KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شروط یک پسر ایرونی برای ازدواج

از کلیه دوشیزگان قدبلند زیباروی واجد شرایط زیر تقاضا داریم تقاضانامه‌ها و رزومه خود را جهت ربودن دل بنده به صورت پیغام در قسمت نظرات یا به وسیله ایمیل به نشانی بنده بفرستند.

 

بدیهی است پس از انجام بررسی‌های کامل، نام افراد دارای صلاحیت به وسیله همین تریبون اعلام خواهد شد

نکته: ما تو کارمون پارتی بازی نداریم، یعنی لطفا از قرار دادن پول نقد در نامه یا پیغام خود بپرهیزید و هی نگید ما فامیل فلانی هستیم

شرایط پذیرش

1. سن بالاتر از 18سال و کمتر از ۲۰سال باشد.

2. قد کمتر 165سانتیمتر و بالاتر از ۱۷۰سانتیمتر نباشد.

3. افراد خیلی چاق قابل پذیرش نیستند. (چون من  رژیم  و کلاس لاغری رو دوست  ندارم)

4. هر وقت شماخواستین می‌ریم هر رستورانی که تو بگی.

5. اهل کادو خریدن و هر روز لاو ترکوندن هستم

6.اگر خدای نکرده، زبانم لال، خدا اون روز رو بیاره که ازدواج کردیم و وبال گردنتون شدم، هر چی شما بگید می گم چشم .

7. حقوق من در اختیار شماست

۸. خوهشا پول ها رو الکی خرج نکن می‌ری کهنه و لاستیک می‌خری، خودم می‌شورم(بیخیال پوشک).


۹. اگر امکانش هست - ترجیا - یه ذره خوشگل باشین

۱۰. موهای خرمایی و مشکی رو ترجیه می‌دم.

۱۱.چشم ها مشکی (plz )

۱۲. باید ورزشکار باشی چون قدرتت خیلی زیاد می شه !.



۱۳.هر لباسی که دوست داشته باشی می تونی بپوشی (فقط جوری نباشه که گشت ارشاد بهت گیر بده )

۱۴. می تونی دوستات رو هم هر روز بیاری خونه.

۱۵. یک ماشین ظرف‌شویی هم قاطی جاهازت بذار. دوست ندارم پوستم خراب بشه.

۱۶. لازم نیست واسه یک خونه 50متری، جاهاز خونه 200متری بخری.

۱۷. من مبل تختخواب شو دوست دارم

حالا در خدمتیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

به نظر شما شرطی مونده ؟


نظرات 6 + ارسال نظر
hani, , چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 18:30

hOOra dadash vahid arOosi mikOone belakharee.dadash migofti khOodam vasat dookhtar joOr mikardam khOow baw :D:D: :))

F, , چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 20:12

این شرایط خودتونه...
ااااخب مشخصات خودتونم بنویسید دیگه....
باشه حالا ببینم چی میشه... روش فکر میکنم.. :D

ژامک, , چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 22:53

اینها خیلی باحال بود!!!

۱۳.هر لباسی که دوست داشته باشی می تونی بپوشی (فقط جوری نباشه که گشت ارشاد بهت گیر بده )

۱۵. یک ماشین ظرف‌شویی هم قاطی جاهازت بذار. دوست ندارم پوستم خراب بشه


راستی شما به قد بین ۱۶۵ تا ۱۷۰ میگید بلند؟؟!!!

, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 00:49

جالب نبود!

, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:44

adam mimune too in donyaye ajagh vajagh che chiza ke mibine khob? baghiash

, , شنبه 1 تیر 1387 ساعت 09:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد