KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پیام تسلیت

دوست عزیز و گرامی سرکار خانم فاطمه جلالی نیا

درگذشت جانسوز و جانگداز پدر گرامیتان را تسلیت عرض می گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحوم کمال رحمت و مغفرت را مسئلت داریم .ما را در غم خود شریک بدانید.

نظرات 24 + ارسال نظر

واقعا متاثر شدم!

تسلیت میگم!

خدا رحمتش کنه!

شروین, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 18:59

تسلیت میگم!
خدا بهت صبر بده

سوسن جعفری, صنایع, سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 19:07

خیلی ناراحت شدم .
تسلیت می گم!

عطیه, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 19:16

واقعا جا خوردم....
خیلی متاسفم.منو تو غمت شریک بدون فاطمه جان...

عاصمی زاده, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 19:20

همکلاسی عزیز
مصیبت وارده را به شما و خانواد معزی تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال صبر جزیل برای شما مسئلت می نمایم.

ماروهم در غم خودتان شریک بدانید

مسعود افشار, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 19:31

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
کسانى که چون مصیبتى به آنان برسد مى‏گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏گردیم.
واقعا متاثر شدم. تسلیت واژه ای است بس کوچک در برابر مصیبت بزرگ از دست دادن پدر.
و این هم شعری از طرف پدرتان:
روزی که میمیرم
نگران من نباش
که میان ابرها گم نمی شوم
و اشک مریز
که نمیتوانم
حتی بغض کنم
حتی صدایم مکن
که من دیگر درون تورا حس میکنم
وقتی مردم
میان اسمان مرا بجوی
نه زیر سنگی که نام من کشیده به روی
من
همیشه تورا از فراز ابرها
تماشا میکنم

, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 19:53

تسلیت عرض می کنم

سروش فرنودی, نرم افزار, خواجه نصیر سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 20:14

غم از دست دادن پدر غم بزرگیست.مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم.روحش شاد

رویا, IT, سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 20:27

غم بزرگیه. امیدوارم غم آخر باشه.

تسلیت می گم.

جویا یزدانی, کامپیوتر, سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 20:37

منم تسلیت میگم

ناصر, کامپیوتر, خواجه سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 20:48

من هم به نوبه خودم به شما و خانواده ی محترمه تسلیت و تهنیت عرض می نمایم

شفیعی, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 21:26

دوست عزیز و گرامی سرکار خانم فاطمه جلالی نیا

درگذشت جانسوز و جانگداز پدر گرامیتان را تسلیت عرض می گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحوم کمال رحمت و مغفرت را مسئلت داریم .ما را در غم خود شریک بدانید.

مهرداد, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 22:44

به نام خدای عشق
سر کار خانم جلیلی نیا من به نوبه خودم به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی برای بازماندگان آن مرحوم طلب صبر میکنم

h,k, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 22:56

nemidoonid cheghadr narahat shodam makhsoosan midoonam ke ghame az dast dadane pedar baraye dokhtar kheyli sangine man behetoon tasliyat migam harchand midoonam alan kasi momkene natoone shomaro aroom kone vali ba tamame vojood baratoon doa mikonam ke khoda behetoon aramesh va ghodrate tahamol bede va omidvaram ghame akhar bashe khoda rooheshan ra shad gardanad be haghe ali ENSHAALLAH dar zemn hameye ma raftani hastim in etefagh ha baraye hame momkene biyofte in donyaye bi vafa hameye kasaee ro ke doosteshoon darim azamoon migire mesle pedar ke hamishe tekye gahe makhsoosan baraye dokhtaresh ama faramoosh nakon ke khoda hamishe batost hamishe movazebete va hich vaght tanhat nemigzare pas be khodesh tavakol kon

, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 23:17

انا الله و انا الیه راجعون

روزبه ناعمه , , چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 00:47

تسلیت میگم

م.ر, ای تی, خواجه نصیر چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 01:02

واقعا ناراحت شدم
تسلیت میگم

دزفولی, , چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 02:18

تسلیت عرض میکنم.ما را هم در غم خود شریک بدانید

صادق عباسی, , چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 08:03

تسلیت میگم
ایشالا غم آخرتون باشه

سمانه یوسفی, , چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 08:18

فاطمه جان خیلی متاسف شدم . به تو وخانواده محترمت تسلیت میگم . و از درگاه خدا برای پدر گرامیتان مغفرت و برای شما طلب صبر میکنم.

مصطفی کاظمی, نرم افزار, خواجه نصیر چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 10:43

غم جانسوزیست
خدا صبرتان دهد.
تسلیت بنده را هم پذیرا باشید.

علی منتجبی, نرم, خواجه نصیر بنفش چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 12:51

سلام؛
بنده هم تسلیت عرض می کنم.واقعا متاثر شدم.خدا رحمتشون کنه.

حمیده احمدی, , چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 15:56

خدا بیامرزتشان
تسلیت میگم مارا هم در غم خود شریک بدانید

مسافر, کامپیوتر, چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 19:20

فقط میتونم بگم خدا رحمتشون کنه و به شما و خانواده محترمتان صبر بده.
تسلیت میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد