KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یه روز خوب با بچه های با حال فیزیک خواجه نصیر

یونی خواجه نصیر، زیر چشمان نصیبه!

برای بچه های ما باهم بودن و یه کاری را با هم  انجام دادن اصلا معنایی نداره....دانشگاه دو تیکه که یه تیکش این ور خیابونه یه تیکه دیگش هم طرف دیگه خیابون.....یکی از استادها هم که اومد  خورشید گرفتگی را ببینه 2000 تومان پیاده اش کردند....


 

سلام

1.    بالاخره بعد از مدتها توانستم برم دانشگاه غزاله اینا.بابا چه دانشگاهی با اینکه خیلی خیلی از دانشگاه ما کوچکتر بود ولی جو خوبی داشت یه جو دوستانه ،آدم بین این بچه های فیزیک اصلا احساس غریبی نمی کرد.امروز انجمن فیزیک دانشگاه خواجه نصیر مراسم رصد خورشید گرفتگی گذاشته بود نجمه دوست غزاله و دوستاش که از بچه های انجمن بودند عینک مخصوص خورشید گرفتگی  می فروختند غزاله  می گفت این عینکها را  200 تومان خریدند و حالا 500 می فروشند البته سود فروش عینک در صندوق  کمک به افطاری بچه های فیزیک ریخته می شد جالب این جاست این کمک به هر نوعی گرفته می شد مثلا اگه2000 تومان برای خرید عینک می دادی و باید 1500 می گرفتی  1500 تومانی دیگه وجود نداشت چون برو بچ اصلا تو کار پس دادن بقیه پول نبودند فقط چند بار به طرف بیچاره که   یه جورایی شوکه شده بود و توی رودربایستی گیر کرده بود می گفتند راضی هستی که ! یکی از استادها هم که اومد  خورشید گرفتگی را ببینه 2000 تومان پیاده اش کردند .غزاله جون تمام دانشگاهشون را نشونم داد دانشگاه دو تیکه که یه تیکش این ور خیابونه یه تیکه دیگش هم طرف دیگه خیابون .از اونجایی که خورشید گرفتگی هم بعضی وقتها به داد دانشجوها میرسه کلاس فیزیک هسته ای غزاله اینا مالیده شد و رفت. خدا بازم ازین خورشید گرفتگی ها نصیب آدم کنه

غزاله پارسال برام تعریف کرد که تمام افطاری را همه ی بچه ها خودشون درست کرده بودند واقعا باید به باهم بودن بر وبچشون ایول گفت چون بچه های نرم 81 دانشگاه ما فقط و فقط یه کار و خوب بلدند اون هم ضایع کردن همدیگر و پشت سر هم دیگه حرف در آوردن  برای بچه های ما باهم بودن و یه کاری را با هم  انجام دادن اصلا معنایی نداره تازه اگه یه کار گروهی هم انجام بشه دوبار تعداد بچه ها  مسئولین حراست ایستادند تا اون کار گروهی کوفت آدم بشه.

2.از اونجایی که یه ترم بالایی گفتند یه  ترم پایینی،من چهارشنبه در عرصه علم ودانش ظاهر میشم ولی از شانس من کلاس های مهم و حیاتی روز شنبه و یکشنبه تشکیل شده بود و اساتید محترم با در اختیار داشتن لیست حضور و غیاب کردند با اینکه هنوز حذف واضافه انجام نشده بوده ،چون معمولا بعد از حذف و اضافه  حضور و غیاب شروع می شده ولی حالا...

 جالب این جاست پارسال که من زود رفتم کلاس ها تا دو هفته تشکیل نشد .

3.دوستی می گفت پارتی ما  پیش خدا دعاییه که دوستامون در حقمون می کنند ،و هممون به دعای همدیگه احتیاج داریم توی لحظه های ناب ماه رمضان برای همدیگه دعا کنیم.پس دعا یادتون نره

4.سعی می کنم زود به زود به روز کنم تا اون موقع حق یارمان باد

 



 

نویسنده : نصیبه

 

منبع : http://saghiya.persianblog.ir

نظرات 10 + ارسال نظر

خاطره های شیرینی از این دانشکده ی دو تیکه دارم!

علوم، بچه های گلی داره!

ح س ر, نرم افزار, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 07:12

متن واقعا جالب و فوق العاده ای بود!
واقعا این علومی ها کیف دانشگاه رو می برندها !

اولش نوفهمیدم چی به چیه فکر کردم خودت این متن رو نوشتی
گفتم اینا چیه داری میگی مثل این که توهم زده ای ! D :
بعدش تازه فهمیدم چی شده !
حالا علوم را وللش از هوافضا بگو ! D:
اگر امتحانات رو اونجا برگزار کنن :
جوگیر میشم می رم فضا تقصیر کی بود هوا فضا ؟
.........................................................
الکترونیکی هم بچه های گلی داره‌ !

, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:44

نصیبه کیه؟

عاصمی زاده, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 16:17

افتخار می کنم و به خود می بالم که در کنا راینچنین دوستانی هستم
منظورم بچه های علوم نبود
:d
جمع قشنگ بچه های خودمون بود

, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 19:58

خدا عقلت بده

بهنام/ریاضی محض پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 22:10

سلام
من دانشجوی ریاضی محض دانشگاه شاهد تهرانمو تصمیم دارم برای گروه ریاضی دانشکده به کمک استادم یه سایت مثل سایت شما بسازیم.اما من در این کار وارد نیستم و فقط کار با قالب های بلاگفا را بلدم . لطفا مرا یاری کنید.

با تشکر

سلام دوست عزیز
هر سوالی داشتید بنده در خدمتم!

kntu.blog@Gmail.com

موفق باشید!

فیزیکی/ دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:16

این صمیمیت حالا به ۸۵ها رسیده.راستی خداوکیلی استاده که پیاد ه شد کی بود.مرگ من بگو بریم اسگلش کنیم.

na30beh سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 08:33 http://saghiya.persianblog.ir

جالبه هیچ وقت فکر نمی کردم این نوشته روزگاری مورد توجه قرار بگیره. با آرزوی موفقیت برای تمام دوستان باید عرض کنم اسمم با سین است یعنی این جوری می نویسند نسیبه( به معنای با اصل و نسب و با شرافت)

داود جمعه 15 آبان 1388 ساعت 11:26 http://www.kntu360.ning.com

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان محترم,شما رو به بازدید از جامعه ی مجازی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر دعوت میکنم.

http://www.kntu360.ning.com

رضا دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 19:13

خدا قوت رفیق! علومی هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد