KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عجب مغلطه ای ! توهین به حسین به بهانه احیاء ارزش های حسین؟!!

وای بر شما بی غیرتا که فقط نشستید و تماشا کردید تا جسارت رو به جایی رسوندند که به حسین فاطمه توهین کردند و ما تماشا کردیم.این اوج حماقته که فکر کنم که در مورد حرم حسین هر چی میخوام مینویسم ولو به بهانه پاسداشت ارزش های حسینی و به حسین توهین نمی کنم.توهین به حسین به بهانه احیا ارزش های حسینی !؟فکر کردی ما بوی نفاق رو استشمام نمیکنیم؟وای بر من.وای بر شما.

مهدی یاوران... شما چه میکنید..... با سکوت خود مهدی را یاوری میکنید

---------------------------------------------------------------------

بسم رب الحسین

یا حسره علی العباد ما یاتیهم من رسول الا کانوا به یستهزءون (یس آیه 30)

و لعن الله امه اسرجت و الجمت و تنقبت لقتالک.بابی انت و امی.

-----

کوچولو چی شده که کاسه داغتر از آش شدی ؟ چی شده فکر می کنی بیشتر از مراجع میفهمی و بیشتر از اونا برای دین خدا دل میسوزونی؟یعنی بهجت و خامنه ای و وحید و ... (حفظهم الله) که شاگرد مکتب امام صادق (ع) هستند نفهمیدند حکم جهاد بدند ، توی کوچولو که یک جلد فقه اهل بیت رو نخوندی فهمیدی؟!!!! فکر کردی مثل کارهای خودت بچه بازیه یا دل بخواهیه که هر وقت میخوان حکم جهاد بدند؟باید باذن الله هر وقت ادله فقهی کفایت میکرد حکم جهاد بدند.یعنی جنابعالی بیشتر از مراجع مصلحت جهان اسلام رو میفهمی؟نکنه امام زمان بودی و ما خبر نداشتیم؟ بعدش پروفسور بالتازا ! از کجا فهمیدی که مراجع اعلام انزجار نکردند؟نکنه با مراجع زندگی می کنی؟رهبر عزیزتر از جانمون که مرجع تقلیده این همه اعلام انزجار کرد . میخوای بیانیه شدید اللحنشو برات بفرستم؟به واسطه وجود کی آمریکایی ها شرشون رو تا حدی از عراق کم کردند؟کسی به غیر از آیت الله سیستانی؟بقیه مراجع هم همین طور!اگه به گوش شما نرسیده و صدا و سیما پخش نکرده دلیل نمیشه مراجع حرفی نزده باشند.کسی که به نائب حجه بن الحسن تهمت سیاسی کاری میزنه ، پس فردا به خود حضرت هم تهمت میزنه.

و اما حسین.................... بهانه خلقت ، احلی من العسل ..................

سبحان الله.مولای من امام صادق فرمود : کسی که حسین رو در کربلا زیارت کنه مانند کسی هست که خدا رو در عرش زیارت کرده.

عجب!!بابا مراجع نفهمیدند!ولی آقای توکلی فهمیده!بابا حالا عرش خدا خراب شده دیگه!!بابا حالا دو تا تیر به عرش خدا زدند،چی شد مگه؟بیخودی شلوغش کردندا! بابا مراجع هم دنبال چه چیزایند!!گیر دادند به عرش خدا ! خدا (نعوذا بالله) مگه مهمه که به عرشش گیر دادید؟! وقتی آقای توکلی میگه بتکده دیگه نباید بحث کنی! عرش خدا نداره ! بتکده بتکده است دیگه!حالا میخواد طلایی باشه یا نقره ای!!!

کوچولو !حرم حسین فاطمه،حرم ائمه،پاشنه آشیله.میفهمی یعنی چی؟یعنی این که اگه همه عالم و آدم تکه پاره هم بشن کسی حق نداره به این حرما جسارت کنه.( بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیها اسمه ).ما قلبمون به شدت درد  میگیره وقتی میبینیم برادران و خواهرانمون در عراق و  فلسطین و افغانستان و یمن و پاراچنار (که این همه ادعای دفاع از مظلومیتت میشه ، فکر نمیکنم اسمش رو هم شنیده باشی) و ... به دست آمریکاییها و اسرائیلی ها و وهابی های حروم زاده کشته میشن.ولی وقتی به حرم حسین ، به حرم عسکریین یا به بقیع جسارت میشه انگار که تمام مسلمانان رو تکه پاره کردند.چرا ؟ چون حسین اصله. چرا ؟ چون کربلا عرش خداست.چرا؟چون حسین معشوق خداست و خدا روی معشوقش غیرت داره.اینه معنی مقدسات که میگیم نباید بهش بیحرمتی بشه! تو فکر میکنی حرم حسین بتکده است ، ولی امام صادق میگه حرم حسین عرش خداست.به من حق بده بین کلام تو و نظر امام صادق،حرف امام صادق رو قبول کنم.(البته با اجازه شما!)تو مو میبینی و مجنون پیچش مو . تو از حرم حسین یک ساختمون میبینی و یک ضریح طلایی ولی من پیرو امام صادق عرش خدا رو میبینم و خود خدا رو.

دم از ارزش حسینی زدی!بیمعرفت نمیدونی همون بتکده ای که ازش دم میزنی ارزش حسینیه ؟ نشنیدی وقتی امیرالمومنین از کربلا رد میشد فرمود:هذا مصاف العشاق ؟ نشنیدی کربلا زیارتگاه انبیاست.بله من هم قبول دارم که بعضی از عوام از خدا بی خبر(البته لازمه بگم که من مراجع عظام رو مثل شما جز این عوام نمیدونم،بلکه طبق حدیث امام زمان اونها رو نواب عام حضرت میدونم) بعضی از ارزش های حسینی رو رها کردند و فقط به کربلا چسبیدند.خود سیدالشهدا هم فرمود:الناس عبید الدنیا والدین لعق علی السنتهم.بله کارشون غلطه اما زیارت کربلاشون درسته!!یعنی چی ؟ یعنی این که نباید ارزش های حسین رو فراموش کنند و از اونها پیروی کنند اولا.ثانیا به روال و شیوه خودشون در مورد زیارت سیدالشهدا و حرم او ادامه بدند.کار اولشون باعث نمیشه که بگیم کار دومشون هم غلطه.ناگفته نماند که یکی از اوجب ارزشهای حسینی احترام به مراجع و ولی فقیه هستش.میتونم برات اثبات کنم هر وقت که بخوای.

و اما جسم حسین............جسده الطاهر.

متاسفانه عدم مطالعه باعث شده که فکر کنی فقط روح اباعبدالله مقدسه و جسم او مثل جسم من و تو میمونه!!نستجیر بالله از این اشتباه.من خودم در مورد این موضوع یه زمانی شبهه تو ذهنم بود.الحمدلله خدا به ما توفیق مطالعه داد و به بعضیها نداد و بعضیها با عقل ناقص خودشون اظهار نظر شخصی کردند...

صلی الله علی روحک الطیب و جسدک الطاهر (زیارت امام حسین در شب قدر)

صلی الله علیک و علی روحک و بدنک (زیارتنامه حضرت زهرا)

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... معصوم میتونست(ع) کلمه های بدن و جسد رو از این زیارت حذف کنه ولی چون معصوم علیه السلام در زیارتش برای اجساد اهل بیت تقدس قائل میشه این کار رو نمیکنه. معصوم علیه السلام در زیارتش برای اجساد اهل بیت تقدس قائل میشه و تو نمیشی؟(البته من هم میدونم روح حسین از جسم مقدسش هم مقدستره )

جسم پو سیده؟!!!!!!!!!!!!!پناه میبرم به غضب خداوند از این عبارت!نشنیدی در طول تاریخ بسیار شده بنا به دلیلی جسد اولیا خدا رو در آوردند و سالم بوده مثل روز اول؟شیخ صدوق ، سلمان فارسی ، حر بن یزید ریاحی ، حتی شهدای جنگ خودمون... اینها که خاک پای حسین بن علی نمیشن،حسین بن علی معرفت آموز انبیاست.بدن این ها سالم مونده و بدن مولاشون که از او آبرو گرفتند و بوسیله او به خدا نزدیک شدند پوسیده است؟پناه بر خدا.خدایا ما رو از فتنه های آخرالزمان در امان بدار.این من و توییم که با بدن و روحی آلوده و گندیده مردگان متحرکیم.حسین بن علی که اباالشهداست بدنش پوسیده؟

دم از این زدی که حسین رو فقط در مجالس عزا اون هم تو یه دهه محرم محدود کردیم؟قبول دارم تا حدی . کار غلطیه.اولا عزاداری حسین نبایدبرای یه دهه باشه بلکه باید یرای هر روز باشه البته این حرف رو برای اونهایی میزنم که کلام ناموس دهر حجه بن الحسن (ع) رو در زیارت ناحیه مقدسه قبول دارند که فرمود خطاب به سید الشهدا : یا جداه اگر زمانه مرا به تاخیر انداخت و از یاری تو بازموندم حالا هر روز صبح و شب برای تو گریه میکنم تا به جای اشک چشم از چشمانم خون بیاد!!!!!!!!!.ثانیا فقط نباید به گریه بها داد بلکه باید به بقیه دستورات سید الشهدا مثلا احترام به علما و مراجع و رعایت احکام شرع و ... هم بها داد.البته ای غافل!بدون که همین یک ذره ای رو هم که از ارزش های حسینی بین عوام الناس باقی مانده به خاطر همین گریه هاست و بها دادن به همون بتخانه طلایی (العیاذ بالله)که شما اهمیتش رو به بهانه های واهی زیر سوال بردی.این گریه بر شهیده که ارزش هایی که شهید براش شهید شده رو زنده نگه میداره (رجوع کن به کتاب حماسه حسینی).در ضمن فراموش نکن حسین بن علی حجه الله فی ارضه و سمائه است . حسین بن علی رحمه الله الواسعه است.یعنی تو یک ثانیه آدمو هدایت میکنه.یک دهه محرم که وقت زیادیه.قبول نداری؟رسول ترک تو چند ساعت شد رسول ترک؟زهیر بن قین و حر بن یزید تو چند ساعت متحول شدند؟وهبی که 17 روز از مسلمانیش میگذره از حسین چه دید که توی کربلا خودش رو در راه اسلام تکه پاره کرد؟

کلام آخر!در این مملکت ارزش های حسینی مرده؟اگه مرده تو چه جوری از حسین دم میزنی؟اگه مرده چجوری هر سال محرم سیاه پوش میشی؟اگه مرده چه جوری هر سال محرم جوونای پاک این مملکت مثل مادر بچه مرده برای حسین فاطمه گریه میکنند؟اگه مرده چجوری تو این مملکت هنوز کسانی مثل آیت الله بهجت و دیگر مراجع وجود دارند؟اگه مرده این مملکت 10 سال توی جنگ چجوری دووم آورد؟(بچه های جبهه میگن جنگ 10 سال بوده نه 8 سال).اگه مرده چرا توی راهپیمایی روز قدس که پیرو ارزش حسینه این همه آدم شرکت می کنند؟من نمیگذارم چون توی حقیری در مورد شهیدی که سرش به روی نیزه ها رفت و بدنش به زیر سم اسبها اینقدر راحت دروغ و افترا ببنده و بگه کربلایی اصلا در تاریخ وجود نداشته و حسینی نبوده ، چرا چون عقل ناقصم این گونه حکم میکنه. ان شاء الله پای سیدالکونین،اباعبدالله الحسین تا پای جون هستم و از دشمنان پستش نفرت دارم.والله میخواستم باتو مباهله کنم که خدا هرکسی که دروغگو هست رو تکه پاره کنه.بر احوال تو ترسیدم.

انا بری من عدوک یا مولای یا حسین.

انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربک الی یوم القیامه

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

یک کلمه برای بقیه.

 امام صادق (علیه السلام) فرمود: دروغ می گوید کسی که گمان میکند دوستدار ماست اما از دشمنان ما برائت نمی جوید .(بحار النوار ج 27، ص 57)

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: ((هر کس از لعنت نمودن کسی که خداوند او را لعنت نموده خودداری نماید، لعنت خداوند بر او باد)).( بحار الانوار ج 2 ص  202  )

وای بر شما بی غیرتا که فقط نشستید و تماشا کردید تا جسارت رو به جایی رسوندند که به حسین فاطمه توهین کردند و ما تماشا کردیم.این اوج حماقته که فکر کنم که در مورد حرم حسین هر چی میخوام مینویسم ولو به بهانه پاسداشت ارزش های حسینی و به حسین توهین نمی کنم.توهین به حسین به بهانه احیا ارزش های حسینی !؟فکر کردی ما بوی نفاق رو استشمام نمیکنیم؟وای بر من.وای بر شما.متن مذهبی نمیخواد بنویسید . متن مذهبی رو دیگری مینویسه.اعلان انزجار کنید از دشمنان حسین که فرمودند دشمن ما نیست مگر زنازاده . لعن کنید بر دشمنان علی و زهرا و حسن و حسین که بشریت رو به خاک سیاه نشوندند.متحد باشید.والله پیش خدا مسئولید اگر ساکت باشید.آهای احباب الحسین غیرتتون کجا رفته؟به کوری چشم هر کی که نمیتونه رونق حرم حسین (بخوانید عرش خدا) رو ببینه

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز * دست غیب امد و بر سینه نامحرم زد.

نظرات 29 + ارسال نظر
علی طهرانی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 10:43

ایول دادا
ایول
افتخار می کنم با تو دوستم
ما در زیارت عاشورا قسم یاد کردیم با دوستان شما ابا عبدالله دوستیم و با دشمنانتان دشمان
حر علیه السلام هم کاراش بد بود ولی آمد در کشتی نجات امام حسین علیه السلام و از او دفاع کرد و از همه ما زنده تر شد
علی جان و علی جانانه دل ندارم جز علی در خانه دل
امام علی علیه السلام هم به دنبال 40 نفر یار بود اگر آن 40 نفر را پیدا می کرد حتما قیام می کرد
امام حسین علیه السلام هم به دنبال شیعیان بود ولی کم تعدادی بودند
ما با عزاداری این نکته را یاد آور می شویم یا امام حسین علیه السلام ما همیشه به یاد تو هستیم و هر سال برای شما بزرگرداشت می گیریم
و با سینه و سر زدن یعنی ما در راه تو فقط حرف نمی زنیم و برای تو از هیچ جراحتی هراسی نداریم
حالا بچه شیعه ها
اونهایی که می گن یاور مهدی هستند
بیان بالا
آقا یاعلی
احمد و نادر اثبات کردند امام حسین علیه السلام را دوست دارند

خدا ما رو ببخشه........

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 10:56

این آقای تهرانی هم که یا داره به دوستش افتخار می کنه یا داره واسه دوستش تاسف می خوره.

مراقب باشید.
امام صادق (علیه السلام) فرمود: دروغ می گوید کسی که گمان میکند دوستدار ماست اما از دشمنان ما برائت نمی جوید .(بحار النوار ج 27، ص 57)

لطفا بینام نظر ندهید

احمد انصاری, IT, چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 10:57

من هم به دنبال کار علی و نادر از نویسندگی وبلاگی که مدیرش این توهین بزرگ رو به مقام والای اهل بیت (ع) کرده انصراف میدم.
وای بر تو حمید توکلی....وای....

دانا, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:18

آفرین
ازت خوشم آمد آقای انصاری

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:20

چرا میدون رو خالی می کنید اگه مردی وایسا و دفاع کن حد اقلش اینه که حرفت رو زدی و اون دنیا می تونی به آقا بگی که من دفاع کردم.

اگر فکر کردید که ما میدون رو خالی میکنیم اشتباه میکنید.
فقط انصراف از این وبلاگه.

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:20

وای بر شما که تحمل انتقاد ندارید. وای بر شما که انقدر در تعصب فرو رفتید که اصلا حرف حمید رو نفهمیدید وای بر شما متعصبین چشم و گوش بسته وای بر شما

علی طهرانی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:23

میگن هیچ کس بهتر ازخودش خودش را نمیشناسه
طرف هم بی خودی به خودش ندوسته سوسک چون می دونسته فقط سوسک تو همون فلاکتی بهش دچار داره زندگی می کنه
حالا می خوای من و شما بیاریمیش قاطی آدم
آقای نفر بالایی ما دفاع کردیم وخود سوسک گفت باختم و ما پیروز شدیم
ما بردیم ولی حالا دیگه نمی خوایم اینجا بمونیم

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:26

من یه بار این رو آقای تقدسی گفتم شما که انقدر متعصبید که حتی جرات خوندن انتقاد رو هم ندارید واقعا اگه تو کشوری مثل دانمارک بدنیا می اومدین جزو کسانی نمی شدین که کاریکاتور پیامبر رو میکشه؟

آیا با تعصبی که دارید اصلا راهی برای تحقیق و انتخاب اسلام به عنوان دین برتر داشتید ؟ تازه شیعه که اقلیته؟

هرگز ، محال بود حتی یه روز به مسلمونا فحش ندید شما مسلمونیتون فقط رو تعصبه خوشحال میشم فکر کنید و بهم بگید اگر تو ایران به دنیا نمی اومدین واقعا چی میشدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر غلط املایی داشتم ببخشید.

علی طهرانی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:29

ما پیروز شدیم
خود سوسک هم اعتراف کرد
بله ما هیچ وقت جلوی ظلم کوتاه نمیایم
و اعتراض خودمون را بهش نشان دادیم
در حالیکه همه حتی خود سوسک هم گفت ما پیروز شدیم و او مثل همیشه باخت

م . ت, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:34

نفر آخری !
این تعصب نیست و ایمانه.که به هر کسی نمیدن.
گوهر پاک بباید که شود قابل فیض*ورنه هر سنگ و گلی لولو و مرجان نشود
وقتی چرت و پرت گفتند و توهین کردند غیر از این انتظار نداشته یاش . اگر منطقی مینوشت و برای تحصیل علم.این رفیقمون این جوری جواب نمیداد.آقای توکلی توهین کرده نه این که قصد تحقیق داشته باشه.
در ضمن امام فرمود شیعتنا خلقوا من فاضل طینتنا.
ماها که شیعه ایم به پای اهل بیت نوشته شدیم.هر جا دیگه هم بودیم خدا تقدیرمون رو همین رقم میزد.

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:39

"ماها که شیعه ایم به پای اهل بیت نوشته شدیم.هر جا دیگه هم بودیم خدا تقدیرمون رو همین رقم میزد. "


فکر نکنم ، خدا اگه می خواست خودش هر کس رو شیعه یا کافر کنه بهشت و جهنم معنی نداشت جواب شما انحرافی از دین بیش نبود.

تقدسی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:44

متنت خیلی باحال بود. دستت درد نکنه. یاد این حدیث افتادم.
ان لقتل الحسین حرارة فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا
براى شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى‏شود.
پیامبر اعظم (ص)؛ (جامع احادیث الشیعه، ج 12، ص556)

م . ت, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:53

نفر آخری!
هر شیعه ای (منظورم اسما شیعه هست) بهشت نمیره.ثانیا بله . اگه همه واقعا شیعه راستین بودند که کار خیلی سختیه خدا جهنمو خلق نمیکرد
رسول الله (ص):لو اجتمع الناس علی حب علی بن ابی طالب لما خلق الله النار

رستگار, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:23

حرف مفت نزن
چه تو هینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حقیقت رو گفته

از نظر شما توهین نبوده؟
جالبه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:27

مگر یه جنسی و بی ادب مثل آرا رستگار بیاد ازتون دقاع کنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:28

منم با نظر دوست خوبم علی طهرانی کاملا موافقم...خود توکلی می دونه چه کثافت کاریه کرده که خودش را سوسک می دونه
کسی دیگه این را آدم حساب نکنه ولش کنید بره...واقعا حمید توکلی حرصش گرفته .. ... حمید اگر پول نداری جشن بگیری و مثل ما شادی کنی بگو بهت یه پولی بدم ولی دیگه وقتی نمی تونی ببینی ما داریم شادی می کنیم نیا دیگه عقده ای بازی در بیار
بچه ها یادتون نره برای اینکه سوسک ها بیرون نیان حتما سیفون ها را بکشید

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:38

حرف های خوبی زدین اما یا لحن بهتر هم میشد همینا رو گفت

لحن بهتر رو تو پست های قبلی مثل پستی که در باره حضرت علی اصغر (ع) و در باره ی حقوق زنان در نهج البلاغه منتشر شد به کار بردیم.
ولی در برابر توهین به مقدسات نمیشه لحن دوستانه بکار برد.

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:52

۲ نکته
۱ چرا کسانی هم که میخواهن از حسین دفاع کنند بدون اسم نظر میدند

۲ جناب انصاری موقع ای که وزیر دولت احمدی نژاد مورد تایید رهبرتون در وزارت خونه اش به مقام شامخ ژیغمبر توهین میکرد شما کجا تشریف داشتید که رگ غیرتتون بجوشه

همه شما باندی وجناحی هستید وامام و پیغمبر رو تا زمانی که در خدمت منافع جناحیتون باشن میخواهید

لعنت خدا بر خوارج و بدعت گذاران نوین

۱ شما هم لطف کنید بدون نام نظر ندید.
۲ آقا یا خانوم بینام اینجا هیچ حزبی وجود نداره. من به موقش از کارای احمدی نژاد هم انتقاد کردم...
احمدی نژاد کسی نیست ..... همچین توهینی بکنه و ما ساکت باشیم.
ما مثل خیلی ها نیستیم که به خاطر رفاقتشون با حمید توکلی هیچی نگفتن.
منم باهاش رفیق بودم.... ولی حالااااااااااااااا.....
در ضمن با این جناح بازی ها سودی به من نخواهد رسید.
ولی جناح اهل بیت (ع) راه سعادت است و من به این ایمان دارم.

علی طهرانی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 13:26

همه می دونند که ما از هیچ باندی ساپورت نمیشیم
همه هم می دونند کیا بخاطر اینکه نون شبشون قطع نشه چه چوری دارند خودشون را می کشند واز حزب و سازمانی که پدرشون یا خودشون عضوش هستند چگونه دفاع می کنند
به خاطر یک پول گزاف ............

ا, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:04

سلام خدمت دوستان
1)ای کاش به جای این همه توهین خیلی منطقیی مثل بیشتر مطالب دلایلت را خیلی منطقی می گفتی
ان عدو خدو اندخت بر روی علی حضرت علی چی کار کرد..........؟؟؟؟؟؟
خدا توفیق بده شیعه باشیم و رهرو علی
نباید سعی کنیم از رفتار مولامون پیروی کنیم؟
من متن توکلی نخوندم این طور که از نوشته هات فهمیدم نظرش رو خیلی بد گفته شاید قصد توهین نداشته
به نظر تو کی و کجا باید به سیره ی مولا عمل کنیم؟
گر عمل بد شد کسی بد آن عمل تو بکوش بر محو مثلش ما حسل
2)این عربی هات رو زیر نویس کن( نمی شد فارسی بنویسی )
3)زیاد مطالعه نکردی
از مقام ذات هفت تن( بحثی است مفصل که در اینجا نمی گنجد) به بالا جسمشون رو زمین نمی مونه که بارها در تاریخ مشاهده شده
4)مثل اینکه اخبار زیاد می بینی
نمی خوام حرف سیاسی بزنم ............بماند
روز قدس!!!!!! تا حالا استا دیوم رفتی؟ جمعیت ندیدی شایدم 5000 نمایند 7 ملیون جمعیت تهران اند؟
دست حق به همراتون

۱- حضرت علی (ع) در همه جا مامور به گفتگو یا سکوت نبودند....
مثالی که میتونم بزنم ماجرای دفن بدن مطهر حضرت زهرا (س) بود که حضرت علی برای زمین ننداختن حرف همسر بزرگوارش دست به سلاح شدند. یعنی بخاطر ناموس خود شمشیر کشیدند.
این شیوه ایست که مولا علی (ع)
به ما می آموزد که در برابر توهین به مقدسات نباید آرام نشست... آنهم توهینی که از طرف یک به ظاهر شیعه شده است.
ما گفتگو های خود را با آقای توکلی و دیگران که سوالات و شبهاتی که در دین داشتند را به صورت متنی توهین آمیز در وبلاگ منتشر میکنند.
درصورتی که میدادند خوانندگان این وبلاگ دانشجویانی بیش نیستند که خود با خواندن این مطالب دچار شبهه میشوند.
آیا نباید شبهات خود را از اهل فن و علما بپرسند.؟
به شما توصیه میکنم که متن آقای توکلی رو بخونید و زیاد تو سیاست هم وارد نشوید.
چون فرق سیاست و دین را در اینجور مسائل هنوز نمیدانید.

در ضمن منظورتون از ۷ تن چه کسانیست؟

م . ت, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:21

نفر آخر!متن رفیقمون بدنبود و نسبتا منطقی . مستدل بود.
1.همیشه سیره مولا مدارا نبود.میخوای شاهدی برات بیارم که مولا چگونه در مقابل یک سوال ساده عصبانی شد؟
عن الصادق عن آبائه علیهم السلام ان امیر المؤمنین کان ذات یوم جالسا فی الرحبة، والناس حوله مجتمعون، فقام الیه رجل فقال: یاامیر المؤمنین انت بالمکان الذی أنزلک الله به وأبوک معذب فی النار؟ فقال له علی بن أبی طالب: مه فض الله فاک، والذی بعث محمدا بالحق نبیا لو شفع أبی فی کل مذنب علی وجه الارض لشفعه الله فیهم، أبی معذب فی النار وابنه قسیم الجنة والنار؟ ! والذی بعث محمدا بالحق نبیا ان نور أبی یوم القیامة لیطفئ أنوار الخلایق کلهم الا خمسة أنوار: نور محمد صلی الله علیه واله، ونوری، ونور الحسن، ونور الحسین، ونور تسعة من ولد الحسین، فان نوره من نورنا خلقه الله تعالی قبل ان یخلق آدم علیه السلام بالفی عام
امام صادق از پدر گرامیشان نقل کرد که روزی امیر المومنین در فضای مسجد نشسته بود ومردم گرد او جمع بودند که مردی برخاسته و گفت : ای امیر المو منین چگونه است که شما در مکانی هستی که خداوند شما را در آن مکان قرار داده ، در حالیکه پدرت به آتش دوزخ در غذاب است؟
حضرت فرمود: خدا زبانت را ببرد ! به خدایی که محمد را به پیامبری مبعوث فرمود، اگر پدرم تمام گناهکاران زمین را شفاعت کند خداوند آن را بپذیرد، مگر می شود پدرم در آتش عذاب باشد و پسرش تقسم کنند بهشت وجهنم باشد؟قسم به آنکه محمد را به پیامبری مبعوث فرمود بی شک نور پدرم در روز قیامت همه انوار خلائق جز نور پنج نور: نور محمد ، نور من ونور حسن ونور حسین و نور نه فرزند از اولاد حسین را خاموش وبی اثر می کند، زیرا نور او از نور ماست و خداوند آن را دوهزار سال قبل از خلق آدم آفریده است
لذا اینجا تکلیف خشمه نه سکوت

م . ت, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:25

2.نظری نیست
3.منم نمیدونم اینی که میگی چیه.ولی این داستان ها رو من هم شنیدم.واقعیت هم داره
4.ظاهرا شما تا حالا روز قدس از خونه بیرون نزدی.
در فرض محال هم همون تعداد کافیه تا ادعای نویسنده متن ثابت شه.

ارشیا, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 16:36

تکلیف؟؟؟؟؟
نخست از اینکه فارسی شم نوشتی ما بی سوادا بفهمیم ممنونم
دوم یه سوال دارم؟
توکلی مرتد و بی دین؟ از نظر من قصد توهین نداشته
نظرش را گفته منتها جو گرفتتش
دفاع نمی کنم ولی قضاوت با شما این روایت مصداقش اینجاست

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 17:45

ای وای برما که در مجالسی شرکت میکنیم که حسین را خدا خطاب میکنند و ساکت می مانیم.
ای وای بر ما که در صدا و سیما می آیند و مشکل حسین را تشنگی در عاشورا بیان میکنند و ما ساکتیم.
ای وای بر ما وقتی توهین به نام حسین را در دسته های عزاداریش میبینیم و ساکتیم.
وقتی دسته ها ی عزاداری حسین ساعت ها ماشین ه۹ا را در ترافیک میزارند و با ضایع کردن حق دیگران و اسراف در بنزین و آلودگی هوا می خواهند نام حسین را زنده کنند و ما ساکت میمانیم و میگوییم که بزرگداشت حسینمان است .
وای بر ما که وقتی در مداحی ها هر چیز ناشایستی را به ائمه وصل میکنند و میشینیم و میگیم که نه اینا هدفشون احیا ی دین است ولی بلد نیستند که چه طور بگویند با اینها کاری نداشته باشید.
ای وای بر ما که عکس هایی را میکشند و در سطح شهر به اسم چهره ی مقدس حسین پخش میکنند و ما ساکت میمانیم و میگوییم که به ما چه رهبر داریم بره و جلوشون را بگیره .
ای وای بر ما که در جای جای این شهر افرادی آمده اند و ادعای امامت کرده اند و ما نشسته و نگاه میکنیم.
ای وای برما که مسلمانی را در نماز خوندن و روزه گرفتن میبینیم.

نوید حسنی, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 18:52

احمد جان متنت عالی بود .

علی معصومی, it, پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 00:33

سلام
پیامبر می فرماید:(حسین(ع)دری از درهای بهشت است هر کس با او دشمنی کند خداوند بوی بهشت را بر ا و حرام میکند) {مقتل خوارزمی ج 1 ص 145.
اگر به قرآن کریم رجو ع کنی با خواندن سوره یوسف(ع) ربط این حدیث گران قدر باعکس آن چرندیاتی که در اون پست بی خردانه نوشته شده می فهمین.
و بدانید کسی که بی خردانه به آقای ما (امام حسین(ع)) توهین کرده و واقعه کربلا را افسانه می داند مسلمان نیست اگر هم ظاهرش را حفظ نماید.
من دست دوستانم را که با این توهین مقابله کردن را می بوسم .میدانم که کسی که کعبه شش گوش آقامونو بتکده شماردِ در حال و روز ِ سالمی به سر نمی بره. و ما راهی جز دعا برایِ شفایِ مریض ها نمی توانیم کنیم.
اقای انصاری (احمد جان) خیلی آقایی.
(((کعبه یِ من قبله یِ من گوشه یِ شش گوشه ِ حسین(ع) )))
یا علی مدد

علی طهرانی, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 00:58

چاکر داش علی معصومی
خیلی مخلصیم

, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 01:49

, , پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 19:20

اقای انصاری من هنوز معتقدم اقای توکلی هدف بدی نداشت ولی راه درستی را انتخاب نکرد . متن شما خوب بود واز خیلی از ارزشها دفاع کردید اما وقتی رسیدم به اینجا ی متنتون که گفته بودید از طریق حراست موضوع را دتبال می کنید خیلی نا راحت شدم . حتی توقع همچین حرفی را هم از شما نداشتم . لطفا کمی فکر کنید و در تصمیمتان تجدید نظر نمایید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد