KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوه درس انقلاب اسلامی و ریشه های ان !

جزوه ی کامل انقلاب اسلامی

با تشکر از دوستان خوبمون از جمله اقای فاضلی

حجم را فایل به نصف کاهش دادم !

برای دانلود بعد باز شدن کامل صفحه بر روی

download  now

کلیک کنید !

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش, صنایع, خواجه جمعه 7 تیر 1387 ساعت 13:53


vaghean jaye tashakkor dare
kheyli kare bazijavascript:void(0);
javascript:void(0);a doroste,eyval

, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 14:13

اخه انقلابم جزوه میخواد اونم از فصل ۳ تا ۱۱ اونم تستی بازم ممنون

رویا, IT, جمعه 7 تیر 1387 ساعت 14:59

مرسی!
مرسی!
مرسی!


سید مهدی دزفولی, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 15:45

ممنون عزیز.زحمت کشیدی

, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 19:12

, , جمعه 7 تیر 1387 ساعت 19:55

از کجا تا کجا می آید؟؟؟؟؟ ۱۲/۴ امتحانه ؟؟؟؟

چه جالب
رکود دانلود از آپلودهای من رو شکست
چهل دانلود در دوازده ساعت اول بارگزاری

, , شنبه 8 تیر 1387 ساعت 21:18

زهرا میرزاهاشمی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 12:50

سلام مرسی از جزوه. فقط من برام یه سوال پیش اومده. فکر می کردم امتحان تشریحیه. یکی از دوستان گفتن تستی.و یه سوال دیگه اینکه همینو بخونیم کافیه؟ جزوه ی کل کتابه؟آخه انگار از بعد از انقلاب چیزی نگفته. لطفا اگه ممکنه جوابمو برام آفلاین بذارین. یه دنیا تشکر...

سلام علیکم
من خودم نداشتم این درس رو تاحالا
بله گویا دوسه تا تشریحی داره بقیه تستی
جوه برای فکر کنم کلاسای انلاین ترم های قبله
کتاب رو وقت میکنید بخونید
مخصوصا قسمت هایی که توی جزوه تاکید شده
خبر دقیق تر ندارم :">

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد