KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یا حق...

یا حق...

ندانستن عیب نیست، ندانستن و نپرسیدن عیب است.

نظرات 9 + ارسال نظر

زیبا بود!

فائزه, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 21:18


قشنگ بود.

علی طهرانی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 22:40

ما که پرسشی ندیدم شما اگر دیدید به ما هم نشون بدید
جز فحش یک سوسک عقده ای که از حسادت در آسایش نیست چیز دیگری ندیدیم
حسود هرگز نیاسود
نه اصافا یک روز بود ما عید نگیریم این آقا سوسک که خودش میگه سوسکه نیاد تو جشنمون اظهار اندام کنه؟

وقتی یه مشت بچه عقده ای که همین دیشب یاد گرفتند چه جوری کامپیوتر چه جوری روشن میشه این میشه افتضاحش

کمی قشنگ تر هم می شه انتقاد کرد.
تا اون جایی که می دونم توی هیچ دینی نگفته که به شخصی بی احترامی کنید و با کلمات نامناسب خطابش کنید.
موفق باشید.
یا علی

فائزه, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 23:47

ای کاش هر کس حد و حریم خودش رو می دونست .اقلا اون موقع کسی تو یه وبلاگ عمومی و پر مخاطب از یه انسان حد اقل هم نوع خودش به اسم یه سوسک یاد نمی کرد.

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 00:43

من هیچ حرفی نزدم مگر حرفی که خود حمید توکلی به خودش گفته
ای کاش بعضی ها عقل داشتند
اینم مبنعش
======
حمید توکلی نوشته:
زمان ثبت : شنبه 12 مرداد ماه سال 1387 ساعت 20:19
نویسنده : حمید توکلی, IT, صنعتی خواجه نصیر
ایمیل : Kntu.Blog@Gmail.Com

وب/وبلاگ : http://www.kntoosi.com
خدای من!

صبح که از خواب بیدار شدم دیدم دو تا بال درآوردم، دو تا بال قهوه ای سوخته!

من سوسک شدم!
======
پس لطفا هر وقت فکر کردید جواب بدید

این کلمات نمی دانم منساب هست یا نه ولی هیچ کس بهتر از خودش خودش را نمی شناسد
حتما سوسک هست که خودش گفته
شما یعنی او را بهتر از خودش می شناسید
پس لطفا فکر کنید
بهتر است بدانید من هیچ توهینی نکردم و فقط واقعیت را گفتم
اگر می خواهید چند کتاب علمی در مورد زندگی سوسک ها در اختیارتان بزارم
بله حقیقت تلخ است

اگر کلامی دروغ گفتم ب من نشان دهید
و حد خودتان را نگه دارید
در حالیکه یه بچه عقده ای داره به عقاید همه توهین می کنه
پس الکی جبهه گیری نکنید
چون تمام حرفهای من اسناد موثق داره
یک حرف من اگر دروغ است بهم نشان دهید

اون طور که متوجه شدم خیلی امام حسین(ع) رو دوست دارید.

تنها یک سوال دارم:
اگر امام حسین(ع) بودند و یک شخصی حالا به شوخی و در موقعیتی به خودش گفته بود سوسک امام حسین اون شخص رو توی یک محیط عمومی با همون کلمه خطاب می کردند؟؟!

امیدوارم سوالم و منظورم رو خوب رسونده باشم.
موفق باشید
یا علی

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 00:44

در ضمن من همیشه همنوع خودم را انسان خطاب می کنم
خودش گفته سوسک
من مقصرم؟
فقط کمی فکر کنید به نتایج جالبی می رسید

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 01:22

1 شما که اینقدر مدافع حق هستید چرا به طرف نمی گید چرا به عقاید ما توهین می کنه؟
2 کجا سوال کرده اون حکم صادر کرده اگر به دنبال جواب بود سوال می کرده وقتی حکم صادر کرده بتکده طلایی دنبال جواب می گرده ؟
3 من جلوی جمع گفتم بله چون طرف خودش هم جلوی جمع گفته حتی غیبت هم نیست چون همه حرفش را دیدند آقا خودش آمده جار زده گفته سوسک من مقصرم؟
من هیچ وقت بی سند کاری نمی کنم
و در مورد چیزی که نمی دانم اظهار نظر درست هم نمی کنم چه برسه به غلط

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 09:13

بعدشم کسی دنبال جواب نمی گرده
دیگه حکم صادر کرده گفته بتکده
سوالی پرسیده؟
نه یه چیزی را گفته و حکم کرده
آخه سوالی هست که جواب بدیم
===================ما هزار بار راه درست را نشان دادیم ولی نمی خواد قبول کنه
آیا کاری باید کنیم
خودش اعتراف کرد شکست خورده
اگر ما اینجا بمانیم یعنی جلوی ظلم او کوتاه آمدیم
جواب را دادیم خودش اعتراف کرد شکست خورد
و می رویم
آخه کسی که میگه چرا انسان ها را دوست دارید؟
می خواد چیزی قبول کنه
کسی که میگه چرا به انسان ها احترام می زاید ؟
چیزی قبول می کنه
کسی که می گوید یک جنایت کار مقامش از طفل 6 ماهه برتر است چیزی می خواهد قبول کند؟
کسی که به عقاید ما توهین می کند می خواهد چیزی قبول کند؟

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 13:03

بعدشم اگر شوخی باشه خودش جلوی جمع گفته منم جلوی همون جمع گفتم پس ایرادی نداره
در ضمن شوخی بر گرفته از شخصیت انسان هسات
منبع روانشناسی داره
دیگه چه برسه به اینکه یکی بخواهد خودش را نام حیوانات یا حشراتی که خودشان همه به یک صفت دلالت دارند نام دهد
در ضمن هیچ کس بهتر از خودش خودش را نمیشناسه
مثلا اگر کسی قدرتمند باشه به خودش می گه شیر
اگر کسی حیله گر باشه به خودش میگه روباه
اگر کسی بی وفا باشه و دوستاش را برای پول بخواهد میگه گربه چون مثل گربه تا جیبش پر بشه میزاره میره
اگر کسی اهل بی بندوباری باشه به خودش می گه خوک
و هزاران هزار صفت که بر اساس شخصیت هست
من هیچ وقت بی سند کاری نمی کنم
و در مورد چیزی که نمی دانم اظهار نظر درست هم نمی کنم چه برسه به غلط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد