KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعضای جدید کنتوس

با سلام خدمت شما عزیزان

قسمت ثبت نام عضو جدید سایت کنتوس راه اندازی شد. عزیزان میتوانند با ورود به سایت و استفاده از لینک ثبت نام به ثبت نام بپردازند.

سیستم بازیابی رمز عبور در حال تکمیل است و تا ساعات آینده تکمیل خواهد شد.

قابل توجه است که هر شماره دانشجویی فقط دارای یکبار حق عضویت در سایت میباشد. لذا کسانی که قبلا ثبت شده اند و رمز خود را فراموش کرده اند میتوانند پس از تکمیل بخش بازیابی رمز عبور نسبت به بازیابی رمزشان اقدام نمایند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی مجرد, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:31

فکر می کنم اشتباهی رخ داده
اسم من تو لیست کاندیدها بود ولی تو سایت شما نبود
من با خوشحالی در سایت شما ثبت نام کردم که به خودم رای بدم ولی خودم رو تو سایت شما نتونستم پیدا کنم
اینطور که بوش میاد این انتخابات باید ساختگی و جعلی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد