KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعتراض به نمرات

با سلام

اول اینکه  آقا  حراست تیتر رو ببینه تا ته میخونه این متن رو اونم چند بار .

نکته: چون چهارشنبه تعطیل شده تا 27 ام اعتراض افتاد دوشنبه 28ام.

خب بقیه مطلب

1-با توجه به آماری که  از بچه ها گرفتم در درس مبانی فناوری اطلاعات تمام کسانی که نمرشون رو گفتن فکر میکردن حداقل 4-5 نمره بیشتر شده باشن.

2- بقیه درس ها هم خیلی ها اعتراض داشتن

به همین دلیل (دوشنبه ۲۸/5/86) اگر هر کس نسبت به نمره درس مبانی IT ، ریاضی 1 یا 2 و فیزیک 2  یا هر درس دیگه ای اعتراض داره به ساختمان مرکزی مراجعه کنه.

نکته: از اونجایی که 7-8 ماه پیش من یه متن(  فقط نظر سنجی  ) برای زمان اعتراض نوشتم ولی حراست گفت علیه امنیت ملی اقدام کردی!!!  لذا ایندفعه برای اینکه دیگه از این اقدام های ناشایست نکنم چند تا توصیه میکنم

1- زمان اعتراض :  ساعت وقتی که دانشگاه شروع به کار میکنه تا وقتی که می خواد دیگه کار نکنه که یعنی همون 11 صبح

2-نحوه اعتراض: لطفا قبل از اینکه تشریف بیارید در یک برگ A4 جداگانه  متن اعتراض نسبت به هر درس رو بنویسد مثلا اینجانب . . . . نسبت به نمره درس . . . . اعتراض و تقاضی تجدید نظر دارم (یا یه چیز مثل این من ادبیاتم زیاد خوب نیست)  که اونجا کارا سریعتر راه بیفته و شلوغ نشه.

3-نکته مهم تر اینکه اگر تصمیم دارید با دوستاتون و به صورت دسته جمعی برید دانشگاه اولا که نکنید این کارو . ولی اگه کردید حتما" اجتماعتون کمتر از 4 نفر باشه چون اگه بیشتر باشه این کارشما  اقدام علیه امنیت ملی به حساب میاد و به همین دلیل هم حراست به صورت ملی علیه امنیت تون اقدام میکنه .

در همینجا توصیه میشه اجتماعتون حداکثر یکنفره! باشه.

یه  نکته هم برای حراست : اگر بازم به طور ناخواسته من تو این نوشته اقدام علیه امنیت ملی انجام دادم! فقط یه Miss call رو موبایلم بندارین سه سوت این متن رو پاک میکنم( یا تو نظرات بگید.)

نظرات 17 + ارسال نظر

بعید میدونم دیگه حراست با اون وعده های پوچ و دروغایی که گفت روش بشه خودنمایی کنه!

در هر صورت اگه اعتراض دسته جمعی به نمرات اقدام علیه امنیت ملی هست، بنده این اقدام رو میکنم!

وجود حراست تو دانشگاه امنیت دانشگاه روآورده پایین!

----------------------------------------

بهتره ساعت 11 اونجا باشیم!

از همه ی دوستان میخوام که اعتراضشون رو مستقیما ببرن طبقه ی پنجم بدن به دکتر زکایی!

این نکته رو هم جدی بگیرید:

2-نحوه اعتراض: لطفا قبل از اینکه تشریف بیارید در یک برگ A4 جداگانه متن اعتراض نسبت به هر درس رو بنویسد

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 16:05

من اعتراض دارم ولی نمی تونم فردا بیام.
لطفا هرکس که میره برای مبانی آی تی یه کاری کنه که همه نمره ها بالا بره(ببره رو نمودار) خواهش میکنم.
آخه برای من به هیچ صورت امکان نداره که فردا بیام.

نادر قهرمانی, کامپیوتر, خواجه سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 16:49

سلام بچه ها من نمیتونم فردا بیام لطفا بگید به نمرات فیزیک۲ رسیدگی کنن چون خیلی از بچه ها از نمرات فیزیک۲ ناراضی هستند و نمیتونن بیان مثل بچه های شهرستانی ممنون

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 17:01

LOTFAN AZ TARAFE TAMAME BACHEHAYE SHAHRESTANI NESBAT BE NOMARATE RYAZI2 VA FIZIK2 VA EGHTESAD ETERAZ KONID

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 18:16

man ham bayad beram jayi nemitonam biyam age mishe vaseye nomreye mabani computeram eteraz konid ke nomreharo bala bebaran tnx

م ق, کامپیوتر, سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 18:29

سلام این درست نیست یعنی چی که اخرین مهلت باشه نمره های زبان عمومی هنوز اعلام نشده

الان یکی اس ام اس زد گفتش که امروز مرکزی تعطیل بوده تا ۲۷ ام هم تعطیله!

احمد, ّit, سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 19:20

من امروز مرکزی بودم. ولی جز نگهبان و کارگرانی که مشغول کار بودند کس دیگری اونجا نبود.
نگهبان گفت تا ۲۷ ام تعطیلات تشریف دارند

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 20:03

من از یه استاد دانشگاه پرسیدم گفت باید برای نمره های فیزیکمون به رئیس دانشگاه نامه بزنیم و قضیه را با مدارک به اطلاعشون برسونیم.
بعد تقاضا کنیم اگر استاد خودمون نیستن یکی دیگه نمره های ما رو باز بینی کنه

نمیدونم ولی بهتره تا وقت هست یه کاری کنیم!!!

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 20:47

دانشگاه تعطیله ۲۷به بعد باید اقدام کنیم

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 21:22

به جای این کارا درس بخونید تا مثل من ریاضی2 19 و فیزیک2 18 بشید ! این بچه بازی ها رو هم بیخیال شید فقط درس بخونید ! در ضمن مبانی آی تی 19 و مبانی کامپیوتر هم 19.5 شدم ! پس فکر رو نمودار رفتن از ذهنتون پاک کنید

, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 22:26

کی گفته امروز دانشگاه تعطیل بود من خودم امروز رفتم دانشگاه هم با آقای زمانی صحبت کردم هم با آقای جعفری و هم با دکتر صفایی .
خیلی هم باهام خوب برخورد کردند و جواب سوالاتم را هم دادند.

؛, , سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 23:29

آقا یا خانمی که دو تا بالا تر از منی که حتی جرعت نکردی اسمت را بنویسی چون اونقدر دروغت بزرگه که میدونی اگر اسمت رو بچه بدونن پیگیری میکنند و آبروت رو می برند حداقل یک ذره مردانگی به خرج بده و عادلانه قضاوت کن.
بچه های دیگر اگر چنین نمراتی را گرفتن همش ثمره ی بی برنامگی و بی مسئولییته مسئولان بوده و درصدی هم کم کاری و همه دست به دست هم دادن تا این دانشجویان که اندکی هم گناهکار هستند دچار مشکل شوند من خودم فزیک۲ شدم۱۰ ریاضی۲ شدم۱۵.۲۵ معادلات شدم ۱۴ ومبانی کامپیوتر شدم۲۰ و متون شدم۱۸ امیر ادیب
هرکی میخواهد میتواند تحقیق کند

, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 02:25

این احمقی که این بالا با اسم نظر داده نمره هاشوگفته فقط می خواسته نمره هاشو به رخ بکشه واقعا متاسفم

امیر, , چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 12:35

احمق تر از اون کسی است که اونقدر جرعت نداره که بدون اسم نظر میده بعد اش هم ادعای این را داره که خیلی میدونه و به این صورت قضاوت میکنه

, , جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 11:02

بچه ها لطفا کسی که با دکتر صفایی صبحت کرده بگه ایشون درمورد نمره مبانی چی گفتند

صالح هوشنگی دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 13:11

خانم یا آقایی که نمرات شما چنین شد(با فرض محال بودن)و بدون اسم نظر میدی اگر واقعا نمراتت این چنین شده ما که بخیل نسیتیم به جای این خزعبلاتی که به دوستمان آقای ادیب گفتی یک مقدار مردانگی کن و به همکلاسی های خودت کمک کن تا دیگر شاهد چنین وضعیت تاسف باری نباشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد