KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پدر

غم مرا در سینه نبود تا پدر باشد مرا

هستی من,روح من,همچون بصر باشد مرا

از مصیبت های دنیا کی غمی باشد دلم

مهر و لبخند پدر در غم سپر باشد مرا

تا پدر باشد مرا دیگر چه خواهم از خدا

در کنارم بودنش افزون ز سر باشد مرا

روز میلاد علی و روز زیبای پدر

از تمام عیدها فرخنده تر باشد مرا!

      شعر از:فرناز فامیلی

(تقدیم به همه ی پدرای گل:روز پدر پیشاپیش مبارک)

نظرات 7 + ارسال نظر



آفرین! آفرین!

رویا, IT, پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 23:41


وای خیلی قشنگ بود!!
ایول! عالی بود!!

روز پدر پیشاپیش مبارک!!

حسن نوروزی, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 00:11

خیلی ممنون شعر بسیار زیبایی بود که در مورد یک گوهر گرانبها نوشتید


من هم روز مبارک و بسیار خجسته پدر رو پیشاپیش به همه پدران و پدر عزیز خودم تبریک میگم


باز هم از نویسنده محترم به خاطر شعر قشنگشون تشکر میکنم

گلناز, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 02:11 http://www.safarkardeh.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا بود
موفق باشید

h,kashefi, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 05:44

age tahsinetoon nakonam hich vaght khodamo nemibakhsham/ali bood va ghan mamnoon

محمد فتاحی, , شنبه 22 تیر 1387 ساعت 20:39

باده گفتم گفتم بادها جاری شدند

حرق از پیشوای باورمندان اومد و خالی از لطف نیست که از شما تشکری کرد

امیدوارم موفق باشید

نگارش دهد گلبن به جوبیارها** در اینه اب رخسارها

به یاد خم ابرو گل رخان **بکش جام در بزم می خوارها

ایدین, ةٰ, دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 19:45

ali bud farnaz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد