KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

غیر از تو

نزار باور کنم تنهای تنهام                          نمی خوام با کسی غیر از تو باشم

می خوام از خوابی که لحظه اش یه ساله ***     برای دیدن روی تو پاشم

اگه تو باشی و دنیا نباشه     ***       میشه با تو همه دنیا رو حس کرد

همه دنیا بیان و تو نباشی    ***        دلم  دق میکنه با این همه درد

تموم زندگیم رو زیر و رو کن   ***          که بی تو دل خوشی هام هم گناهه

بزار باور کنم که باعشق       ***         حقیقت میشه با افسانه باشه                 

میشه افسانه ها رو زندگی کرد      ***     اگه حق با من دیوانه باشه 


لینگ عکس های بالا

     http://i25.tinypic.com/16atd37.jpg

      http://i29.tinypic.com/35n3tci.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
h.kashefi, , سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 17:07

in sher az ki bood?chera in joori bood!mafhoomesh ghashang booda vali har joori khoondam ghafiye dar nashod ke nashod:D

فهیمه, it, سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 18:37

akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey :-(

کوروش مهرارا, , سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 19:18

پس از آن غروب رفتن
اولین طلوع من باش
من رسیدم رو به آخر
تو بیا شروع من باش

شبو از قصه جدا کن
چکه کن رو باور من
خط بکش رو جای پای
گریه های آخر من

اسمتو ببخش به لبهام
بی تو خالیه نفسهام
قد بکش تو باور من
زیر سایه بون دستام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد