KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                  بسم ربی

توهین آن هم در این حد!!!!

چطور اجازه همچین توهینی را به خود دادید!؟

آیا جوابی مانده است؟!!!!!!!!

چرا سعی نمی کنیم حداقل از الفاظ درست استفاده کنیم؟

چرا هر گونه توهینی را برای خود مجاز می شماریم و آن را آزادی گفتار

 تلقی می کنیم و گاهی شاید حق مسلم خود می دانیم؟

این خطای بزرگ از کجا ناشی می شود که حرم امام حسین (ع)

را بتکده طلایی بنامیم؟

چرا به جای اینکه ارزش هر چیز را جدا در نظر بگیریم برای برجسته

ساختن ارزش و وجوب یک عمل ارزش دیگری را زیر سوال می بریم

 و گاهی آنقدر به خودمان جرأت می دهیم که آن را از درجه ارزش و

 اعتبار ساقط کنیم؟

چطور به خودتان اجازه همچین توهین بزرگی را دادید آفای توکلی؟!!!!

آیا حرم امام حسین که ارزش و قداست آن را خدا داند و بس سزاوار

 همچین جملات نامربوطی است؟

نمی دانم چرا این بتکده که تنها نگاهدار  جسمی پوسیده است،

 برای مسلمانان ایرانی اهمیتی بیش از خون همنوعانشان در آن سوی

مرزهای سیاسی داشت!

آیا فکر می کنید با سکوت در برابر توهین به عتبات مقدسه مشکل

بی غیرتی عده ای از مسلمانان شناسنامه ای که خودمان هم جزوشان

 باشیم حل می شود؟

آیا وقتی یک بت پرست برای بت خود احترام و ارزش قائل است ما نباید

 برای حریم والای افرادی که هر چه از انسانیت و دین باقی مانده وامدار

 آنان است ارزش و احترام قائل باشیم؟

ارزش این حرم به افرادی است که در آن آرمیده اند نه طلا و نقره به

کار رفته در آن،

پس حرمی را که حرم الله است بتکده طلایی نمی نامند!

در این حرم هیچ چیز بت نشده است!....

این حرم مرورتاریخ است برای من و شما تا بدانیم چه گذشت و

 چرا اینگونه گذشت؟!!!!
اگر ما خود را شیعه نامیده ایم پس چطور می توانیم در برابر

 توهین به عتبات مقدسه سکوت کنیم؟!!!!

این برداشت ها بیشتر شبیه برداشت های وهابیون است  از عقاید شیعه!
دفاع از عتبات مقدسه هیچ تضاد یا تناقضی با دفاع از خون

انسانهای بی گناه ندارد!

در ضمن من و شما برای مراجع تعیین تکلیف نمی کنیم چون

 نه علممان اقتضا می کنید و نه وظیفه ای بالاتر از دستور مرجع

تقلیدمانرا بر عهده داریم!

هنوز کمک مالی به ملت هایی مثل ملت عرق و فلسطین برای عده ای

در این مملکت غیرقابل درک و هضم است.آیا کمک به یکی انسان در خارج

 از مرزهای سیاسی لزومی ندارد؟!!!!!!!

پیشنهاد می کنم از این به بعد برای برجسته سازی یک موضوع ارزش و

 اعتبار چیزهای دیگر را زیر سوال نبریم!هر چند در متن شما از درجه

اعتبار هم ساقط شد!

هر چند حرف بسیار است اما به فعلا به همین مقدار اکتفا می کنم

کمی انصاف داشته باشم و حقیقت بین باشیم

همین!

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد نوروزی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:15

آسمان جایی است که فریاد مظلومان در آن طنین می اندازد. و کربلای امام حسین نیز جائی است که از آنجا فریاد مظلومت مدافعان حق و عدالت به آسمان برخواست .
خصائص الحسینیه ص ۱۵۳

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:22

واقعا برای آقای توکلی متاسفم که اینقدر ایمانشون ضعیفه
و برای خودمون که ساکت نشستیم.
با این کار ما هم دست کمی از اون نداریم

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:58

دوست عزیز
ایمان هرکس را خدا می دونه نه بنده ی خدا و من هم واقعا برای شما متاسفم که به این سادگی درباره ی دل آدم ها قضاوت میکنید.
اگه ادعای ایمان قوی دارید فراموش نکنید که روزی خدا به حضرت موسی گفت که برو و بد ترین آدم را با خود بیاور آن حضرت رفت و دید نمی تواند که بدترین را بیاورد و سگی را برداشت و با خود برد و در راه از خود پرسید که اگر خدا به او بگوید که این سگ از تو برتر است چه جوابی بدهد ؟ پس سگ را رها کرد و به تنهایی نزد خدا رفت و خدا از او پرسی که آیا بدترین بنده را آوردی و حضرت موسی پاسخ داد هرچه گشتم بدتر از خودم نیافتم .
او که پیامبر خدا بود اینگونه جواب داد و ما به این سادگی درباره ی ایمان افراد قضاوت میکنیم.

رستگار, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 18:44

فرافکنی نکن
وقتی منظور یک متن رو نمی فهمی چرا استنباطهای خودتو داد می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 21:09

برداشت آقای توکلی از نظر من فکر میکنم این بوده که مسایل سیاسی با مسایل مذهبی ادغام شده و این موجب شده که مرزهای داخلی کشور سکوت اختیار کنند. لطفا سریع دفاع نکنید کسی به امام حسین(ع)توهین نکرده. و از آقای توکلی درخواست میکنم که این جور مطالب رو تو سایت نذاره چون خیلی ها هنوز ظرفیت این مطالب رو ندارند. و همچنین اگر کمی توکلی محافظه کارانه مینوشت بهتر بود شما هم آقای توکلی تند و تیز نوشتید این مردم نمیتونند تحمل کنند و ذهنشون به بیراهه میره

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 21:21


انقدر تند نرو....

فتاحیان, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 22:05

تا اونجایی که من می دونم بت خانه محل نگه داری خداییان دروغین!!!
همچینین محل تلکه گیری عده ای از سوء استفاده گران از ساده لوحان!
پس چه وجه شبهی بین بت خانه و حرم امام حسین(ع)یافتید؟!
چرا وقتی یک نفر به نقد می پردازه سرزنش میشه ؟!!!
آیا همیشه باید حرف آدم رو تایید کنند؟!!

علی طهرانی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 22:43

بابا ما 100 بگیم کسی که خودش اعتراف کرده سوسک
معلومه نمی تونه ببینه چون خودش قراره کجا بمیره تو جایی که ما انسانها حتی به آنجا هم نگاه نمی کنیم
خب به یک گنبد طلایی حسودی می کنه دیگه

فتاحیان, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 22:57

آقای طهرانی مودب باشید لطفا!
توی وبلاگ گروهی همچین توهین هایی به هیچ عنوان نه از شما و نه از آقای توکلی انتظار نمیره!

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 00:50

لطفا بگید من کجا بی ادبی کردم
خودش گفته همچین چیزی هست
=====حمید توکلی نوشته:
زمان ثبت : شنبه 12 مرداد ماه سال 1387 ساعت 20:19
نویسنده : حمید توکلی, IT, صنعتی خواجه نصیر
ایمیل : Kntu.Blog@Gmail.Com

وب/وبلاگ : http://www.kntoosi.com
خدای من!

صبح که از خواب بیدار شدم دیدم دو تا بال درآوردم، دو تا بال قهوه ای سوخته!

من سوسک شدم!
======
هیچ کس بهتر از خودش خودش را نمیشناسد
اگر کلمه ای دروغ گفتم به من نشان دهید

طائفه, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 02:35

زهرا جان تند رفتی.... مغز کلام درست بوده اما کلمات درست ننشستن...

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 09:13

بعدشم کسی دنبال جواب نمی گرده
دیگه حکم صادر کرده گفته بتکده
سوالی پرسیده؟
نه یه چیزی را گفته و حکم کرده
آخه سوالی هست که جواب بدیم
===================ما هزار بار راه درست را نشان دادیم ولی نمی خواد قبول کنه
آیا کاری باید کنیم
خودش اعتراف کرد شکست خورده
اگر ما اینجا بمانیم یعنی جلوی ظلم او کوتاه آمدیم
جواب را دادیم خودش اعتراف کرد شکست خورد
و می رویم
آخه کسی که میگه چرا انسان ها را دوست دارید؟
می خواد چیزی قبول کنه
کسی که میگه چرا به انسان ها احترام می زاید ؟
چیزی قبول می کنه
کسی که می گوید یک جنایت کار مقامش از طفل 6 ماهه برتر است چیزی می خواهد قبول کند؟
کسی که به عقاید ما توهین می کند می خواهد چیزی قبول کند؟

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 13:04

بعدشم اگر شوخی باشه خودش جلوی جمع گفته منم جلوی همون جمع گفتم پس ایرادی نداره
در ضمن شوخی بر گرفته از شخصیت انسان هسات
منبع روانشناسی داره
دیگه چه برسه به اینکه یکی بخواهد خودش را نام حیوانات یا حشراتی که خودشان همه به یک صفت دلالت دارند نام دهد
در ضمن هیچ کس بهتر از خودش خودش را نمیشناسه
مثلا اگر کسی قدرتمند باشه به خودش می گه شیر
اگر کسی حیله گر باشه به خودش میگه روباه
اگر کسی بی وفا باشه و دوستاش را برای پول بخواهد میگه گربه چون مثل گربه تا جیبش پر بشه میزاره میره
اگر کسی اهل بی بندوباری باشه به خودش می گه خوک
و هزاران هزار صفت که بر اساس شخصیت هست
من هیچ وقت بی سند کاری نمی کنم
و در مورد چیزی که نمی دانم اظهار نظر درست هم نمی کنم چه برسه به غلط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد