KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تالار گفتگوی دانشجویان خواجه نصیر الدین طوسی

دانشجویان گرامی، این سایت با هدف ارتباط بهتر و پاسخگویی سریعتر به سوالات شما ( چه درسی و چه غیر درسی ) راه اندازی شده . در ضمن مدیران این سایت را آقایان حمید توکلی ،  الیار عاصمی زاده ،‌ نوید حسنی تشکیل می دهند و مدیران تمامی انجمن ها در این سایت مدیر یت همان انجمن را بر عهده دارند.

امیدوارم محیط آرومی رو در این تالار تجربه کنید.

 www.kntu.irbb.ir

 

نظرات 11 + ارسال نظر
, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 10:52

براتون متاسفم انقدر جنبه ندارید که یه فروم مستقل راه بندازید

kia, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 12:00

خیلی جالبه که جناب توکلی منو قانع کردن از طراحی فورم (نه فروم) برای این فعالیت ها دست بکشم ..حالا خودش رفته مدیرم شده :دی

kia, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 12:01

اسمایلاتونم کدای جاواشو کینوشته تو FF ساپورت نمیشه !!!

, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 12:30

Hamid pastfetrat

کیارش جان!

بنده از بچگی از فورم بدم میومده!

نوید جان لطف کرده منو مدیر فورم خودش کرده، ولی این دلیل نمیشه که سلیقه ی من عوض شده باشه!

هنوزم نظرم اینکه اگه شورای هماهنگی میخواد رسانه ای داشته باشه، اون رسانه باید وبسایت باشه و نه فورم!


در هر صورت بنده تصمیم گیر شورای هماهنگی نیستم، فقط نظرم رو گفتم!

نوید حسنی, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 17:31 http://www.microtext.blogfa.com

دوست عزیز ما دنبال سریعترین راه برای راه اندازی یک تالار بودیم با کمترین هزینه تا همیشه بتونیم از تالار استفاده کنیم تا اگر خدای نکرده کسی روزی پشتبانیش نکرد سایت بسته نشه. من لزومی نمی بینم که یه تالار مستقل راه بندازیم.با تشکر از نظراتتون.

, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 19:50

همیشه جوابی برای گفتن وجود داره ممنونم

مجتبی معصوم پور, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 20:57

اینو که قرار بود من بگم

, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 23:12

اگر با من یکم هماهنگ میکردن الان یه فروم مستقل داشیم
هزینشم خودم تقبل میکردم!
نمیدونم چرا نمیخوان از استعدادهای بچه ها استفاده کنن
ایا اندیشه ای جز خودشیرینی و معروف شدن با سیاست بازی چیزی دیگه ای دارین؟

sanatisharif, , یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 14:05

خیلی چیز بی خودی درست کردین ما یک انجمن سیاسی درست کرد ه ا ایم اما هنوز تایید نشده

نوید حسنی, , دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 15:48 http://www.microtext.blogfa.com

من از همون اول این انجمن رو تایید می کردم الان از حرفتون تعجب کردم javascript:void(0);
javascript:void(0);

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد