KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اگر حاکم، کمیته است، محاکمه زیباست ...

اگر حاکم، کمیته است، محاکمه زیباست ...

در مورد دومین جلسه کمیته ی انضباطی، توصیه های دوستانه ام به آقای نوربخش و یادی از نگهبان دبیرستانمان



به نام خدا

در جلسه ی دیروز، معاون دانشجویی دانشگاه، جناب دکتر کاویان پور و معاون دانشجویی سابق دانشگاه، جناب دکتر بازارگان، مسئول امور رفاهی، جناب آقای زندیه، و دو نفر دیگر حضور داشتند.

در این جلسه گزارش ارائه شده توسط جناب آقای علی نوربخش، ریاست محترم حراست یا به عبارت دیگر مسئول نگهبان های دانشگاه که همیشه در تلاش است در همه ی امور دخالت نموده و اهمیت مسئولیت خود را مهمتر از مسئولیت های آموزشی و سایر مسئولیت های موجود در دانشگاه جلوده دهد، بدون مدارک قابل قبول، فاقد هرگونه ارزش بود.

جناب آقای نوربخش، که در گزارش بی پایه و اساس خود ثابت نمودید، هرجا لازم باشد از دروغ پردازی ها شرم نمی کنید! دو تن از دوستانم که بدون هماهنگی با بنده، برای به اصطلاح بخشیده شدن بنده توسط جنابعالی، به شما مراجعه کرده بودند، برای بنده خبر آوردند که جناب آقای نوربخش تو را بخشیده است، لازم است اینجا تاکید کنم که بنده هیچ گاه نماینده ای از طرف خود برای شما نفرستاده ام و نمی فرستم، بخشش و یا عدم بخشش شما برای جرم هایی که انجام نداده ام نیز برایم ذره ای ارزش ندارد، شما در عمل ثابت نمودید، برای دانشجو هیچ ارزشی قائل نیستید و تنها هنر شما این است که به خوبی دانشجو فریبی می کنید!

اما گویا توانایی فریب مسئولین محترم آموزشی را ندارید!

شما مجرم هستید و جرم شما پرونده سازی است، اما نیازی به محاکمه شدن ندارید، که هیچ عذابی برای شما بالاتر این نخواهد بود که در دانشگاهی مسئول زورگویی باشید، که بنده دانشجوی آن باشم! 

مسئولیت شما در محیط دانشگاه، تعریف شده است، به جا است که از حد و حدود خود تجاوز ننموده و تنها در راستای اجرای فرامین مسئولین محترم حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش نمایید!

اگر مسئولیت حراست دانشگاه شما را قانع نمی کند، بهتر است به جای ارائه ی تعریفی دیگر از حراست، برای گرفتن پستی دیگر اقدام نمایید، البته شخصا معتقدم که انجام مسئولیت های دانشگاهی کمی برای شما سنگین است!

سعی کنید مسئولیتی انتخاب کنید که ظرفیت آن را داشته باشد، مسئولیت هایی که برای دروغگویان سنگین است، انتخاب نکنید!

 

در انتها از برگزاری خوب جلسه ، از اینکه چند برابر حد مقرر به بنده اجازه ی صحبت داده شد، از اینکه صحبتی از تهمت های بی پایه و اساس زده نشد، از اینکه جلسه صمیمی بود از همه ی شرکت کنندگان در جلسه به خصوص جناب دکتر کاویان پور و جناب دکتر بازارگان صمیمانه تشکر می کنم!

 

یاد باد مهربانی های نگهبان دبیرستان به خیر، عجب مردی بود، نگهبانیش عالی بود، حد و حدود خود را نیز به خوبی تشخیص می داد، در اموز آموزشی هم هیچ نظری نداده، دخالتی نمی کرد!

و مهمتر از همه اینکه دروغگو نبود!

نظرات 5 + ارسال نظر
, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 14:53

این خیکی حال منم بهم میزنه

راستی آقای نوربخش!

از مسئولین خواستم که برای شما یه دوره آموزشی ICDL بزارن تا اگه بازم خواستید گزارش بنویسید، به جای لینک ننویسید آی پی و گزارشهاتون مضحکه ی خبرگزاری های عالم نشه!



, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 15:10

حالا بیخیال آقا حمید. حالا که قضیه تموم شده، شما کوتاه بیا. دیگه از این بیشترش درست نیست. مسخره کردن و این چیزا فکر نمیکنم نه شما رو راحت کنه نه آقای نوربخش رو ناراحت! من همونیم که درباره اون متنهات نظر دادم. ;)

وقتی یک دروغگو مسئول امنیت دانشگاه است، امنیت دانشجویان در خطر است!

اگر دروغگویی ترک نشود، فردا دانشجویان دیگر نیز طعمه خواهند شد، پس هنوز چیزی تمام نشده است!

بنده کسی را مسخره نکرده ام، واقعیت ها را گفته ام، کار آقای نوربخش باعث شد که همه دانشگاه ما را به مسخره بگیرند!

در ضمن بنده برای راحتی خودم متن نمی نویسم، برای انعکاس واقعیت ها می نویسم، حال اینکه این متن ها آقای نوربخش را ناراحت می کند یا خیر باید در عمل دید، نمی دانم!

ممنون از نظرت!

موفق باشی!

, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 15:14

hamid jan shoma arom bash

D:

من آرومم عزیزم!

عباس, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 17:30

بابا ول کن برو دنبال زندگیت این همه آدم تو زندگیشون دروغ میگن ای یکی از اونا تو نباید که بخاطر یه آدمی که اصلا ارزشی برای تو ما دانشجو ها قائل نیست خودتو به آب و آتیش بزنی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد