KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه یاتون Yatun در شرق نیوزیلند

دانشگاه یاتون Yatun  در شرق نیوزیلند

این دانشگاه شامل مجموعه رشته های فنی مهندسی و حقوق می باشد که در سال 2006 توسط مهندسین ژاپنی ساخته شده است . در ساخت این مجموعه آموزشی تلفیقی از معماری نوین و بازگشت بکار رفته است . به طوریکه سقف تمام سازه ها از چمن پوشیده شده و در دل ساختمان مجموعه ای از آبنماها و استخری به سبک جزایر نیوزیلند احداث گریده است.

Hosted image

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

منبع :: سایت کلوب

 

نظرات 7 + ارسال نظر
, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 14:45

حتما قشنگه
من که نتونستم عکس ها را ببینم

جدی عکس ها باز نشد؟!
نمی دونم چرا واسه شما باز نمی شه!!

فوق العادست!

البته ما که توقعی نداریم، فقط اگه یدونه از درختای هوافضا توی مکانیک بود، ما را کفایت میکرد!

کاش همه ی دانشکده هامون پر درخت بشن!

موافقم اگر مکانیک پر درخت بشه خیلی زیبا خواهد شد.
D:

, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 15:03

منبع ؟

چشم الان می نویسم.فراموش کردم که بنویسم. D:

فهیمه , IT, جمعه 21 تیر 1387 ساعت 15:29

عزیزم. تو در سایت ایران-ایران عضوی آره ؟؟؟؟

ایران-ایران چی بیده؟!
این مطلب رو از سایت کلوب پیداش کردم.الان منبعش رو می نویسم فراموش کردم که بنویسم.

, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 17:31

منبع ؟
----
فکر کنم حمید نوشته ولی روش نشده اسمشو بنویسه

آفرین،درست حدس زدید. D:

فهیمه , , شنبه 22 تیر 1387 ساعت 02:23

آخه من تو این سایت عضو هستم و برام email می فرسته عین همین متن رو فرستاده بود
مزسی عزیزم از پستت

درسته،مرسی فهیمه جان.

فهیمه , , شنبه 22 تیر 1387 ساعت 02:26


http://www.iran-iran.ir/helpgroup.htm
این آدرسش عزیزم
خواستی عضو شو
بعد اینقدر email می زنه که ....
اما emailهاش باحاله

مرسی الان عضو می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد