KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تگرگ

گذرنامه ی ستاره ی تو در تگرگی از شب باطل شده بود  نیازی به اثبات بی گناهی  تگرگ نیست همین که خود میداند عاشق است کافیست وبس

 حالا بخاطر حضور توست که  کلمه ها به رنگ صدف شده اند  فکرمی کنم باید جایی را برای صعود ستاره ها انتخاب کنیم . از تو می خواهم که در این تصمیم تازه مرا کمک کنی از آنجایی که تو را خوب میشناسم میدانم که افکار تو با من یک دوستیٍ قدیمی را تکرار می کند پس بهتر است من کمی بیشتر از تو یاد بگیرم.

 شاید می گویی برای این تصمیم باید پا به مرزهای احساس بگذاریم خُب حرفی نیست

 همانطور که گفتم تو تصمیمت را بگیر تا من هم بند کفشهایم را محکم کنم .  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد