KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بدون شرح

«اللهم عرفنی نفسک ، فانک ان لم تعرفنی نفسک لم أعرف رسولک».

«اللهم عرفنی رسولک ، فانک ان لم تعرفنی رسولک لم أعرف حجتک».

«اللهم عرفنی حجتک ، فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی».

 

 

«خدایا خودتو به من معرفی کن، پس اگر خودتو به من معرفی نکنی رسول تو رو  نمی شناسم».

«خدایا رسولت را به من معرفی کن، پس اگر رسولت را به من معرفی نکنی حجت تو را نمی شناسم».

« خدایا حجتت را به من معرفی کن، پس اگر حجتت را به من معرفی نکنی از دینم گمراه می شوم».

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود افشار, , پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 00:10

الهی آمین.
مارا هم دعا کن داداش

مهدی, برق, صنعتی شریف پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 00:54

به نام خدا

الهی عامین.

من هم امیدواریم که هیچ کدام از ما در شناخت ازرسول خدا گمراه نشویم و همچنین خاندان او رابشناسیم متاسفانه متنی از قول یکی از نویسندگان این وبلاگ دراین وبلاگ نوشته شده که نشانی بر غفلت وجهل نویسنده ان متن است(که به یگانه بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)توهین شد) که خوشبختانه اعتراض وسیعی راهم دربرگرفت (مثلااعتراض یکی از نویسندگان وبلاگ در صفه اول وبلاگ) من از شمانیز درخواست می کنم که اعتراض خویش را درقسمت نظرات متن توهین بنویسید.

tehrani, , پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 06:58

درود بر شما دوست گرامی که بهترین متن در وبلاگ را منتشر کردی
واقعا هیچ راهی جز این راه نیست
چیزی که تو این وبلاگ خیلی توش فقیره
ولی نام مقدس حجج الهی را نباید در همچین وبلاگ کثیفی نام برد
البته افتخار می کنم که در همکلاسی هایم دوستی دانا و فهیم همچون شما آقا نوید وجود دارد
خیلی قشنگ بود

دستت درد نکنه

فائزه غلامی, , پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 12:22

, , پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 16:20

عالی بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد