KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جنون!!!

                                             ((بسم ربی))

 

دیوانگی هم عالمی دارد!

نظرات 40 + ارسال نظر

از آنجاییکه تعداد دیوانگان در عالم همیشه غالب و بیشتر است، عاقلان را به لحاظ تفاوت ها دیوانه نامیدند!

اما واقعیت این است که هر آنکه از دید عالم بشریت دیوانه لقب گرفت، عاقل است!

مسعود افشار, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 21:15

بسه دیگه خانم فتاحیان

مهدی, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 21:37

خوب ما چی کار کنیم

, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 21:51

خدایا یه پولی به ما بده یه عقلی به اینا
الهی یا رب العالمین

عاصمی زاده, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 22:04

دوستان عزیز بیان مطلبی فکر نمی کنم چنین مستحق برخوردی باشد
چرا دوست داریم همیشه برداشتی داشته باشیم که برایمان خوشایند است نه برای گوینده آن موضوع!


متن بسیار زیبایی بود همکلاسی

, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 22:07

چی می گید واقعا!!
چرا همه چیز رو بد برداشت می کنید؟!!!

نویسنده متن, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 22:33

تا ابد لابد پست های منو با توجه به یک موضوع دیگه برداشت می کنید....!

رویا, IT, پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 22:55

دیوانه ها اینقدر زیاد شدند که باید به جای دیوانه خانه٬
عاقل خانه ساخت!!
شاید اینطوری دیوانه ها یه نفس راحت از دست این عاقلا بکشند!

, , خواجه نصیر پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 23:04

چقدر با مزه بود شیرین خانم!!!

, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 23:51

دیگه از عالم شما چه خبر؟

حسن نوروزی, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 23:52

دیوانگی عالمی دارد فقط یه ۳۰ ۴۰ روز دارد



دیوانه بودن در این شهر آلوده و پر از کثافت عالمی دارد


کاش دیوانه بودم و هیچ چیز را نمی فهمیدم نمی فهمیدم






کاش .....................

نویسنده متن, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 23:53

مسعود افشار, ,
سلام بهمن جان
پست مقدس تو آسمونیه نه مثل پست مقدس دیگران که ....
اللهم عجل لولیک الفرج
-------------------------------------------------------------------
ممنون از لطف و کنایات شما!

روح اله, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 00:32

سلام علیکم
------------------
د ی و ا ن گ ی

شاید اگر دیوانگی را اینگونه می نوشتین کمتر برداشت غیر می شد
------------------
موفق باشید.

عاصمی زاده, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 00:46

ای کاش اینقدر قدرت ادراکمان اجازه می داد تا بفهمیم تا حقایق چیست و این گونه به خود اجازه داوری ندهیم!
ای کاش می فهمیدیم .............


ای کاش!


خدایا مارا ببخش به خاطر همه گناهانمان
خدایا مارا ببخش به خاطر قضاوت های بی منطقمان

عاصمی زاده, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 01:29

مسعود جان به خدا منظورم تو نبودی !

reza yakuza, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 01:47

et baba khaunm shoma chera intori mikoni akhe? nemishe dark kard

پاکروان, IT, KNTU جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 06:27 http://kahkeshan-kntu.coo.ir

خدای تعالی در قرآن می فرماید: به حقیقت اهل تقوا پرهیزگار شوند.

ابو بصیر گوید من از امام صادق (ع) سوال کردم: یعنی چه؟

امام فرموند: متقی دائم به فکر این است که گناه نکند.

(چطور دو میلیون تومان داری مواظب هستی که از جیبت نزنند، ایمان مومن از هر چه گران تر است. از صبح تا شب حواسش جمع است شیطان او را نزند)
بایید به همین راحتی با تهمت های ناسزا ، ایمانمان را از دست ندهیم
*** اللهم عجل لولیک الفرج ***

امیر, کامپ, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 09:37

از دیوانگان محترمه خواهش میکنم تراوشات عالم دیوانگی خود را جایی دیگر به نمایش در بیاورند

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با بیمارستان بهداشت روان تماس حاصل فرمایید
به امید سلامتی تمامی دیوانگان عالم بخصوص......

نویسنده متن, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:05

آقای توکلی عضویت منو لغو کنید.
دیگه اینجا جای من نیست!
هنوز عده ای از همکلاسی های ما اینقدر درک و ظرفیت ندارند که متوجه منظور و حرف بشوند!

A.A, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:07

خاک بر سرت خاک................
آخره خره آدم علایق خودشو به این صورت اعلام میکند







خر!!! صد رحمت به خر
باز خر یک کم...
من مخالف نظر آقای توکلی هستم ایشان در این موقعیت حساس که دانشکده ها دیگر در حال برسی ما و دانشجویان ما هستند که آیا لیاقت یک سری از مسایل را داریم یا نه !؟ بحث رو فلسفی می کنند و با آبروی دانشجویان الک بازی میکنند واقعا متاسفم
خاک بر سر هردو تا تون.

امیر, کامپ, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:10

من و تمامی آن افرادی که نظرات مخالفی با شما داریم حق خودمان میدانیم که نظر خودمان را اعلام کنیم

چه به شما بر بخورد چه به شما بر نخورد!

امیر, کامپ, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:55

بنام خدا
حتما این نظر را تا آخر بخوانید حتما
در پست اولی که شما در همکلاسی قرار دادید خواستید با بیا علاقه خودتان به فردی دیگر نظر تمامی بچه ها را به خودتان جلب کنید در پست دوم چون شما تقریبا به هدف خودتان رسیده بودید حال سعی کردید که ان را عرفانی جلوه داده و جهت دارش کنید در پست سوم با بیا یکی از مسائل چالش بر انگیز عرفانی
سعی در القائ این موضوع حتی به خودتان بودید
این پروسه ی جلب افکار بچه ها به خودتان بود که در مقاطعی از زمان حتی موفق هم بوده اما من با دیدن جواب شما به یکی از کسانی که نظر داده است متوجه شدم که شما خودتان هم درگیر این بازی شدید و راه حل آن را در ان مقطع زمانی لغو عضویت و فرار از وضعیت به وجود آمده میدانید اید هم ادامه دادید من نمدانم ولی...

شخصیت افراد را نمیتوان با چند خط نوشته و یا حتی با نوع پوشش و یا حتی چندین مورد دیگر به طور جداگانه بررسی و تحلیل کرد بلکه این شخصیت مجموعه ای از همه ی این ها است برای همین پیچیده است.
پیامبران را مجموعه از گفتار ها و رفتار ها پیامبر کرده پس شما هم با تغییر کلی در تمامی رفتار های خودتان از گفتار گرفته تا رفتار باعث جلب نظر دیگران شوید تاکید میکنم تغییر از گفتار تا رفتار

متشکرم از اینکه نظر من را به دقت خواندید.

ای همکلاسی، گرچه کوردل تو را نمی بیند، ساده دل ز ساده، ساده تر بیند......

http://kntu.blogsky.com/?PostID=4555

فقط میخواستم متنمو تبلیغ کنم! D:

عشق و عرفان زهم جدا مدان!

عشق، غایت عرفان است....

حسن نوروزی, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 14:26 http://www.hasan-daidojuku.blogfa.com

به نام حضرت دوست

من اصلا نمی خوام این بحث پوچ و بی ارزش رو که اصلا ارزش نداره ادامه بدیم ٬ ادامه بدم و به شما دوستان خوبم هم توصیه میکنم از این بحث خارج بشین.

خدا به ما فقط یه چیزی باید بیشتر عطاء کنه و اون هم قوه درک و ادراکمون که بتونیم هر متنی رو درک کینم و درموردش الکی نظر ندیم.
متاسفانه چیزهایی که من الان توی قسمت نظرات این متن خوندم اغلب ربطی به متن نداشت و بچه ها بیشتر به حاشیه پرداختند.

*** به نویسنده متن هم توصیه میکنم که به هر نظری توجه نکنند و اصلا اهمیت ندند چون وقتی آدم همچین متنی رو منتشر میکنه خیلی ها نمی تونن معنی و مفهومش رو بفهمند و باید این طور نظرات رو عادی دونست.

به امید آن روز که بتونیم به طور منطقی متنهای رو نقد کنیم.


با آرزوی موفقیت برای همه دوستان و همکلاسی های خوبم


یا علی مدد

Tehrani, Dr.WAtson, Inspiron جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 14:55

بابا اینقدر به این گیر ندید گناه داره
من خودم تو پست اول بهشون گیر دادم کافی بود
دیگه گذشت ول کنید
ولی در کل به این 2 تا اینقدر نپیچید

, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 15:12

اره برید لغو عضویت بدید تا از دست اینا راحت بشید فکر خوبیه

آشنا, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 16:06

سلام
این کار را نکن چون بقیه هم مثل تو رفتند ولی اتفاقی نیافتاد همه چیز هست هنوز نا سزا هست
با رفتن تو این ناسزا ها کم نمیشه
می دونم یک دختر بی گناه و بی دفاع با این ناسزاها ناراحت میشه درکت می کنم
تو فکر می کنی آفای توکلی این ناسزاها را نمی بینه؟ میبینه ولی میزاره به تو ناسزا بگویند
برای جلب بازدید کننده این ناسزاها را پاک نمی کند
من هم از این نا سزاها خسته شدم ولی این کسی که باید برود تو نیستی آقای توکلی هست که همه دارند به ضعف در مدیرت آن شکایت می کنند

نویسنده متن, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 20:22

نه رابطه ای ندارم!
شما لابد تو آب نمک خوابیدی!؟؟
شایدم ......

, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 21:31

این وبلاگ همش شده توهین و یا حرف های بی حیا

, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 10:59

من اگر جای تو بودم حتما از این وبلاگ می رفتم خیلی طاقت می خواد تا این همه اهانت را تحمل کنی فقط بخاطر بی لیاقتی مدیر وبلاگ

, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 11:03

از دزفولی یاد بگیر تو رو انداخته جلو خودش رفته عقب

cc, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 12:13

ببخشید شما ما خیارشور رابطه ای نداری؟

cc, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 12:14

شما لابد تو آب نمک خوابیدی!
---
خیارشورا تو اب نمک میخوابن

نویسنده متن, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 14:30

این پست ربطی به آقای دزفولی نداشت که خودشو بندازه جلو!!!!
شما نمی خواد سعی در اختلاف افکنی داشته باشی!

ص.هوشنگی, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 20:27

بابا واقعا هممون دیوانه هستیم دیگه به جای اینکارا به چسبید به زندگیتونو درسو..... که خربزه آبه .خوشتون میاد الکی سر چیزهایی که هیچ نعی وسودی حتی برای یک نفر نداره مطرح وسرش بحث میکنید بابا وضعیت قرمزه به جای جرو منجر به چسبید به درساتون که پس فردا نتایجو که تو سایت گلستان زدند سرتو ندازی پایین مجبور بشی به بابا ومادرت دروغ تحویل بدی اگر به جای این کارا یک بحث علمی راه مینداختید هم همه استفاده میکردندو هم ثواب میکردیدو اینقدر هم توهین نمیشنیدید ببین وقت عزیز منم تلف کردید به امید اینکه یک گوشتون در نباشه یگوش دروازه

نویسنده متن, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 22:23

بحث علمی می کنیـــــــــــــــــم...............!

نویسنده متن, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 22:24

موضوع بحث:چرا کمک مدرس مسائل رو اشتباه حل می کنه!

ص.ه, , یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 18:14

خانم فتاحی نه تنها برای شما بلکه برای خودم ودیگران دعا میکنم که خدا مارا به راه راست هدایت کند انشا الله.....تنها کاری که ازدست من بر می آید
یا علی

لطف می کنید!

, , چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 00:19

قابل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد