KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

باید بگی دوستم داری

Image and video hosting by TinyPic

پسرو دختر جوانی سوار بر موتور در دل شب می راندند. آنها عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند.

 


دختر جوان: یواش تر برو من می ترسم!
پسر
 
جوان: نه این جوری خیلی بهتره!!
دختر
 جوان: خواهش میکنم، من خیلی می ترسم! 

پسر جوان: خوب اما اول باید بگی که دوستم داری!!
 
دختر جوان: دوستت دارم،حالا میشه یواش تر برونی!
پسر
 جوان: منو محکم بگیر!
دختر
 جوان: خوب، حالا میشه یواش تر بری! 
پسر جوان: باشه به شرط اینکه کلاه کاسکت منو برداری و روی سر خودت بذاری، آخه نمی تونم راحت برونم، اذیتم میکنه.

روز بعد، واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود: برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید. در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت. پسر جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود. پس بدون این که دختر جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را برسر او گذاشت و خواست تا برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند!!!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
رویا, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 15:50



ای روزگار!!!!!!!!!

h.kashefi, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 15:57


bebin ta hala az in ghashang tar nashnide boodam vali heyf ke haghighat nadare too emtehanat in posto montasher nemikardi behtar bood akhe ham edeye bishtari mikhoondan ham kasi too emtehanat roohiyash kharab nemishod HALA IN VAGHEHEE BOOD?

آره عزیزم خواستم بعد امتحانا بذارم اما طاقت نیاوردم آخه خیلی قشنگه

یاد جوونمردی های خودم افتادم!

آخی!!! بابا جوانمرد D:

عاصمی زاده, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 16:51

پسرا همیشه خوبن
متن جالبی بود
دوستان عزیز قدر پسرارو بدونید

اوه بله خوبند فقط... D:
موفق باشید.

ریحانه, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 16:55



فهیمه جونم خیلی تاثیر گذار بود.یه کوچولو مونده تا گریه کنم.

الهی فدات شم . منم گریه کردم .قشنگههههه!!!

رویا, IT, سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 17:20

پسر ها همشون همین قدر خوبن؟!!


والا رویا جون..... D: منظورم اینه که.... یعنی..... D:

شقایق, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 17:28 http://shaghayegh.blogsky.com

الهی بمیرم. اصلا انتظار این نوشته رو نداشتم

خدا نکنه عزیز دلم!!

, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 17:34

آخی!!!

, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 17:54

خانم قجاوند! لطفا اون عکسو عوض کنید. مناسب نیست. ببخشیدا!

خواهش می کنم ممنون که متذکر شدید اما فکر نمی کنم این عکس مشکلی داشته باشه.

ف, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 18:06

هی......

ای روزگار!!!!

, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 18:51

شبیه داستانای عشقی تخیلی میمونه
دنیای واقعی این جوری نیست

, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 18:56

آخی......

نویسنده متن, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 19:53

می شه خواهش کنم دوستانی که نظر می دهند اسمشون رو هم بنویسند. ممنون!!!

فهیمه قاسمی, نرم افزار, خواجه نصیر-م سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 20:27

عشق زیباست آنجا که عاشق ماند و معشوق بمیرد.
رسم دنیا این بوده که عاشق بمیره ( حالا دختر و پسر نداره)
بقیه قصه هم مربوط میشه به نکات ایمنی ؛ اگر هر دوشون کلاه ایمنی داشتند الان قصه لیلی و مجنون نمی شدن.
عکس قشنگی گذاشتی اما به نظر من عشق زیباتر از اینه.
یعنی عشق واقعی منظره های پاک تری هم داره.

آره عزیزم مرسی از نظرت
عشق پاک و زیباست و این عکس که گذاشتم نماد عشق نیست.
آره دیگه قوانین رو رعایت نمن کنند اشک مارو در میارن D:

سلام دوست خوبم...
واقعا متاثرم کرد...
خوشحالم که با وبلاگ قشنگت آشنا شدم.
اگه این ماجرا واقعی باشـــــــــــــــه ............
وای خدای مــــــــــــــن
خیلی دل و جرات می خواد.از این پسرا الان پیدا نمیشه...
منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینـــــــــــــــها:بهــــــــــــــــــــار

مرسی عزیزکم
آره این پسرا افسانه اند D:
این وب من نیست یه وب گروهیه
مرسی که سر زدی

مهدی, , سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 23:49

حالا این موضوع برعکس بود
بازهم نتیجه گزارش تغییر نمی کرد پسر میمرد دختر زنده
همیشه همین تور بوده وخواهد بود
مطلب زیبای یود ممنون

خواهش می کنم ;-)

وحید احمدپور, , چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:33

با سلام

من این متن رو خونده بودم و به احمق بودن پسره پی بردم نه اینکه به خاطر زنش اون کار رو کرد چون نمی دونم موتور سوار شدین یا نه اما به راحتی میشه از موتور پرید پایین هم خود راننده و هم اون ۵ نفری که پشتش نشستن

اما این فداکاری قابل تقدیر ه - در ضمن همه پسره ها این جوری نیستن بعضی هاشون - همه که خوب نمیشن همه که هم نظر نمی شن و .............................

این هم به خاطر حمید

راستش من که تا حالا سوار موتور نشدم اما همونطور که گفتین ...قابل تقدیره.
ممنون از نظرتون.

صادق عباسی, کامپیوتر(نرم افزار), چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 08:15

مطلب فوق‌العاده‌ای بود...
امیدوارم تمامی مطالب عاشقانه‌ی همکلاسی به همین سمت بره
یعنی به سمت محتوا نه به سمت احساسات کودکانه
خانم قجاوند ممنون!

خواهش می کنم ممنون از اینکه نظر دادین!!!

سروش فرنودی, نرم افزار, خواجه نصیر چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 13:49

داستان خیلی قشنگی بود.متاسفانه امروزه از خود گذشتگیهایی بدین شکل خیلی کم پیدا میشه. موفق باشید

بله!!! مرسی نظر دادین
شما هم موفق باشین

, , چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 14:46

هم عکس مسخریه هم مطلب مسخره ای

چه بی احساس!

ماد, , چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 15:28

آخی اینقدر خوبه آدم از زبونه کسی که دوستش داره دوست دارم رو بشنوه. اونهم وقتی قراره بمیره.

آره!!!!! آخی!!! خدایا....

:-s :-(

salimeh, فناوری, چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 17:25

آخییییییییییی! الهی
چقدر سوزناک. ایکاش همه زوجها اینجوری بودن و اینطوری بهم عشق می ورزیدن

آره!!! کاش...

, , چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 18:27


دختره بیچاره چه عذابی را باید تحمل کنه!!!

آره!!! ای روزگار!!!

شادی جوافشان, صنایع, خواجه نصیر چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 19:18

فوق العاده بود ممنون فهیمه جان

خواهش می کنم
مرسی عزیزم که نظر دادی

حاج نیما کرامت, , پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 20:04

ohooooooooooo mibinam ke raftam che ghadr baziha shakh shodan. chand vaghti dar khedmat hastammmmmmmmmmmmm

A.A, , جمعه 14 تیر 1387 ساعت 16:18

پسر ها کلاهاشونو محکم بچسبند!!!!!!!!!!!


فقط میخواستم شوخی کنم !!

D: D:

moghe khoondanesh moo bar tane adam rast mishe eshghhhhhhhhhhhhh va digar hichhhhhhhhhhhhhh

بله!!!!
عشق واقعی

حسین رنجبر, نرم افزار, سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 20:11

مرسی بسیار عالی بود !
قبلا هم گفتم که پست های تکی می گذارید

اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

عشق همینه چه جوریه این جوریه دیگه

مرسی شما لطف دارین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد