KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

راه اندازی مجدد فعالیت های انجمن نجوم!

به نام خدا

 

     با توجه به پیگیری های اینجانب سرپرست انجمن الکترونیکی نجوم  در جهت راه اندازی مجدد فعالیت های انجمن، نتایج ذیل حاصل گردید:


۱- راه اندازی سایت رسمی انجمن نجوم الکترونیکی .  www.e-astronomy.ir        

 

۲- برگزاری کلاسهای حضوری و مجازی آموزش نجوم از مقدماتی تا پیشرفته با حضور اساتید مجرب و اعضای انجمن نجوم آماتوری ایران.
(کلاسهای حضوری زیر نظر کانون علمی فرهنگسرای دانشجو و در همین مکان با امکانات کامل آموزشی و کلاسهای مجازی با حمایت دانشگاه شریف و تحت سرور این دانشگاه در سایت رسمی انجمن در نظر گرفته شده است.)


۳- آماده سازی اطلاعات و ساختار ویرایشی مجله الکترونیکی نجوم

 

۴ - انجام هماهنگی لازم جهت برگزاری همایش ها  و سمینارهای تخصصی تحت حمایت شهرداری تهران بزرگ و کانون علمی فرهنگسرای دانشجو.


۵ - برگزاری گشت های رصدی و برنامه های میدانی (آموزش های کوتاه مدت عمومی)و فعالیت های هماهنگ با NGO دروازه های سبز پارس تحت حمایت فرهنگسرای دانشجو و با مجوز از شهرداری تهران و...


    لذا از افراد علاقمند به علم زیبای نجوم خواهشمند است ،تا جهت بهبود و انجام این فعالیت ها آمادگی خود را اعلام نمایند.(اسامی خود را در نظرات اعلام کنید.)


 

با تشکر : سهیل ایوزخانی


جهت مطلع شدن از آخرین اخبار انجمن ها کلیک نمایید!


نظرات 21 + ارسال نظر
سهیل , , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 17:59

انشالله هفته آینده کلاس های حضوری شروع میشن

, , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 18:08

منم بازی

دوست عزیز اسمتونو ننوشتین.
بقیه دوستانم لطف کنن نام و نام خانوادگی خودشونو ذکر کنن...تشکر

در ضمن جای بازی نیست!!!!

آرمین , صنایع, دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 18:41

سلام
من آرمین هستم اونم از نوع همدمی
امیدوارم که منو از یاد نبرده باشید
یه چند وقتی بود که نبودم و درگیر جابجایی از تهران به رشت بودم و الانم دارم کلی هوا میخورم و حال میکنم و جای شما رو خالی میکنم.
سهیل جون خیلی خوشحال شدم
امیدوارم که کارا به خوبی و خوشی پیش بره ایندفعه و دوستان علاقمند بتونن حداکثر استفاه رو از این فرصت ببرن
کما اینکه خیلی از دوستان بعد از اتمام کلاسهایی که چند هفته پیش برگزار شد و خب استقبالی زیادی هم ازش نشد. که علتش هم مشخصا امتحانات بود با ما تماس گرفتن و خواهان حضور در کلاس ها بودن
اما امیدوارم که این دفعه خبررسانی بهتر از سری قبل باشه چرا که خیلی ها به خاطر همین ضعف در اطلاع رسانی نتونسته بودن از اون برنامه آگاه بشن.
به امید فراگیر شدن هرچه بیشتر علم زیبای نجوم در بین بچه های ایران زمین
در ضمن از زحمات بی دریغ شما دوست عزیز هم کمال تشکر رو دارم
دوستدار همیشگی نجوم و بکس نجومی
آرمین همدمی

, , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 19:02

من یکی هم بازی ! خوش میگزره

حمید توکلی, IT, K.N.Toosi دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 19:10 http://www.kntoosi.com

آفرین!

تبریک میگم!

امیر ادیب , کامپیوتر, دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 20:59

امیر ادیب , , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 21:02

خواهشمندم که مرا از کلاس ها با خبر سازید

شروین شایگان, کامپیوتر , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 22:02

امیرحسین بابک سلمان, it, سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 11:59

من هم هستم

فهیمه قجاوند, IT, سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 12:55

من هم!

haniye karami, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 13:01

man ke chizi az nojom nemidonam chi?

ما ازسطح بسیار مقدماتی و ابتدایی شروع میکنیم تا به مرحله پیشرفته برسیم.
تو فکر این نباشین که هیچی بلد نیستین پس نمیتونین شرکت کنین چه یسا اینکه میخوایم از ابتدا شروع کنیم.
منتظر شما هستیم.


در ضمن دوستان کلیه خدمات رایگان میباشد(از این بابتم خیالتون راحت)

سید عباس آل طعمه, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 15:00

من هم اگه مشکلی پیش نیاد انشااله هستم

فریما تیموری بیات, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 19:46

فریما تیموری بیات
آی تی

شیدا طائفه, software, سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 22:08

لطفا تاریخ دقیق کلاس ها رو هم اعلام کنین...

, , سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 22:10

در ضمن دوستان کلیه خدمات رایگان میباشد(از این بابتم خیالتون راحت)
what?

یعنی کلیه هزیته های بخش مقدماتی با امکانات کافی و مفید رایگان می باشد.

امیدوارم دوستان ار این فرصت ها استفاده کنند...لطفا دوستانتان را نیز باخبر سازید...ممنونم.

روح اله عنایتی, , چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 10:52

سلام بر ذوستان عزیز

میخوام فقط یه نکته رو یگم:(خواهش)
لطفا دوستان خود را نیز باخبر سازید...سپاسگزارم.

تاریخ دقیق کلاس های حضوری و مجازی را حتما خدمتتون عرض میکنیم.ژ

موفق باشید.

فرناز افضل, آی تی, خواجه نصیر چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 12:19

علی منتجبی, نرم, خواجه نصیر زرد چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 13:23

سلام
من به علت محدودیت وقت متاسفانه وقت ندارم که به عنوان منجم فعالیت انجام بدم اما واقعا خوشحال میشم که توی گردهمایی ها و رصد ها از زحمات و تحقیقات شما استفاده کنم.ممنون.
موفق باشید.

, , پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 04:27

نجمه خوش اخلاق, ّّIT, دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 14:41

من هم هستم

مهران ابراهیمی - حقوق - دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 02:38

به نام خالق یکتا
بنده نیز اعلام امادگی می نمایم .
بی خبرم نگذارید.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد