KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ساختن یک تقویم برای مهم ترین اتفاقات دانشگاه

سلام

بچه ها من میگم بیاین یه تقویم درست کنیم که مهم ترین وقایع دانشگاه مثل گرفتن دانشکده هوا فضا  روزی که همکلاسی ساخته شد و غیره رو توش بنویسیم . بعد فکر کنین بعد ۴ سال چقدر ازش خاطره داریم.

این تقویم میتونه یه سایت جدا مثل www.kntuevents.com داشته باشه یا قسمتی از سایت www.kntus.ir باشه البته من خودم  با سایت جدا موافق ترم شما چی میگین؟

نظرات 7 + ارسال نظر
, , چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 20:12

عالیه

رویا, IT, چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 20:24

باحاله!
توی کنتوس بهتر نیست؟

?-:

پیشنهاد جالبیه! خاطرات قشنگی می شه!


سروش فرنودی, نرم افزار, خواجه نصیر چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 23:03

به نظر منم پیشنهاد جالبیه.اگر همچین کاری صورت گیرد در اینده خاطرات جالبی خواهد شد.فرقی هم نمیکنه تو چه سایتی باشه.ممنونم

ممنون از پیشنهاد خوبت که سند تو ال ها نشون میداد ازش خوب استقبالی شده!

به نظرم یادآوری خاطره مهمه، که چجوری باشه!

میتونه یه انتشار یه متن یا برگزاری یه جشن باشه، بین این دو تا خیلی فاصه هست!

اینکه ثبت وقایع کجا باشه، خیلی مهم نیست!


اینکه با نوع یادآوری ، چطور به ثبت شده ها ارزش میدیم مهمه!

مسافر, کامپیوتر, پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 13:38

به نظر منم ایده ی جالبیه.

, , پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 16:16

حسین, نرم افزار, پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 16:17

ببخشید بالایی من بودم دستم اشتباهی رفت روی ارسال نظر

به نظرم عالیه پسر !

تقویم آخر و محشری می شه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد