KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عضویت در انجمن گردشگری...

به دلیل نزدیکی به ایام امتحانات این ترم و نیز تعطیلی دانشگاه تا مهرماه تصمیم گرفتم که هر چه زودتر تکلیف این انجمن روشن گردد.

از علاقه مندان به عضویت در انجمن گردشگری خواهشمندم در قسمت نظرات این پست آمادگی خود را اعلام کنند.

 


اسامی اعضای فعلی این انجمن عبارتست از:

۱- خانم سحر خطیبی

۲- آقای حمید توکلی

۳- آقای الیار عاصمی‌زاده

۴- آقای علی منتجبی

۵- آقای پویا صفری

۶- آقای حسین رنجبر

۷- آقای وحید احمدپور

۸- خانم عطیه رویایی

۹- خانم سپیده تقی‌زاده

۱۰- آقای سپهر ساریجانی

۱۱- آقای کیارش مظفری

۱۲- خانم عاطفه شفیعی

۱۳- آقای مهرداد سلیمی

۱۴- آقای امین عموزاده

۱۵- صادق عباسی

...


دوستانی که از اهداف و برنامه های این انجمن بی‌خبرند می‌توانند به لینکهای زیر مراحعه کنند:

http://kntu.blogsky.com/?PostID=4502

http://kntu.blogsky.com/?PostID=4520

                                                                     با تشکر                                                                   صادق عباسی

 

نظرات 13 + ارسال نظر
اینترنت رایگان, , چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 15:44

سلام
وبلاگت خیلی باهاله , ما را خوشحال کن و به وبلاگ ما سر بزن.
من میخواهم شما را با طریقه ی کاملا واقعی کسب درآمد از اینترنت از طریق قرار دادن تبلیغات در وبلاگ آشنا کنم .
قبلش بزار بگم که این مثل گلد کوئست و گرین هرس و این چرت و پرتا نیست و کاملا واقعی است و من خودم پول گرفتم و خرجش هم کردم.
من با سایت های زیادی کله زدم و هیچ سایتی را به خوبی این سایت ندیدم.واقعا عالیست.فرد پیروز کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند.از تجربه من استفاده کن.
خوب اگه میخوای بدونی بیا به لینک زیر:
http://downloadestan.ir/download/article70.html

این کسب درآمد کاملا تضمینی است و این سایت کاملا با سایت های دیگر فرق دارد و واقعا آدم منصفی است و من خودم تا الان در 3 ماه اخیر 65 هزار تومان از این راه وارد حساب بانکی ملی خودم کرده ام.شک نکنید.ضمنا سایت ما به ازای عضویت شما و تکمیل عضویت در این سایت تبلیغاتی ,آموزش بینهایت کردن کارت اینترنت ( که کاملا واقعی است و مثلا میتوانید با یک کارت 2 ساعته 3 ماه اینترنت بروید تا اعتبار 3 ماهه اش تمام شود) را به ایمیلتان ارسال میکند.
اگر در این سایت روزی فقط بازدید کنند گان شما 100 کلیک هم بکنند روزی 5000 تومان به دست می آورید که در ماه 150000 تومان میشود.

نکته : اگر برای عضویت شماره حساب ندارید فعلا شماره حساب سوری بنویسید و بعدا که حساب بازکردید از قسمت ویرایش اطلاعات شماره حساب اصلی خود را تصحیح کنید.(خیلی از اعضا به این دلیل از ادامه ثبت نام انصراف میدهند و ضرر میکندد)

نکته مهم برای دریافت اینترنت رایگان:

حتما باید پس از عضویت در سایت کد تبلیغات متنی یا گرافیکی (که پس از وارد شدن به اکانتتان در قسمت تبلیغات گرافیکی یا متنی به دست می آورید) از طریق قسمت ویرایش قالب در بلاگفا در وبلاگتان قرار دهید و ظرف حداکثر 2 روز پس از عضویت , خودتان یک کلیک روی تبلیغتان کنید تا عضویت شما کامل شود و گرنه شما هیچ هدیه و درآمدی نخواهید داشت و شما از سیستم پاک میشوید.

بسیاری از اعضا این نکته را رعایت نکردند و اینترنت رایگان دریافت نکردند پس شما دقت کنید تا بعدا گلایه نکنید.
اگر نیاز به راهنمایی دارید با ایمیل زیر مکاتبه کنید:
majidas2006@gmail.com


http://www.kingofdownload.mihanblog.com سلطان دانلود

تخصصی در این زمینه ندارم، اما اگر کمکی باشد، در خدمتم!

موفق باشی!

تخصص لازم نیست
حضورت اعتبار است

مهندس سلمان, , چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 19:31

سلام من هم هستم.فقط با می نی بوس جایی نمیاما .با اتوبوس کهنه هم همین طور. .بابک سلمان

سروش فرنودی, نرم افزار, خواجه نصیر چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 23:00

اقای عباسی عزیز از پیشنهاد شما در رابطه با صنعت گردشگری که یکی از صنایع اصلیه کشور های پیشرفته به حساب میاید خوشحای شدم و امادگی خود را برای کمک در این زمینه اعلام میکنم.با تشکر

خیلی ممنون
در خدمتیم

عاصمی زاده, , چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 23:18

سلام صادق جان
با اینکه من هم مهارت چندانی در این زمینه ندارم ولی اگر اجازه بفرمایید در کنارتان باشیم.

الیار جان
ممنون که اعلام آمادگی کردی
وجودت باعث سرافرازی خود من و انجمن گردشگری خواهد بود

با سلام, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 15:06

haniye karami, , پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 15:12

aghaye abasi manam miyam to anjoOman!

حسین رنجبر, نرم افزار خواجه, نصیر جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 02:13

با تشکر از شما می خوام بگم :

خیلی ممنون !
باعث افتخار است

اگر ما را به غلامی و خدمت گزاری بپذیرید.

. با آرزوی ایرانی آباد با جوانانی متفکر و گردشگر .

با تشکر از شما ...

تورا باید یه خانم خوشگل به غلامی بپذیرد

فرزانه محمدی, صنایع, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 02:33

سلام. کار جالبی رو شروع کردید. امیدوارم خوب پیش برید و موفق باشید. من هم با وجود اینکه هیچ تخصصی ندارم اما خیلی علاقمند هستم با شما همکاری کنم.

جویا یزدانی, کامپیوتر, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 12:08

صادق جان منم اگه میشه میخوام عضو بشم

نیکروز مهرتاش , it, جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 23:16 http://gardeshgari.wordpress.com

salam
man ba dostan tour kashan ro bargozar kardim va omidvarim cchand tour dige dar tabestoon bar gozar konim
be har hal har komaki az dastam baar biad khoosh hal misham
weblog ke linkesho ro dadam ham barye etelesi kar haye tour hast

SARHANG COMPUTER سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:23

سلام ببخشید خانم سپیده تقیزاده پیام نور ریاضی تدریس میکنن؟؟؟؟

EF_110110@YAHOO.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد