KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تشکر وقدردانی

به حول و قوه الهی و با  تلاش دوستان بزرگوار کلاس های رفع اشکال ++c   در دانشکده هوافضابرگزارشد.

 

که وظیفه خود  دانستم از تمامی عزیزان به خصوص همکلاسی های عزیزی که در خدمشان بودیم  و دوستانی که نهایت تلاش خود را کردند تا کمکی  به همکلاسی های خود کنند وامید آرزو دارم که توانسته باشیم کمکی هرچند کوچک به دوستان خود کرده باشیم.

 

                                                                              ومن الله التوفیق

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد, ریاضی, --- یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 15:53 http://persiansignal.persianblog.ir

سلام ، وبلاگ قشنگی داری یه سری هم به من بزن ، ما هم مطالب جالبی داریم.

حسن نوروزی, , یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 16:24

سلام عرض می کنم خدمت شما دوست عزیزم

باز هم الیار عاصمی زاده کار بزرگی را انجام داد و باز هم در راستای بالا بردن سطح علمی همکلاسی های خود تلاشهای بسیار زیادی رو انجام داد.

که فکر نکنم زبان بتواند از زحمات این دوست عزیزمان تشکر و قدر دانی کند

یاشاسین آذربایجان مارالی
داداشی خیلی دوست داریم اونقدر که کور بشه چمشی که نمی تونه ببینه

ماشاءالله آقا الیار

بسم رب الشهدا
آقای نوروزی بنده وظیفه خود می دانم که به همکلاسی های عزیز خود خدمت کنم و بسیار خرسندم که این موهبت نصیب بنده حقیر شده تا بتوانم خادم دوستان بزرگواری همچون شما باشم.

درود بر الیار عزیز...

سپاسی بی کران دارم از زحمات بی وقفه‌ی تو دوست عزیز که همواره در راستای ارتقای سطح دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خود در تمامی عرصه‌ها تمامی تلاش خود را انجام می‌دهی٬ و از تمامی دوستانی که تو عزیز را در این امر یاری نمودند نیز نهایت سپاس را دارم...

با آرزوی بهترین‌ها برای تو دوست عزیز
تا درودی دگر بار بدرود...

خواهش می کنم

مسعود افشار, , یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 18:50

الیار جان
واقعا از زحمات بی دریغ تو تشکر میکنم. امیدوارم موفق باشی

بسم رب الشهدا
به امید موفقیت روز افزون همه دوستان
ممنون مسعود جان

, , یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 18:59

حالا واقا میشه از امکانات هوا وفضا استفاده کرد؟
منم میتونم برم
ضایع نشم

IP: 85.198.7.154

همکلاسی عزیز می توان استفاده کرد !!!!
فقط در هنگام ورود ارائه کارت دانشجویی الزامی باشد وسعی کنید آنجا همچون قسمت نظرات متن بدون هویت وارد نشوید :d (شوخی)

, , یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 19:03

Dastetoon dard nakone lotf kardid

خواهش می کنم خانم وحدتی

ممنونم از NRP

نوید حسنی, , یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 19:28 http://microtext.blogfa.com

الیار جان خیلی مفید بود
ممنون!

تشکر از همه عزیزانی که مارا در اجزای این کلاس ها یاری کردند

قابل شمارو نداشت نوید جان

زهرا محمدصادق, , دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 14:35

سلام
منم از شما آقای عاصمی زاده و تمام دوستانتان که برای این کلاس ها زحمت کشیدن تشکر میکنم.
موفق باشید.

خواهش امیدوارم توانسته باشیم کمکمی کرده باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد