KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۳۰ تصویر زیبا از کهکشان ها

Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers عکسهای با کیفیت بالا 


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


Space Pictures Free Wallpapers


Hight Quality Wallpapres Free Space Wallpapers


عکس رایگان از فضا Free Space Wallpapers


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


والپیپر رایگان Free Wallpapres


Free Space Wallpapers Free Space Wallpapers


 

منبع 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
فائزه غلامی, , پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 13:58

چقدر زیبا استفوق العادست.
الحق که هر چیزی خدا آفریده حرف نداره
ظریف و زیبا.
ممنونم.

D:

هر چیزی که خدا آفریده؟

مگه آفریننده ای جز خدا هم هست؟ D:

از نظرتون پیداست که مشرک هستید، خودتون رو به حراست معرفی کنید تا با یه گزارش توپ بفرستتون کمیته انظباطی!

=============================

اگه اشتباه نکرده باشم، این نظر ، پانزده هزارمین نظر داده شده در همکلاسی است!

h.kashefi, , پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 14:25

ba nazare dooste khoobam khanoome gholami movafegham vali ina kojash zarife faeze jan!!!!!axe ha!!!!!age vaghehee bood bazam migofti zarife!!!!!!!ayame emtehanat ast dorost mishe enshaallah

علی منتجبی, , پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 20:21

واقعا زیبا بود!!!!

فرزانه محمدی, صنایع, پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 21:46

آسمان زیبای شب در حجاب است !

به امید کشف آن...

خیلی ممنون از این پست زیبا

فائزه غلامی, , جمعه 21 تیر 1387 ساعت 01:10

این دفعه رو بخشش کنید
من بی گناه ام
============================
پانزده هزارمین نظر همکلاسی رو من دادم.

سعید یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 19:08 http://picgallery.blogsky.com

سلام خیلی ممنون که ذکر منبع نمودید

پریشاد یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 10:00

سلام دوست عزیز
صفحه ی جالبی دارید چه چیزی زیبا تر از اینکه به کهکشان ها و ستاره های اسمون نگاه کنی در حالی که در اونها هیچ جانی وجود نداره من یه مسیحی هستم یه کاتولیک وقتی می بینم شما ایرانی ها چه کارهایی می کنید احساس می کنم خدای من و شما با هم یه دنیا فرق می کنه خودم رو گم کرده بودم از اینکه با دیدن کار شما خودم و خدای خودم رو پیدا کردم ممنونم امروز یک شنبه ست و من الان میخوام برم کلیسا شما رو پیش مسیح و سانتا ماریا دعا می کنم . پریشاد

مریم . مهندسی کامپیوتر یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 14:09

سلام دوستمِ
اینهمه میگن رفتم فضا رفتم فضا اینه ! الحق که خیلی حال می ده بازم اگه داری بده من که معتادش شدم . مرسی به خاطر اینهمه ذوق که به خرج دادی .راستی شما که اینهمه باذوقی تورهای رصدی راه نمی دازین ما رو هم ببرین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد