KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برگ زرین دیگری در کارنامه دانشجویان الکترونیکی

به حول و قوه الهی و تلاش بی وقفه جمعی از دانشجویان الکترونیکی مراسم معنوی اعتکاف با شکوه هرچه تمام تر در مسجد النبی دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد .

 

که بنده حقیر وظیفه خود دانستم از تمامی دوستان و همکلاسی های گرامی که بااخلاص این برنامه را اجرا کردند تقدقر وتشکر کنم .

همکلاسی عزیز برای اولین بار مراسم اعتکاف بین دانشگاهی با عظمت و شکوه توصیف نابذیر اجرا شد که این برگ زرینی است در دفتر افتخارات دانشجویان الکترونیکی که همبستگی و همدلی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند .

تشکر می کنم از مدیر کل محترم حراست دانشگاه به خاطر همکاری با مسئولین اجرائی

از مسئول محترم دفتر نهاد رهبری به خاط اعتماد به جمع دانشجویی که با نوع اجرای این مراسم دانشجویان باسخ شایانی به اعتماد این بزرگوار دادند

از ریاست محترم دانشگاه به خاطر همکاری های بی شائبه

از ریاست محترم دانشکده برق و تمامی عزیزانی که در اجرای این مراسم مارا یاری دادند.

 

 

یاران مهدی (عج) از جوانان هستند.     امام علی (ع)

                                                             خادمین کانون مهدی یاوران جوان

نظرات 12 + ارسال نظر
مهرداد ظهراب بیک , , شنبه 29 تیر 1387 ساعت 13:05

به نام خدای عشق
سلام
منم به نوبه خودم از همه بچه هایی که همکاری کردن تشکر فراوان می کنم . و به آقا الیار یه خسته نباشید حسابی میگم . دست مریزاد آقا الیار و یا حق




یاران مهدی از جوانانند .‌‌علی (ع)

عاصمی زاده, , شنبه 29 تیر 1387 ساعت 13:07

بسم رب الشهدا

مراسم اعتکاف امسال شکوه دیگری داشت چون جوانانی به عشق مولای خود صادقانه خدمت کردند و فکر می کنم قلم توان تشکر از این بزرگواران را ندارد .
خواهران:
خانم شیدا طائفه مسئول فرهنگی
خانم فائزه السادات نعیم مسئول اجرایی
خانم زهرا فتاحیان مسئول تدارکات
خانم هانیه کرمی مسئول تدارکات
خانم فائزه غلامی مسئول تدارکات

برادران:
آآقای سید مهدی دزفولی مسئول فرهنگی
قای مسعود افشار مسئول اجرایی
آقای وحید احمد بور مسئول تدارکات
آقای منصور کیایی مسئول تدارکات
آقای مهرداد ظهراب بیک مسئول اجرایی
آقای بنی حسینی مسئول تدارکات
آقای حکمت شعار مسئول تدارکات
آقای نصرآبادی مسئول تدارکات

و تشکر وقدردانی ویژه از دوست بسیار عزیزم جناب آقای نیما ابراهیمی عزیز

مهدی, برق, صنعتی شریف شنبه 29 تیر 1387 ساعت 13:20

با سلام
ماهم از همه کسانی که در برگزاری این گونه مراسم کمک می کنند تا به بهترین صورت انجام گیرد تقدیر به عمل می اوریم.متاسفانه من نتوانستم درمراسم اعتکاف امسال شرکت کنم اما از همه معتکفین التماس دعا دارم.

مسعود افشار, , شنبه 29 تیر 1387 ساعت 13:39

ممنون از تمامی این دوستانی که ما را یاری دادند و در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش کردند. از خانم یوسفی و آقای ابراهیمی هم تشکر فراوان دارم.
برای تمامی این عزیزان در کانون مهدی یاوران جوان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم که در آینده بتوانند با یکدیگر مراسماتی بس بزرگتر اجرا کنند.
اجرکم عندالله

گمنام, , شنبه 29 تیر 1387 ساعت 14:40

یاران مهدی از جوانانند .‌‌علی (ع)
هر جوانی روزی پیر میشه منظور از این جمله یه چیز دیگست

درود بر شما دوستان تلاشگر...

جای خرسندی است فعالیت‌های دانشجویان الکترونیکی هر روزه نمود بیشتری یافته و رو به سوی بهبودی می‌رود...
اما آنچه اهمیت یافته و مهم می‌باشد این است ما بصورت بهینه و با بینش صحیح و همه جانبه به وجوه آن نگریسته و به انجامش پردازیم٬ و آنچه اهمیت می‌یابد در یکی از ابعاد این امر هزینه آن است که از بیت المال صرف شده و بسیار هم هزینه شده و نمی‌دانم آیا اندکی به این وجه اندیشیده شده که چگونه از بیت المال جوایزی می‌خرند و خیرات می‌کنند و آنگاه...
کمی بیشتر بیاندیشیم و به شعائر خود لااقل پایبندی نشان دهیم...

با آرزوی بهروزی و بهترین‌ها برایتان
تا درودی دگر بار بدرود...

احمدی, , شنبه 29 تیر 1387 ساعت 19:13

سلام خسته نباشید
دستتون درد نکنه
ولی چرا این وسط کسی اسمی از خانم فائزه شکر خواب نمی آورد ؟؟؟؟؟
ما که اونجا بودیم واقعا میدیدیم که چقدر زحمت میگشند .
جا دارد که از زحمات ایشان هم قدردانی شود

مسعود افشار, , شنبه 29 تیر 1387 ساعت 21:05

دوست عزیز . خانم یا آقای احمدی
در اجرای مراسم بزرگی چون اعتکاف٬ عوامل بسیاری است که نباید نادیده گرفته شود. اول یاری و پشتیبانی از طرف خدا.پس اول باید شکرگزار خداوند مهربان بود. همچنین افراد بسیار زیادی بودند که خالصانه زحمت کشیدند اما اسمشان برده نشد و این دلیلی بر ندانستن زحمات این عزیزان نیست بلکه از قلم افتادن اسامی برخی دوستان امری طبیعی است. همچون آقای عرب٬ آقای اسکندری٬ آقای بنی احمد٬ آقای کاملی٬ آقای مهدی تقدسی٬ آقای ره نورد٬ آقای حیدری و دیگر دوستانی که باز هم اسم آنها برده نشد.
از زحمات تمامی عزیزان قدر دانی می شود
و من الله التوفیق

سمانه یوسفی, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 01:15

من هم از همه دوستان عزیزم تشکر می کنم . می دونم که همه شما دوستان عزیز برای اجرای هر چه بهتر مراسم خیلی تلاش کردید. واقعا خسته نباشید . اما به نظر من هم در قسمت خواهران خانم شکر خواب از همه بیشتر تلاش کردند . در همین جا ازشون تشکر می کنم و برای همه ی دوستان ارزوی سلامت وسعادت دارم

وحید, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 02:57





عاصمی زاده, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 23:10

سرکار خانم یوسفی همکلاسی عزیز
از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می کنم از شما و بقیه دوستان از خانم شکر خواه همکلاسی ما که از دانشکده علوم آمده بودند تا در کنارما باشند واز همه کسانی که من حقیر اسم شریفشان را فراموش کرده ام

, , دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 01:49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد