KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بابا جون دوست دارم!!!

یه پدر همیشه دختر کوچولوش رو خانم صدا میکنه ولی وقتی همون دختر کوچولو بزرگ میشه و یه خانوم میشه .. پدر دوست داره اونو  به دختر کوچولو بدونه

 

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

Image and video hosting by TinyPic

برای یدرم

برای پدری که تو هستی

و برای پدری که در طی این مدت بوده ای

اگه من دوباره فرصت انتخاب داشتم

باز تو را به عنوان پدر انتخاب میکردم 

برای دردسرهایی که برات درست کردم

و برای فرصت هایی که به خاطر من از دست دادی

و من افتخار میکنم که تو بالاخره دیدی

که خداوند چگونه زندگی من را دگرگون ساخت

تو هیچگاه از ناملایمات زندگی فرار نکردی

در عوض به من امید دادی که بتونم. با مشکلاتم روبرو بشم

از تو سپاسگزارم  برای پایداری و استقامتت

و برای ایمان و اعتقادی که  به من ارزانی داشتی

 تمام عشقی که تو به من  ابراز کردی .

همون عشقی است که من اکنون دارم به سوی تو روانه میکنم . 

بابایی دوست دارم!!! 

Image and video hosting by TinyPic
نظرات 5 + ارسال نظر
سبحان, الکترونیک, چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 16:39 http://360.yahoo.com/sobhan.tahani


روز پدر بر همه و همه و همه مبارک باشه....
من که بابام رو خیلییییییی دوستش دارم با همه اذیت هایی که منو کرد خواست من رو بسازه و امیدوارم روزی برسه که بتونم باعث افتخارش بشم انشالله

یا امام علی کمکم کن

ان شاالله!!!

فریما تیموری, , چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 16:40

مرسی از مطلبی که دادی
روز پدر رو تبریگ میگم

خواهش می کنم عزیزم!!!

حسن نوروزی, , چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 17:32

تمام انبیا ابراز کردند که با نام علی اعجاز کردند

اگر بفهمیم که امام علی(ع) کی بوده اون وقت می تونیم به بزرگ بودن شخصیت پدر پی ببریم .

به تمامی پدران روز پدر را تبریک میگم و بهشون تبریک میگم که روز ولادت اولین مهتاب آسمان ولایت به نام اونها زده شده .

خیلی ممنون بابت متن قشنگتون

یا علی مدد

مرسی از نظرتون ;-)

مادلن, , پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 14:57

عیدتون مبارک

;-)

, , یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 00:44

دیر شده ولی بازم میگم روزه بابا ها واوارک

;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد