KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوه ی فیزیک ۲

سلام همکلاسیهای خوبم

اولین پست من در همکلاسی  جزوه ی فیزیک ۲  از ابتدا تا آخر جلسه ی ۱۲ هست . دو جلسه ی آخر هم چون فقط حل تمرین بود وقت نشد پاکنویس کنم . امیدوارم به کارتون بیاد ( به سفارش آقای نصر آبادی ) 

( در ضمن می تونید با acdsee  باز کنید. )


دانلود

نظرات 19 + ارسال نظر
, , شنبه 15 تیر 1387 ساعت 06:18

عکس های 1 تا 39 با فرمت jp2 سیو شده ونمی تونه باز بشه وقتی jpg هم می کنم باز نمیشه
لطفا همه رو با jpg سیو کنید و دوباره upload کنید ولی توی rapidshare چون اینجا سرعتش خیلی کم بود

ورودتو به همکلاسی تبریک میگم!

موفق باشی!

سلام حمید جان ... مرسی .... امیدوارم تو هم موفق باشی

مسعود افشار, , شنبه 15 تیر 1387 ساعت 08:49

دست تو و حسین نصرآبادی درد نکنه.

مسعود جان ما که کاری نمی کنیم ... شما زحمت می کشید

امیر نوروزی, Com, خواجه نصیر شنبه 15 تیر 1387 ساعت 09:45

دستتون درد نکنه و خسته نباشید

خواهش می کنم دوست عزیز

فائزه غلامی, , شنبه 15 تیر 1387 ساعت 11:27

یه سری هاش متاسفانه باز نمی شه!
می شه راهنمایی بفرمایید چه طوری می شه بازشون کرد.
ممنونم.

Ronal, IT, شنبه 15 تیر 1387 ساعت 11:33

azizam baz nemishe
pasvandasho 2rost kon
damet garm

سجاد جبارنژاد, آی تی, شنبه 15 تیر 1387 ساعت 12:00

سلام دوستان ... برای باز کردن تصاویر باید از نرم افزار َُACDSEE استفاده کنین ... مطمئنا باز میشن

, , شنبه 15 تیر 1387 ساعت 12:14

hala nemishe khodetoon pasvandesho avaz konid???

Amin A, IT, شنبه 15 تیر 1387 ساعت 12:27

سلام
من جزوه فیزیک رو دانلود کردم خیلی خوب بود و
از دوستامون که زحمت کشیدن این جزوه اپلود کردن تشکر می کنم
و برای اطلاعات عمومی بیشتر دوستان بگم که jp2 مخفف jpeg 2000 است و همان طور که دوستمون اقا سجاد گفتن با برنامه ACDSee میشه به راحتی بازش کرد

سلام امین جان
دوست خوبم ممنون از لطفت ... ممنون از اینکه راهنمایی کردی ...
نمره ی ۱۶ معادلات رو هم بهت تبریک میگم

, , شنبه 15 تیر 1387 ساعت 12:30

merC vali a30d30 dame dast nadarim torokhoda ye zahmat bekesh formato ajavascript:void(0);vaz kon

دوست عزیز من فعلا on هستم . پی ام بدید ببینیم چیکار میشه کرد .
sajjad1985_ja

دوباره پی ام دادم که بگم عکس ها مشکل داره. شما دوستان براحتی از لینک زیر می تونید فایل صحیح رو به طور مستقیم دانلود کنید.

http://download269.mediafire.com/tmumgboxuazg/bhdjzztt3os/Physic2.rar

موفق باشید

در ضمن آقا سجاد مشخصاتت رو کامل کن و آدرس میل یا آی دی تو بزار که اگه مشکلی بود بچه ها بتونن مستقیما با شما ارتباط داشته باشن.

مرسی امیر جان . ولی فک نکنم مشکلی داشتنا !!! بازم مرسی ... چشم آی دی رو که گذاشتم همین جا . ولی بازم میزارم :
sajjad1985_ja@yahoo.com

Amin a, IT, شنبه 15 تیر 1387 ساعت 14:07

سلام
شما می تونید از این برنامه استفاده کنید حجم اون هم ۳.۵ مگابایت هست فکر کنم که از دانلود کردن دوباره به صورت jpg بهتر باشه
اقا سجاد ممنون

Amin A, IT, شنبه 15 تیر 1387 ساعت 14:10

http://p2603.r2h-config.de/download/XnView-win-en.exe

امین جان دستت درد نکنه ! منم لازم دیدم برای اینکه برنامه رو بتونید به صورت کامل استفاده کنید keygan رو براتون بزارم

http://www.zshare.net/download/1473706347902872/

احمد, IT, شنبه 15 تیر 1387 ساعت 16:46

وای پسر ............
این امیر ما هم ترکونده.......
یواش تر ما هم بهت برسیم.......
دست آقا سجادم درد نکنه

فائزه غلامی, , شنبه 15 تیر 1387 ساعت 17:10

مرسی واقعا عالی و به موقع بود.

خواهش میکنم

سجاد جان ، اگه میخوای آی دیت برای بازدیدکننده ها راحت تر قابل دسترسی باشه، برو توی تنظیمات کاربر و آی دیت رو وارد کن!

رشته ی تحصیلی و علاقه مندی ها رو هم پر کنی بد نیست!

چشم حمید خان

حسین رنجبر, نرم افزار, خواجه نصیر یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 10:21

مرسی عزیزم عالی بود ؟

خواهش میکنم داداش ! قابل شما رو نداشت

ALI MASOUMI, IT, یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 16:46

DADASH DASTET DARD NAKONE KHEILI GOLI...........MIKHAMET.YA ALI

قربونت برم علی جان ! امیدوارم به دردت بخوره

, , یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 23:45

خیلی ممنون
همشون هم باز شد
خیلی هم مفید بود

خواهش میکنم ! خوشحالم مفید بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد