KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کلاس آموزشی برای آقایان

اهداف تربیتی جهت تقویت ان بخشی از مغز که از وجودش بی خبرند.

 

واحد: اول دروس پایه ای

چطور بدون مادرمان زندگی کنیم : 200 ساعت

همسرم مادرم نیست:  35 ساعت

درک این مساله که فوتبال چیزی جز یک ورزش نیست و حذف شدن از جام جهانی فاجعه نیست : 50   ساعت

 

واحد دوم  : زندگی زناشویی

بچه دار شدن بدون حسودی به نوزاد:  50 ساعت

غلبه بر سندروم "کنترل از راه دور تلویزیون همیشه باید دست من باشد :   55ساعت

درک این مساله  که کفش ها خودشان توی جا کفشی نمی روند :  80 ساعت

چطور بدون گم شدن، لباس های کثیفمان را تا سبد رخت چرک ببریم :   50 ساعت

چطور بدون اینکه ناله کنیم از بیماری مهلک سرما خوردگی جان سالم به در ببریم :   50 ساعت

 

واحد سوم: اوقات فراغت

 

چطور در آشپزی کمک کنیم بدون اینکه آشپزخانه را به گند بکشیم

چطور نوشیدنی سرو کنیم بدون اینکه سینی را تبدیل به استخر کنیم

چطور یک بلوز را در کم تر از دو ساعت اتو کنیم و در عین حال از سوختنش جلوگیری کنیم

 

 واحد چهارم:آشپزخانه

مرحله اول مقدماتی

 : Off خاموش

 

Onروشن

 

مرحله دوم پیشرفته:اولین نیمروی زندگیم بدون سوزاندن ماهیتابه

 

کلاس عملی:عملیات جوشاندن آب قبل از اضافه کردن ماکارونی:

 

بعد از قبولی در مرحله اول مرحله فشرده با عناوین زیر آغاز میشود.نظر به اینکه مباحث واقعا پیچیده اند در هر کلاس حداکثر هشت شاگرد پذیرفته می شوند

 

اولین مبحث :  البسه  :از لباسشویی تا کمد :یک مرحله مرموز

دومین مبحث: ریسک های پر کردن ظرف آب بعد از آب خوردن و بردن آن تا یخچال

سومین مبحث:آشپزی و بیرون بردن زباله ها شما را ناقص نمی کند

چهارمین مبحث:مصیبت کاغذ توالت:کاغذ توالت خود به خود کنار توالت ظاهر نمیشود(نمایشگاهی از همه چیزهای خود به خودی در خانه!)

پنجمین مبحث:ایا وقتی مردی رانندگی می کند،می تواند آدرس بپرسد بدون اینکه بی عرضه به نظر برسد؟

ششمین مبحث:تفاوت های اساسی زمین با سبد رخت چرک.

هفتمین مبحث:"مردی در صندلی کنار راننده"آیا واقعا ممکن است دائما دستور العمل صادر نکنیم و غر نزنیم وقتی خانم رانندگی می کند یا مشغول پارک کردن است؟ 

نظرات 30 + ارسال نظر
, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 11:38

چیزای محالی گفتی که اصلا امکان پذیر نیست

هیچ چیز محال نیست، بالاخره باید تلاش کنن...!

صادق عباسی, کامپیوتر (نرم افزار), پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:17

خیلی ممنون
جالب بود
ولی اینها همش وظیفه بانوان عزیزه
بنده اصلا این کارهارو جزو وظایف مرد نمیبینم دی:

حالا زوده بخواین وظایفتون رو بشناسید، ایشالا بعد از دومادی...

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:47

حق با شماست حا لا بچرو ساکت کن سرمونو برد

میگن بچه باباشو ببینه زود تر آروم میشه، آخه نیست هیچ وقت نمی بینه، تعجب می کنه که این آقاهه کیه!

وحید احمدپور, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:49

با سلام

من همه این واحد ها رو پاس کردم و موفق به اخذ مدرک شدم حالا می تونم زن بگیرم


در صورت وجود شک در مورد مدرک از خانم کرمی ( خواهر بنده)
اطلاعات لازم را کسب بفرمایید


ممنون جالب بود

خوب به سلامت، ایشالا در کارگاه عملی هم موفق باشید...

وحید احمدپور, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:50

در ضمن یادم رفته بود که بگم اینها وظیفه اصلی آقایون نه کشیدن قلیان و سیگار

میدونید چیه؟ اینم یه جور با کلاسیه!

فهیمه, it, پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:52

واااااااااااااااااااااااای خیلی جالب نوشتی!!!
((= ((= عزیزم فوق العاده بود. مرسی

قابل نداشت
کارائیش هم زیاده عزیزم
امتحان کن

hani, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:53

bah bah!! aghayioOni ke hanOoz in haghighate talkh roO bavar nakardan beehshOon tasliyat migam!!az adadshe man yad begiriiiiiiin :D

باور می کنن
شنیدن کی بود مانند دیدن!
هر وقت انجام دادن، باور می کنن!

reza yakuza, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:54

emmmmmmm...... chi begam akhe? hala shahriash cheghad has? ostadesh ki has? man vase ie seri az darsa moalem khosoosi mikham akhe kheili moshkel daram ..
1.hamun vahede 2 darmorede kafsha.. kheili vasam ajibe in harf.. mage mishe khod be khodi naran sare jashun? 2.age mishe iekamam darmorede madar zan tozih bedin va rahaie moghabele ba ono
ba tashakor az kelasetun ie kamiam pishnahad daram
ie kelasam vase tahamole tone sedaie khanuma bezarin akhe kheiliiiiiiiiiiiiiiii akhe vaghti jighe banafsh mikeshan rooho ravane adamo pak mikonan

خرجش خیلی نیست، یه کم اراده!
خیلی هم سخت نیست، یاد میگیرین زود
یه بار که خونه تنها هستین، کفشا رو بذارین بیرون و با دقت نگاه کنین. مطمئن باشید تا کسی ورشون نداره، نمیرن جایی! گفتم تنها که اگه مامانتون بردشون فکر نکنید خودشون رفتن تو جاکفشی!
مادر زن میتونه خیلی مکاربرد داشته باشه. اگه رگ خوابشو پیدا کنید، گاهی حتی در دفاع از شما، با دخترش درگیر میشه. اینو قول میدم.
بهتر نیست به جای اینکه بخواید تحمل کنید، یه کاری کنید که این اتفاق نیفته؟ مثلا رعایت موارد تدریس شده؟ اگه این کارو بکنید، دیگه جیغی نیست که بخواین روش های تحمل کردنش رو یاد بگیرید.

reza yakuza, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:57

agha soli damet garm baba tarkoondi dar iek khat.... agha ki zan mikhad? age gerefti khub bood be baghiam begoo beran az hamunja begiran

فاطمه, نرم افزار, پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:00

چگونه بدون مادرمان زندگی کنیم!....
بااین که خیلی موافقم اگه میشه وقتشو زیاد کنین.. D:

و اینکه بدونن زنشون مادرشون نیست که بتونه همه چیز رو تحمل کنه!

reza yakuza, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:09

aaaaaaaaa pesar che javabaiee dade be mardom damesh garm

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:14

رضا جون خانم مدرس شوخی میکنه .خوبه میگین بچه بهش قاقا لیلی دادن به من بگه بابا .بابایه این بچه کیه میبینی رضا جون زمونرو
بچشونم من باید بزرگ کنم

من در مورد بچه خودتون (ایشالا به زودی!) گفتم.
وگر نه، من کلا بچه رو میدم باباش!!!
آخه میگن باید از خودت شروع کنی. منم از خونه خودمون شروع کردم...

reza yakuza, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:16

haaaaaaaaaaaaaaa soliiiiiiii koshtatam =)) =)) =)) haaaaaaaaa ehsasam mige dari asabani mishe soli bikhial

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:20

چه عصبانیتی من کی زن گرفتم که خودم خبر ندارم.نکنه قضیه ی یارواست که از جبهه بر میگرده باباش بهش میگه نبودی واست زن گرفتیم اینم بچت

روش خوبیه، مخصوصا برای پسرای بی بخار!

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:26

جوکمونم که کردین دستی دستی

کی جوکتون کرد؟
کو جوک؟
تنها جک این صفحه همونیه که خودتون تعریف کردین!

reza yakuza, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:27

haaaaaaaaaaaaaaaaa che vazie pesar che havaiee? jav hesabi sangine june puya

آقایون جایی که به ضررشونه نفسشون می گیره...!

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:31

اقا برای پایان دادن به این جنجالها من اون بچه رو به فرزندی قبول میکنم.

خب، خدا عمرتون بده
پس بی زحمت اول پوشکشو عوض کنین D:

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:39

خانم جونه هرکی دوست داری این سریو شما عوض کن .خواهش میکنم کلاسه فشرده کودک یاری,پوشک کردن در کسری از ثانیه ,
سات کردن بچه بدونه پستونکو............رو بزارین .همینک نیازمند
یاریه سبزتان هستم

کاری نداره که!
مگه ندیدین گلزار در ۲۰ ثانیه پوشک عوض میکنه؟
یا شریفی نیا در ۴۰ ثانیه؟ خیلی ساده ست!
اگه خواستین بگین، یه فیلم کوتاه آموزشی براتون بگیرم.

فقط در نظر بگیرین که بچه، مادرتون، خواهرتون یا همسرتون نیست که اگه داد زدین و ترسید(البته به شرطی که من نباشم، چون معمولا من کسی که داد زده رو ساکت می کنم!) ، ساکت بشه! بد تر میشه!

حقیقت هایی در مورد مردان!

جالب بود!

ولی اگه انتقاد خانم ها از مرد ها فقط همین است، با اطمینان می گویم که همسرم از من انتقادی نخواهد کرد، اگر شک دارید، آستین بالا زنید برایم تا امتحان پس دهم!

D:


این یه بخشی از کارهائیه که آقایون می تونن انجام بدن و نمیدن.
بقیه انتقاد ها به مواردی وارده که کلا نمی تونن انجام بدن آقای توکلی!

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 14:05

اونا توفیماست که گلزار تو 20 ثانیه پوشک میکنه .این بچه مثل خودم شیتونه نمیزاره عوضش کنم .امسال میخوام المپیک پدران شرکت کنم تا بهترین پدر خواندهی سال بشم.به یه مربی نیازمندم هرکی میتونه مربیگری کنه مدرکfiba شو (که فدراسیون بهترین بابا هاست)
رو با 2قطعه عکس پست کنه برام تا بعد از تایید مربیگریه این فصل لیگه بهترین بابا رو بر عهده بگیره

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 14:11

حمید جان داری از اب گل الود ماهی میگیری؟

من مدعی هستم که میتونم و انجام هم میدم!

از امتحان هم فرار نمی کنم! D:

========================

Boyshab، من میخوام ماهی بگیرم، ولی کو ماهی؟ D:

اگه ماهی گرفتی، یه بچه ماهی هم واسه من بگیر!


حمیدرضا, IT, پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 14:22

خوبه هم چیزو آموزش دادید ولی نگفتید آقایون چه جوری بچه به دنیا بیارن؟:))

متاسفانه یا خوشبختانه این یکی از اون کارهائیه که از آقایون بر نمیاد!

boy_shabe14, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 14:23

به روی چشم

روزبه ناعمه, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 15:49

که این طور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دقیقا همین طور :D

سروش فرنودی, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 16:14

خانم مدرس باید بگویم که شما خیلی اقایان را در امور خانه دست کم گرفتین.مطمئن باشید که خیلی از اقایان از عهده این کارها بر میان.

خدا زیادشون کنه!

مهدی, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 17:15

سلام این حرفهای که گفتی قبول دارم ولی یک کارای برای زن هست من مگم:
۱.بچه داری
۲.خانه داری(نظافت -غذا پختن -اسایش شوهر و....)
۳.مرد وقتی از بیرون می یاد زن سریع بعد از دریافت کوت از مرد یک لیوان چای می آورد ودقیقه منگه نباشی آقا جان.
و مواردی بود که بدلیله کمبود وقت از گفتن آن پرهیز میکنم
بله این درست مباشد.

اگه وظایف زن فقط اینه، فکر نمی کنید هر کسی غیر از همسر هم از عهده اش بر بیاد؟!!
زندگی فراتر از این حرف هاست...

سبحان, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 18:05

زن باید تو خونه بشینه :))
اینو بابام همیشه به خوارزاده ام میه که دختره بعدش جفتشون با هم میخندن :پی
سوده اینارو نزن دخترا باورشون میشه این طنزا رو :-"

طنز کجا بود؟
بعدا که بزرگ شدی، یاد می گیری D:
هنوز زوده...!

نشد بنویسم چون ۱بار نظر داده بودم, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 20:05

مرد بیرون پی نون زن تو خفه خون

شما اگه دوست داری، سعی کن از این روش استفاده کنی.
موفق میشی!
تلاش کن!

هادی بدری‌زاده, , جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 13:29

من اینقد خندم می‌گیره که دخترا با این چیزا خوشحال می‌شن!!! فکرم می‌کنن قدرتمند شدن و حقوق تضییع شده‌شون را پس گرفتن!
قدرقدرتها بنویسین و لذت ببرین! :)))))
.
.
.
یه سری از آقایون هم برای انجام یکسری از معاینات بالینی بیان پیشمون! فکر کنم داره پشت گوششون مخملی می‌شه!

دختر ها قدرتمند هستن
گاهی فقط جایگاهتون رو بهتون یادآوری می کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد