KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شگفتی های سرزمین وحی

مطالبی جالب راجع به شگفتی های سرزمین وحی :

آب زمزم:

• تحقیقات یک دانشمند ژاپنى نشان مى دهد،هزار قطره آب معمولى با اضافه شدن یک قطره از آب زمزم، خواص زمزم را پیدا مى کند

نتایج تحقیقات با استفاده از فناورى نانو نشان مى دهد آب زمزم در مکه مکرمه، آب معمولى نیست بلکه از خواصى برخوردار است که در هیچ یک از آب هاى جهان پیدا نمى شود.
شبکه تلویزیونى العالم به نقل از پایگاه اینترنتى باب، با اعلام این مطلب توضیح داد: نتایج تحقیقات نانو تکنولوژى یک دانشمند ژاپنى نشان مى دهد اگر یک قطره از آب زمزم به هزار قطره آب معمولى افزوده شود، آن هزار قطره آب معمولى،

خواص آب زمزم را پیدا مى کنند.  

 

 

دکتر ماساروا یموتو از محققان ژاپنى افزوده است در تحقیقات و مطالعات علمى خود بر آب زمزم با استفاده از فناورى نانو نتوانسته است هیچ یک از خواص آب زمزم را تغییر دهد.
دکتر ایموتو گفته است آب زمزم منحصر به فرد و از آب هاى دیگر متمایز است و ساختار بلورى آب زمزم با همه آب هاى جهان متفاوت است.
این محقق ژاپنى اظهار داشته است همه مطالعات و تحقیقات در آزمایشگاه  ها نتوانست هیچ یک از خواص این آب را تغییر دهد و ما تاکنون نتوانسته ایم علت آن را تشخیص بدهیم.
وى در پایان گفته است آب زمزم یک آب معمولى نیست.
گفتنى است دکتر ایموتو بنیانگذار نظریه تبلور ذرات آب است.

حجر الاسود:

 

در بسیاری از روایات آمده است که حجرالاسود یا سنگ سیاه از سنگ‌های بهشتی است و همراه آدم (ع) به زمین فرود آمد. (کافی، ج 4، ص 184). این سنگ از اجزای بسیار مقدس مسجدالحرام بوده و در رکن اسودِ کعبه در ارتفاع 5/1 متری قرار گرفته است. حجرالاسود در جریان تخریب کعبه که پنج سال پیش از بعثت صورت گرفت در فاصله‌ای دور از مسجد واقع شد، در زمان نصب آن به جای خود، قریش به نزاع پرداختند، اما با درایت رسول خدا (ص) همۀ قریش در فضیلت آن سهیم شدند و عاقبت به دست خود آن حضرت نصب گردید. به مرور زمان و در اثر تحولات و تغییرات از حجم نخستین این سنگ، کاسته شد و حتی به چند پاره تقسیم گردید که آخرین بار قسمتهای مختلف آن را به یکدیگر متصل کردند و آن را در محفظه‌ای نقره‌ای قرار دارند. در حال حاضر تنها به آن اندازه که برای بوسیدن و استلام لازم است، جای گذاشته‌اند. در روایات آمده است که این سنگ در آغاز سفید بود، اما گناهانی که فرزندان آدم انجام دادند، سبب سیاه شدن آن گردید (کافی، ج 4، ص 190).

شخصا که به دیدن این سنگ رفتم تیکه های آبی رنگی که برق میزد از آن به جا مانده بود اما قسمت های دیگرش سیاه شده بود و واقعا آن درخشش باقیمانده از این سنگ بسیار شگفت انگیز و خیره کننده بود.

مقام ابراهیم:

 

 

حضرت ابراهیم(ع) برای دعوت مردم به خدا پرستی بر روی سنگی ایستاد و سخنان خود را شروع کرد اما سنگ طاقت این سخنان زیبا و معنوی را نداشت ودر آن لحظه سنگ فرو رفت و جا پای آن حضرت در آن ماند.

 

فریما تیموری بیات

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 22:12

به نام خدای عشق
عالی بود اما نمیشه این جوری حسش کرد باید برید تا ببینید که چه عظمتی داره واقعاْ غیر قابل وصفه ، انشا ا.. قسمت همه بشه که برن و منزلگاه خدای خودشونو ببینن و سر به سجده بگذارند !
بازم ممنون از شما همکلاسی عزیز

انشا ا... خواهش میکنم

حمید توکلی, IT, K.N.Toosi یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 22:21 http://www.kntoosi.com

در مورد دکتر ایموتو قبلا مطالبی شنیده بودم!

کاشف بزرگیه!

دفتر عشق, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 23:04 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

این قلب من یک امانت است از طرف من به تو تا لحظه ای که نفس میکشم!
احساسات من امانتیست به تو از طرف قلبم تا لحظه ای که جان دارم...
این عشقم امانتیست از طرف قلبم تا لحظه ای که تو را دارم....

, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 23:56

جالب بود ممنون

خواهش میکنم

سید کمال, , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 00:11 http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
نگفتی آب زم زم چه خاصیتی داره که آب های دیگه ندارن؟

سلام
این طور که من شنیدم ساختار مولکولی دارد که اگر از مناطق مختلف مثلا از شهرهای صنعتی بگذرد ساختارش تغییر نمیکند ولی آبهای دیگر شکلی نامنظم پیدا میکند که بر خلق و خوی افراد تاثیر میزاره

مهدی , برق, صنعتی شریف دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 13:35

باسلام
و باتشکرازمتن زیبا تان
به راستی سرزمین وحی واسلام واحکامش سراپا شگفتی است وعقل محدود انسان تا به حال قابلیت درک تمامی این اعجازرانداشته را نداشته.

سلام خواهش میکنم

علی منتجبی, نرم, خواجه نصیر بنفش دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 16:38

سلام
بابت دو چیز ممنون۱:مطلبتون که زیبا بود۲:اینکه اگر حدیثی هم داخل متن گذاشتید براش مدرک کذاشتید؛خیلی خوبه که این فرهنگ جا بیفته.
ضمننا در باب خارق العاده بودن آب زمزم همین بس که از زمان ابراهیم نبی تا به حال این آب در حال جوشش بوده و تمام نشده؛علاوه بر آن این خواصی هم که شما بیان کردید خودش مزید بر علت است.راستی باز هم بنویسید یه چند وقتیه حضور بعضی افراد موثر از جمله جناب عالی تو همکلاسی کم شده.

سلام لطف دارید
حتما برای دانشجویان عزیز نهایت سعیمو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد