا به دلایلی فعلا آن نشده
تند نرو
اون عالمی که متنه آقایه توکلی رو خوند و تا الان ساکت نشسته ...
برایه تندی لحنش هم دلیله موجهی داره که علاقه داشتی می تونی از خودش بپرسی.

ممنون از پیگیری تو پویا جان.
من به ایشون و بقیه پیشنهاد میکنم متن این پست رو یه بار دیگه با دقت بخونند.

کیمیا حکمت دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 20:30

همیشه این همکلاسی جالب بوده.مخصوصا قسمت علی طهرانی و حمید توکلی و عاطفه شفیعی و پویا صفری جدیدا هم علی منتجبی.فضای خوبی داره برای خندیدن

جالب تر هم میشه...

کیمیا حکمت دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 20:37

همیشه این همکلاسی جالب بوده.مخصوصا قسمت علی طهرانی و حمید توکلی و عاطفه شفیعی و پویا صفری جدیدا هم علی منتجبی.فضای خوبی داره برای خندیدنراستی عاطفه شفیعی کجاست یکم بخندیم

* سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 10:15

حرفایی که زده شده توهینایی نیست که بشه از کنارشون گذشت ولی بهتره بیش از این ادامش ندیم

ماد سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 12:25

من شکر خدا شما رو نمیشناسم و متاسفانه حمید هم نمیشناسم (اگه میشناختمش و باهاش دوست داشتم زودتر کمکش میکردم)
من اعتقاداتی دارم که شاید به نظر شما درست نباشه ولی تا به حال و شکر خدا که درست بوده.
و اینکه شما از روی چه کتابی و یا کدوم مرجعی میگین که اسم این کار شما امر به معروف و نهی از منکره؟؟؟کجا رو خوندین و یا چجوری با دلتون دیدین که فردی به جای اینکه کسی رو کمک کنه , به قل شما توی این محل عمومی اون فرد رو به راه راست بیاره.هم کار شما با این به اصطلاح خودتون و دوستانتون امر به معروف اشتباه کردین و هم حمید اشتباه کرده . کسی حق نداره کسی رو بدون حرف زدن شخصی و تنها (فرد به فرد و نه توی این پستها)توی این محل که همه فقط منتظرن ببینن کی میبره و یا کی آخر سر کم میاره و عذر خواهی میکنه بنویسین.الانم حتما میگین حمید اول این اشتباه رو کرده؟؟خوب شما نباید اشتباه دوم رو انجام بدین.به خدا شما جلوی تموم این کارهاتون باید جواب بدین.در ضمن میگین چند نفر سست بنیاد با حرفهای حمید از راه به در شدن. اون دینی که به خاطر حرف من و شما بخواد از بین بره همون بهتر بره و جزو منافق ها نباشه که فردا رنگ ببازه. و بازهم اینکه دین اسلام دین زور نیست.دین اسلام هیچوقت با کوچیک کردن کسی موافق نیست. دین اسلام با فحش سازگاری نداره. دین اسلام برای دوستیه. دین اسلام سرتا سر محبته و نه این حرفها.
و اینکه از شما دوستا و همکلاسی ها ی عزیز خواهش میکنم این پستها تون رو پاک کنین . نه اینکه سکوت کنین. بلکه بشینین با هم حرف بزنید حالا قرار بذارین و یا .... ولی بدونین این کارتون و کش دادن این مطلب در اینجا اصلا درست نیست.و شاید هم حمید بعدها به خاطر راحتی و به خاطر شما و به قول و زور شما عذر خواهی کنه ولی بدونین از ته دل نیست . و این تازه بدتر هم هست.
توی این چند خط میخوام ازتون به خاطر خدا پستهاتون رو پاک کنین و با هم حرف بزنین ...
موفق باشین
بای-بای
من شاید منطقی حرف نزنم ولی شما هم اگه دلت رو پاک کنی و از ته دلت حرف بزنی و اون معصومیت دلت رو نشون بدی حرفهام رو میفهمی که از روی قصدی و یا نظری نیست .و اونچه که دل میگه گفتم.

علی طهرانی سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 16:58

آقای یا خانم ماد شما که اینقدر دلسوز هستی چرا به حمید تذکر نمیدی؟
تازه بار اولشم نیست
ما حق نداریم از خودمون و عقایدمون دفاع کنیم؟
همه 100 بار گفتن ناراحت شدن ولی این حمید یک دنده ولجبازه شما چرا به این نمی گی چرا یک نفره این همه را ناراحت کردی
بعدشم اگر جوابی برای 2 پست احمد جون هست اگر کسی داره بیاد بده اگر هم نیست که نیست دیگه
ببین آقای ماد درسته هدفت خیر خواهانه است ولی انصافا باید بزاریم بخاطر هیچ و پوچ به عقایدمون توهین بشه
به قول احمد جون به پدر و مادرمون فحش نداده که با یک وساطت و ریش سفید بازی کوتاه بیایم به کل هستی توهین کرده
انصافا اگر به پدر مادرمون توهین کرده بود میومدی نصیحت می کرد ماد باور کن بخاطر این کارت میگفتیم بی خیال ولی از ما نخواه که بزاریم به امام حسین اینقدر توهین بشه و چیزی نگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد