KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تجمع جمعی از مردم تهران و مشهد در پارک ملت

Hosted image

گزارش ساعت یک ظهر جمعه : به دنبال دعوت برخی شبکه های ماهواره ای از مردم برای تجمع در پارک ملت تهران در ساعت۱۲ امروز تعدادی در این پارک تجمع کردند که با حضور ماموران انتظامی و امنیتی متفرق شدند.

مشاهدات خبرنگار ما حاکی است تجمع کنندگان شعار هایی را در حمایت از عباس پالیزدار و شعارهایی را علیه برخی مسئولان مطرح کردند و اعتراض اصلیشان به موضع گرانی و وضع بد اقتصادی بود و ماموران که بیشترشان لباس شخصی بودند نیز با گاز اشک اور و شوک الکتریکی سعی در کنترل اوضاع داشتند.
هم اکنون بوی شدید گاز اشک اور در فضای اطراف پارک ملت تهران به مشام میرسد و ماموران از خودرو های عبوری می خواهند ضمن بالا بردن شیشه خودرو از توقف خودداری کنند در غیر این صورت پلاک خودرو کنده میشود!
همچنین تعداد زیادی از تجمع کنندگان توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند . شاهدان می گویند قبل از دستگیری به تظاهر کنندگان گلوله پلاستیکی یا بی حس کننده شلیک می شد به طوری که شخصی که مورد اصابت قرار گرفته بود در زمان دستگیری توان مقاومت نداشت . افراد حاضر در صحنه بازداشت ها را همراه با ضرب و شتم شدید گزارش می کنند .

کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما از ماموران لباس شخصی

در تجمعی جمعی که سایت شبکه خبر آنها را اراذل و اوباش خوانده است و با دخالت ماموران به درگیری منجر شد خبرنگاران صداوسیما نیز مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.
برخی ماموران لباس شخصی، خبرنگار ، تصویربردار و صدابردار شبکه خبر را مورد ضرب و جرح و دوربین آنها را نیز ضبط کردند و جالب اینکه صدا و سیما با وجود آنکه خبرنگار خودش نیز مانند سایر مردم توسط لباس شخصی ها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند باز مردم تجمع کننده را اراذل و اوباش خواند .

تجمع در مشهد :
تعداد زیادی از جوانان مشهد تجمع مشابه ای را امروز ظهر در نزدیکی پارک ملت مشهد صورت دادند . تجمع مشهد نیز با ضرب و شتم تظاهر کنندگان توسط ماموران لباس شخصی و دستگیری عده ای پایان یافت .
شایان ذکر است مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران : هرگونه تجمع و راهپیمایی به شرط اینکه مسلحانه یا مخل مبانی اسلام نباشد آزاد است و نیاز به مجوز ندارد .

 

نظرات 13 + ارسال نظر
یاسر, , شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 14:49 http://asemooni.blogsky.com

سلام

اینا به نظر من یک عده وطن فروشند که نان و نمکشان را در این کشور می خورند و تحصیلاتشان را اینجا می کنند اما از بیگانگان دستور می گیرند و این مصداق بازر یک خائن است...!

ریحانه هاشم پور, , شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 15:06

خود من دیروز اونجا بودم البته از این تجمع هیچ اطلاعی نداشتم .
وقتی تعداد زیادی پلیس و لباس شخصی رو دیدم که دست هر کدومشون حداقل یک باتوم هستش نزدیک بود از ترس سکته کنم.

واقعا باید با مردمی که هیچ سلاحی ندارن این طوری برخورد بشه!

, , شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 15:43

اوناز تو ماهواره به یه سری اسکولو تشویق میکنن برید تظاهرات کنید ولی خودشون میرن حال میکنن !

pooya, it, شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 16:55

ye soale in axe kojaye park melate??? :D

آرا رستگار, , شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 18:00

من ترجیح میدم وطن فروشی کنم ولی مغزمو حراج نکنم.
به جرات می توان استدلال کرد که نزد خداوند روسپی ها انسانهای موجه تری هستند نسب به کسانیکه افکار و باورهای انسانی خود را به یک مشت ......... می فروشند.

من هم با شما موافقم و قبول دارم که مردم ما نباید به این حرف ها توجهی کنن.ولی به نظر شما ایجاد رعب و وحشت کار درستی هستش؟!
خیلی ها در صبح روز جمعه میرن پارک تا ورزش یا تفریح کنن در حالی که از هیج تجمعی اطلاع ندارن ولی پلیس با برخوردی که داشت همه رو ترسونده بود از بچه تا پیر مردها و پیر زن ها.
چرا به دختری که ظاهری ساده ای داره و در حال عبور از خیابون هستش گیر بدن و کارت ملی ازش بگیرن و وقتی هم بخواد از خودش دفاع کنه بگن که خفه شو واگه حرفی بزنی می زنیم تو دهنت!!!!!!

, , شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 19:11

دست پلیس درد نکنه.

درود و سپاس از خبر انتشاری...

به حتم چنین رویکردهایی از جانب نیروهای امنیتی نشان از ضعف و هراس مسئولین دارد٬ که در قبال کوچکترین حرکتی دست به چنین واکنش‌هایی زده و حتی تاب کوچکترین تجمع و اعتراضی را ندارند...

و تأسف آور است که وضعیت را به چنین نقطه‌ای می‌رسانند که چنین حرکاتی بوجود آید...

البته ما نیز باید آگاه باشیم که چنین جرکات و جنبش‌هایی دردی را از ما دوا نکرده و شاید مجوب سرکوب بیشتر نیز گردد و نتیجه‌ای نیز حاصل نمی‌گردد...

ما باید بدانیم که چاره‌ی ما یک حرکت مداوم و تدریجی است که بصورت آگاهانه گام برداشته و با اصلاحات تدریجی رو به پیش رفته و نواقص را برطرف سازیم تا به سر منزل مقصود نزدیک گردیم...

امید به آنکه با نزدیک‌تر شدن به این سو به اهدافمان بیش از پیش نیل نماییم...
با سپاسی دگر بار و آرزوی بهترین‌ها
تا درودی دگر بار بدرود...

آرا رستگار, , شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 22:23

منظور من در دو جمله ای که عرض کردم دفاع از مردمی بوده که در آن تجمع بوده اند و جواب فردی به نام یاسر که اولین نظر رو گذاشته
ضمنا یکی از گزینه هایی که جای خالی سطر دوم نظر مرا پر می کند کلمه آخوند می تواند باشد

کوروش, مهرارا, شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 22:37

آخه دیگه به چه زبونی بگیم
حکومت زور نمی خوایم ، آخوند/پلیس مزدور نمی خوایم
مخصوصا اینکه پلیس و آخوند منحرف هم باشن و در حال ... با ۶ زن برهنه هم دستگیر بشن!!!

نظر پویا صفری یه چیز دیگست!

خسته شدیم؟ خوب، باید دنبال راه حل باشیم! یا اینکه فقط فریاد خستگی سر بزنیم؟

راه حل اینه که هر کس در راس قدرته پایین بیاریم؟

مگه زمان انقلاب این کار انجام نشد؟

تفاوت قبل و بعد از انقلاب هرچه هست، هیچ کدام راضی کننده نیست!

با اعتراضات اینگونه، اگر قرار بود به جایی برسیم، تا به حال رسیده بودیم!

فراموش نکنیم، مشکلات بیشتر از آن است که به یکباره به هیجان در بیاییم، چهار تا تجمع کنیم و مشکلات رو رفع کنیم!

تجمع کردن و اعتراضات اینگونه، جای خاص خود را دارد اما راه حلی نیست که کاربرد خود را در عمل نشان داده باشد، اداره ی کشوری که در طول دوران فاسد گشته، باید در طول دوران، با اصلاحات تدریجی، سلامت خود را بازیابد!

به هیجان در آوردن معترضان، تنها یک حرکت سیاسی دولت های ضد ایرانی است که در آن به نفع ملت ما اندیشیده نشده است!

ابزار ِ دست ِ این و آن نباشیم بهتر است!


یادم رفت در مورد حرف های خودتان نظر بدهم! D:

متاسفانه تلاش برای ایجاد امنیت، بهانه ای شده که امنیت افراد را بر هم زنند و هر چه صلاح می دانند انجام دهند!

هر غلطی می خواهند می کنند و در انتها توجیهشان این است که برای حفظ امنیت ، این کار ها را کردیم!

خیلی دور نشویم، مردی نوربخش نام، که مسئول امنیت دانشگاه صنعتی خواجه نصیر است، هروقت صلاح بداند، پرونده سازی می کند و هر تهمتی را به هرکس که بخواهد می زند!

برای ایجاد امنیت حقوق می گیرد، اما هروقت صلاح بداند، نه تنها از امنیت دانشجویان دفاع نکرده ، بلکه خودش امنیت دانشجو را بر هم می زند!

وقتی آقای نوربخش ما اینگونه است، از همکارانش در سایر پست های امنیتی چه توقعی است؟

من نمی گویم که مسئولین امنیتی کشور، همه شان مشکل دارند، اینطور نیست، از لحاظ امنیتی، کشوری به نسبت قدرتمند داریم، اما نخاله های چون آقای نوربخش که دارند بر این لوح سفید خدشه وارد می کنند، باید از چنین مسئولیت هایی دور گردند، چرا که مسئولیت های امنیتی ظرفیت بالایی می خواهد، آقای نوربخش بی ظرفیت که نه، ولی کم ظرفیت هستند!

, , یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 08:27

ایران کشوری که بیشترین تهدیدها در موردش صورت میگیره و خونخوارترین دشمنان رو داره ولی مردمش نسبت به کشورهای دیگه، بیشترین احساس امنیت رو میکنند.
----------------------------------------------------------
یادتون نره که فاجعه ۱۸ تیر فقط با یه تظاهرات دانشجویی کوچک شروع شد ولی با اشتباه نیروی انتظامی و مخصوصا «سوء استفاده یه عده فرصت طلب» کار به جایی رسید که دشمنان ایران، شمارش معکوس رو برای براندازی نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند.
اینگونه تجمعات اگه بر فرض محال، بر حق هم باشد، فقط یه فرصت برای دشمنان این آب و خاکه که امنیت ایران رو بر هم بزنند. دست نیروی انتظامی درد نکنه که با برخورد قاطعش، حالشونو جا میاره که اگه یه کم شل بگیرند، اینا مملکتو درسته قورت میدند. ممکنه هم نیروی انتظامی بعضی جاها اشتباه کنه، طبیعیه. معصوم که نیستند. یه عده سرباز مثل بقیه آدما؛ یا حتی درجه داراشون. ولی اینا چیزی نیست که بشه با امنیت یه کشور معاملش کرد.
ما باید از بالا به قضیه نگاه کنیم، نه اینکه فقط خودمونو ببینیم.

هادی, , یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 12:56

ببین وقتی مردم بدبخت به فلاکت بیفتن و هیچ راهی نداشته باشن مجبورن از ۴ تا سگ و شغال اون وره آب کمک بگیرن وقتی خودمون نمی تونیم کاری بکنیم محتاج اونا می شیم اونایی که ضر می زنن معتاد و نون خشکی بودن باید بگم تو از همون معتاد هم کمتری که نشستی تو سری می خوری بدبخت تا آدمایی مثل این یاسر و ۴ تا بسیجی و آخوند باشن وضع ما همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد