KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معارف ۲

برای اطلاع بیشتر بچه ها از نحوه امتحان معارف ۲  بر این شدم یک توضیحاتی بدم.

۱.امتحان ۲۰ نمره ای هست :

الف-تحقیق تاثیری در ۲۰ نمره امتحان نداره

ب-امتحان شامل ۴۰ سوال میشه

ج-به گفته استاد هر ۴ غلط یک صحیح رو از بین میبره

 

۲.حداکثر نمره تحقیق ۱.۵ نمره هستش.البته اگه همه ضوابطی که استاد گفته رعایت شود

در اینجا هم فایل تخته هایی که استاد در مورد تحقیق توضیح داده رو میزارم براتون....ضمنا استاد فرمودن تحقیق باید دست نویس باشه

http://kahkeshan-jouya.persiangig.ir/dar%20mored%20tahghigh.zip

۳.در آخرم کله تخته های کلاس های معارف ۲ رو میزارم که بصورت خلاصه است و به فهم درس کمک میکنه...چون مغز مطلب هست

http://kahkeshan-jouya.persiangig.ir/image/takhteh%20mareef%202.zip

اگه سوالی هست من برای پاسخ گویی در خدمتیم...در قسمت نظرات بیان کنید تا جوابتون بدم

نظرات 10 + ارسال نظر
mohamad6443, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 14:36

لوتی دستت درد نکنه

خواهش میکنم داش

نوید حسنی, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 14:57 http://www.microtext.blogfa.com

مرسی خیلی به درد بخور بودش.

خواهش میکنم نوید خان

سید مهدی دزفولی, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 15:42

ممنون عزیز از راهنماییت

قابلی نداشت داش مهدی

;)

ز - آ, کامپیوتر, جمعه 7 تیر 1387 ساعت 17:55

فکر کنم منظورت معارف ۱بوده...
تیترت غلط اندازه عوضش کن..
ممنون از زحمتت.....

نه دقیقا درست و معارف ۲ هستش....خواهش میکنم

سروش, نرم افزار, جمعه 7 تیر 1387 ساعت 18:33

میشه بگی که امتحان تا کجا میاد.خیلی ممنون

هیچ حذفیاتی نداره معارف و کل کتاب در امتحان میاد...به این احادیث و سخنان ائمه و پیامبران دقت بشه

, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 19:49

میشه بگی که امتحان تا کجا میاد.خیلی ممنون

کل کتاب هستش:D

تقدسی, , شنبه 8 تیر 1387 ساعت 09:09

عجب امتحانی! خوش به حالتون. ۴۰ تا سوال تستی اونم با یک چهارم نمره منفی به جای یک سوم. تازه ۱.۵ نمره هم اضافه بر سازمان!

بله دیگه نظر شماست...ولی فکر نکنم با این ضوابط امتحان آسون باشه....بدم نمره تحقیقم استاد با ضوابطی که گذاشته اصولا پریده

ارمان دیناروند, , شنبه 8 تیر 1387 ساعت 09:41

دستت درد نکنه مثل همیشه عالی بود

خواهش میکنم...قابلی نداشت دایی جون


دمت گرم خیلی به درد بخور بود.

خواهش میکنم علی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد