KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انتخاب برگذار میشود

با سلام خدمت تمام دانشجویان الکترونیکی عزیز

انتخابات انجمن علمی دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز٬ مورخ ۲۱ خرداد ماه ۸۷ از ساعت ۹ الی ۲۱ در سایت کنتوس (kntus.ir) برگذار خواهد شد.

افراد با وارد کردن نام و نام کاربری خود در سایت میتوانند به سایت وارد شده و تا حداکثر ۵ نفر را انتخاب نمایند.

اسامی کاندیداهای انتخابات در سایت لیست شده و شما فقط با علامت گذاری در کنار نام تمام افرادی که انتخاب میکنید و زدن دکمه ی ثبت رای خود را اعلام خواهید کرد.

بدیهی است که هر فرد تنها یکبار میتواند دکمه ثبت رای فشار دهد، پس در رای و تعداد افرادی که رای میدهید دقت لازم را داشته باشید.

لازم ذکر است که رای افراد مخفی مانده و فقط ثبت رای یا عدم ثبت رای افراد در سیستم ثبت خواهد شد.

تلاش خود را میکنیم که در زمان انتخابات سیستم ثبت کاربر شروع به فعالیت کرده و افرادی که موفق ثبت نام در سیستم نشده اند بتوانند خود را در سیستم ثبت کنند.

علی کلانتری

مسئول فنی کنتوس - ناظر انتخابات

نظرات 30 + ارسال نظر
انتخابات, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 08:54

ما ثبت نام نکردیم
باید تو انتخابات همه شرکت کنند
نه فقط بچه ها کامپیوتر و صنایع

, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 09:36

ممنون از تمام زحماتتون. سایت بسیار زیبا شده. امیدوارم هرکه انتخاب شود ادامه تلاش قبل را پی بگیرد.
برای من مسئله شده که (برگزار)درسته یا (برگذار)؟؟؟؟؟؟یکی کمک کنه
:دی

مسعود افشار, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 09:37

ببخشید یادم رفت اسمم رو بگم. نظر بالایی مال منه

خوشبخت, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 09:41

با سپاس
خسته نباشید
مرسی از زحماتتون

, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 11:29

ببخشید یه سوال:
توی ساین کنتوس هرچی اسم کاربری و رمز عبور میدم میگه اشتباهه در صورتیکه اولین بارمه ثبت نام میکنم..چیکار کنم؟

, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 11:30

در ضمن ؛برگزار ؛درسته....

انتخابات, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 11:39

ما هم می خواهیم تو انتخابات شرکت کنیم
انتخاباتتون باطله
اسم این دیگه انتخابات نیست چون حق انتخاب نداریم یه نفر بزور می خواهید برامون انتخاب کنید
معنی انتخابات این نیست

شفیعی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 12:23

پیروز باشید

انتخاب, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 12:45

من نمی خواهم کاندید شوم می خوام انتخاب کنم ولی تو kntus هیچ لینکی برای ثبت نام نیست
شما ها که اجازه ثبت نام نمی دهید چرا رای گیری می کنید؟
در حالیکه من همان ابتدا قبل از اینکه شکل ک ن ت ی س عوض بشه عضو شدم ولی الان کار یوزری که ثبت کردم حتی لینک ثبت نام هم نیست

انتخاب, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 12:47

لینک ثبت نام هست ولی هیچ صفحه ای نیست همان home page باز میشود
http://www.kntus.ir/?com=register

انتخاب, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 12:48

و در آخر یک وبلاگ نمی تواند برای ۵۰۰ دانشجو تعین تکلیف کنه

علی طهرانی, همان (انتخاب), سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:04

این دفعه برخلاف میل خودم آمدم نظر بدم تو این وبلاگ چون تو این وبلاگ می خواد برای 500 دانشجو خودسرانه انتخاب کنند و من بالاخره 1% حق دارم چه بسا که شما حقه بیش از 70% دانشجویانی که حتی از نام این وبلاگ بی اطلاع هستند هم تعیین تکلیف می کنید و آن 30 % که با این وبلاگ آشنا هستند چند نفرشان عضو kntus هستند
البته این انتقاد هیچ تاثیری ندارد
این انتخابات باطل چون تعداد زیادی از دانشجویان نمی زارید عضو بشوند
خودتون برای خودتان انتخاب کنید
ولی اسمش را انتخاب نزارید
هر چند که از پیش نتیجه انتخابات معلوم بود
انتخابات به چیزی می گن که همه شرکت کنند نه اینکه شما به زور افرادی برای ما قرار دهید
اگر حداقل 500 دانشجو مجازی داشته باشیم که خیلی بیشتر هست که فقط 162 عضو این وبلاگ هستند که از این 162 نفر 5 نفر اصلا عضو نیستند ولی از آنجا که این آمار ارقام برای مدیر وبلاگ و اطرافیان خیلی مهم است این تعداد کم نشده و جای آن اعضا خالی است ولی تعدادش هست !!!!!!!!! مردم از خنده
که از این 157 نفر چندین نفر اصلا مجازی نیستند که بگیریم با همه این تفاسیر فقط 150 نفر عضو هست
با این حال که از این 150 نفر برید بپرسید انتخابات هست تعداد زیادی میگن که ما خبر نداشتیم
ولی من همان 150 نفر عضو این وبلاگ را همش را در نظر می گیرم که در اطلاع هستند و جمعیت مجازی را 500 نفر در نظر می گیریم یعنی بهترین شرایط برای شما فقط 30% می خواهند برای 70 % الباقی انتخاب کنند
حال آنکه 90% هم حق ندارد برای 10% انتخاب کند
حال به این نتیجه رسیدم که رای دادن غلطه چون من نمی تونم بدون اطلاع حد اقل 70% از این موضوع برای آنان تعیین تکلیف کنم
واز نظر قانون انتخابات این اتخابات مخدوش انتخابات به چیزی می گن که همه مردم اون قشر خاص که برای آن قشر چند نفر کاندید شدن رای دهدند
نه به چیزی که حد اقل 70% آن قشر از این موضوع بی اطلاع هستند

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:13

الان فرم ثبت نام درست شده
ولی من شرکت نمی کنم چون من نمی تونم برای ۷۰٪ بزور انتخاب کنم

متاسفانه اشتباه فکر میکنید. وقتی ۲۰ میلیون رای برای ۷۵ میلیون نفر تصمیم گیرنده میشن٬‌معنی این کار این است که ۲۰ میلیون باید پشیمون باشن. اون ۵۵ میلیون نفر دیگه هستن که نخواستن رای بدن٬‌نخواستن شرکت کنن٬‌پس حق شکایت ندارن

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:25

من کاری با کار دیگران ندارم
بحث ما اینجاست
جواب این سوال را بدید که این ۷۰ ٪‌باید چی کار کنند؟
بعدشم من می خواستم مجوز این وبلاگ را ببینم
اصلا با اجازی کی دارن انتخابات انجام میدند
مجوزش کو؟
این کار از ریشه اشتباه

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:27

دوما این ۷۰٪ شاید دوست داشتند شرکت کنند ولی یک وبلاگ متفرقه که هیچ سندیت و مقبولیت و مجوزی از دانشگاه نداره نمی تونه سورسی برای دانشجویان مجازی باشه
پس این ۷۰٪ معلوم نیست که نمی خواستند شرکت کنند یا نه شما به زور براشون تعیین تکلیف می کنید

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:29

امیدوارم روزی برسه که هیچ وقت کسی برای کسی تعیین تکلیف نکنه
میدونم هیچ اثری نداره به هر حال
خدا نگه دار

علی مجرد, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:31

فکر می کنم اشتباهی رخ داده
اسم من تو لیست کاندیدها بود ولی تو سایت شما نبود
من با خوشحالی در سایت شما ثبت نام کردم که به خودم رای بدم ولی خودم رو تو سایت شما نتونستم پیدا کنم
اینطور که بوش میاد این انتخابات باید ساختگی و جعلی باشه

, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 15:20

آقای طهرانی تا حالا کجا بودی که الان از خواب بیدار شدی.....وقتی این همه اطلاع رسانی میکنن و شما توجه نمیکنین تقصیر خودتونه....بدم شما فقط دارین اعتراض میکنین ...اینکه شما کنتوس نمیشناسین از عدم فعالیتتونه...اگه تو این مدت یه سره کوچولو به همکلاسی میزدین میدیدن که بیشترین بلاگها واسه انجمن علمی و انتخاباتش بوده...بدم اینکه شما هر چند وقت یکبار میاین و وقتی میبینین کاری از دستون بر نمیاد تنش بوجود میارین...این انتخاباتم سالم هست....وقتی اطلاعیه میدم و ثبت نام نمی کنین تقصیر ما نیست...اطلاعیه ثبت نام کاندیدها ۱.۵ماه پیش داده شد و تا ۸ صبح اعتبار داشت....شما هم واسه خودت جبهه نگیر و اعصاب خودتو خورد نکن

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 16:18

با سلام خدمت شما دوست عزیز
از اینکه من و برای خیلی از چیزهایی که خبر نداشتم حالا با خبر کردی ممنونم
ولی شما اگر جای من بودی آیا رغبت داشتی به جایی سر به زنی که به عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان توهین می کنند من کاری ندارم که شما با چه کسانی مشکل دارید ولی سوال من از آن دسته از دانشجویانی که به خود جرات می دهند و به عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان توهین می کنند این است آیا آن هندی شیعه ای که در هند نشسته آیا به شما چه کرده که شما به عقاید او و عزیزترین افراد او که از پدر و مادر برای او صمیمی تر و عزیزترند توهین می کنید؟
فقط من جواب این سوال را می خوام
این سوال را من بخاطر مسلمان بودنم نمی پرسم حتی معلوم نیست آن دنیا برم بهشت یا جهنم اصلا من را کافر فرض کنید و حواب این سوال را به یک سوال کننده که موافق ارزشهای انسانی است جواب دهید که آن هندی شیعه ای که در خانه خود نشسته با شما چه کار کرده؟
حالا آیا جای من و امثال من و هر انسانی که مدافع ارزشهای انسانی و احترام هست در این وبلاگ هست؟

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 16:24

دوست عزیز که از سر دلسوزی به من پاسخ دادی
از جوابتون بسیار ممنون
درست است که من از این وبلاگ قهر کردم ولی اگر یک نگاه به لیست اعضا بیاندزید می بینید که فقط ۳۰٪‌از دانشجویان مجازی در این وبلاگ هستند آیا درست است که ۳۰٪ برای ۷۰٪ تصمیم بگیرند هر چند که انتخابات سالم باشد که خبراتی مبنی بر غیر استاندارد بودن انتخابات به گوش می رسد
و حال آنکه اگر انتخاباتی قرار باشد برای دانشجویان صورت بگیرد فقط و فقط باید کاملا همه دانشجویان شرکت کنند همانقدر که من و شما در این دانشگاه حق داریم آن دانشجویی که حتی تا حالا اسم این وبلاگ را هم نشنیده حق دارد
اگر این انتخابات در سایت رسمی kntu-elearning.ir صورت بگیره و فقط ۲ نفر در آن شرکت کنند به نظر بنده کاملا استاندارد چون سورس دانشجویان مجازی این سایت است حال آنکه کسی نیاد شرکت کند و یا شرکت کند
ولی kntu.blogsky.com یا kntus.ir هیچ مجوز ویا هیچ رسمیتی بعنوان یک سورس برای دانشجویان مجازی ندارد

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 16:35

شاید دلیل رفتن من و امثال من از این وبلاگ بسیار معلوم باشد بله توهین به فردی مانند امام حسین
که حتی کافران و بت پرستان هم از این شخصیت به بزرگی یاد می کنند و برای او عزاداری می کنند
در حالیکه در این مکان به مقام بالای این شخصیت توهین میشه رفتن از این وبلاگ به دلیل توهین به همچین شخصیتی فقط کار افراد شیعه نیست بلکه هر انسان مدافع آزادی از شخصیتی که برای آزادی آنچنان خدمتی که کرد را به رنج آورده و او را به واکنش انجام می ده
و آخرین حرفمم سخنان یک غیر مسلمان است:
ادوارد براوْن، مستشرق معروف انگلیسی: آیا قلبی پیدا می شود که وقتی درباره کربلا سخن می شنود، آغشته با حزن و الم نگردد؟ حتّی غیر مسلمانان نیز نمی توانند پاکی روحی را که در این جنگ اسلامی در تحت لوای آن انجام گرفت، انکار کنند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 16:46

علی طهرانی
با مرام
آخه این چه حرفاییه که میزنی؟
مگر فقط اعضای همکلاسی حق شرکت در انتخابات را دارند که می گویی سی درصد از دانشجویان عضو همکلاسین؟
مقدمات سایر انتخابات کجا برگزار شد؟
در همین همکلاسی - علی جون با مرام من مگر فقط اعضای همکلاسی میتونند اطلاعیه های همکلاسی رو بخوانند؟
چرا نگاهی به بازدید روزانه نمی اندازی؟ 4000 بازدید
دانشجویان مجازی از 4000 نفر هم بیشترند
در انتخابات قبلی که در همین همکلاسی کارهایش انجام شد گاهی کسانی دبیر و یا انتخاب شدند که اصلا عضو همکلاسی نبودند
کسانی که عضو نبودند نه تنها رای دادند بلکه رای هم آوردند
مگر حتما باید عضو همکلاسی بود
چه کسی گفته که اعضای همکلاسی مدیران دانشجویان خواجه نصیرند
من کاری به مخالفت تو با همکلاسی ندارم کاری به این ندارم که در بحث های مذهبی کم اوردی و ز همکلاسی رفتی
علی بامرام همکلاسی هر چی که هست مرجع اطلاع رسانی ماست بازدیدش از سایت دانشگاه هم بیشتره
اگه هم فکر میکنی انتخابات باید تو سایت آموزش مجازی باشه برو با دکتر عقیق صحبت کن ببین چی بهت میگه
البته دکتر حق داره که اجازه نده چون سایت آموزشیه نه سایت خدمات دانشجویی
تو همکلاسی به اسلام توهین شده ولی فقط تو از توهین خبر داری شاید هم فقط تو مسلمونی
ولی اگه مسلمونی به جای ایجاد تنش و حرف های بی منطق یه کم در فعالیت ها شرکت کن
امیدوارم از دست من ناراحت نشده باشی خداییش با مرام خیلی دلم ازت گرفت بیش از اینا روت حساب میکردم
با این حرفایی که زدی یعنی هیچ انجمنی رو قبول نداری چون همشون توی همکلاسی معرفی شدند و اطلاعیه میدن - باشه قبول نداشته باش چیزی از انجمنا کم نمیشه

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 17:20

عزیزم
اولا من تو بحث مذهبی از همون اول گفتم که هیچ چیزی از اسلام نمی دونم ولی اسلام درسته و هیچوقتم کم نیاوردم میشه نشون بدی کجا کم آوردم آن دسته افرادی بودند که کم آوردن که شروع به توهین به عقاید ۱ میلیارد مسلمون کردند
و زمانی که من رفتم تمام بحث های مذهبی خوابیده بود و من بخاطر تبعیض هایی که دیدم رفتم
چون حمید به من یک قوانینی را نشون داد و من با علم به آن قوانین آمدم ثبت نام کردم و فکر می کردم این قوانین ۱۰۰ اجرا میشه ولی دیدم که حمید در یکی از نظرات گفت هر قانون وبلاگ فقط به تشخیص آن اجرا میشه (چه لغو عضویت چه پاک کردن آنها) خب منم وقتی دیدم طرف قرار دادم اون قوانینی که من با علم به آن قوانین ثبت نام کردم را زیر پا گذاشت فهمیدم که باید بکشم بیرون
دوم اینکه جواب اینکه چرا به عقاید یک هندی شیعه توهین شده این حرفها که شما دوست با مرام زدی نیست
سوم عزیزم این کنتور که می گی ۴۰۰۰ نفر هر وقت صحفه لود بشه این تعداد افزایش پیدا می کنه حتی با میتونه این ۴۰۰۰ بازیدید از ۱۰ نفر باشه که من بازم با این مطلب کاری ندارم و مطالعه کننده های این وبلاگ همشون عضو مجازی خواجه نصیر نیستند
چهارم من هم نگفتم با قبول داشتن من یا نداشتن من چیزی از انجمن ها کم میشه یا نه خیلی هاتون با این انجمن ها خیلی حال می کنید منم کاری ندارم با این موضوع برید حال کنید اصلا خیلی از دوستان و همکلاسی های من در این انجمنها عضو هستند و چه چیزی بهتر از اینکه شما و دیگر دوستان حال کنید
ولی حرف من اینجاست که این وبلاگ هیچ گونه حقی برای تصمیم گیری برای دانشجویان مجازی نداره و حتی بدتر از آن اینکه فقط ۳۰٪ از دانشجویان مجازی با اطلاع هستند
اینکه من و یا خیلی ها از این وبلاگ دیدن نمی کنیم هیچ دلیلی برای اینکه این انتخابات درسته نیست چون ما در دانشگاه خواجه نصیر دانشجو هستیم و هیچ نام ویا جایی که این دانشگاه این وبلاگ را به عنوان یک منبع برای دانشجویان مجازی معرفی کرده نیست
و من و امثال من فقط به سایت هایی سر میزنیم که خود دانشگاه به ما معرفی کرده
هر بحثی را ول کنید فقط بیاید به این جواب بدید
===================================
مجوز اینکه شما دارید برای ۵۰۰ دانشجو تصمیم گیری می کنید چه کسی به شما داده؟
و اینکه دانشگاه خواجه نصیر کجا گفته که این وبلاگ به عنوان یک منبع برای دانشجویان مجازی است
دیگه هیچ بحثی نکنید فقط جواب این ۲ سوال

علی طهرانی, ختم کلام, سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 17:21

مجوز اینکه شما دارید برای ۵۰۰ دانشجو تصمیم گیری می کنید چه کسی به شما داده؟
و اینکه دانشگاه خواجه نصیر کجا گفته که این وبلاگ به عنوان یک منبع برای دانشجویان مجازی است
دیگه هیچ بحثی نکنید فقط جواب این ۲ سوال

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 17:34

بابا من اصلا با کار هیچ کدومتون کار ندارم هر کاری می خواهید بکنید بکنید
به من چه
همون که یکی میاد دستتون رو می کنه و میگه تو انتخابات مخدوشه براتون کافیه
برید رای بدید فردا میگید من نزاشتم
همون بهتر که سالی هزار بارم نیام به اینجا سر بزنم ولی خودتون هی سند تو آل می کردید منم آمدم نظر شخصی خودم دادم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 17:49

dar rafti ali jan ?
har ruz bazdid mikoni bad monker mishi ke bazdid kardi
motmaen hastam bazam miay
aghaye modaee ke migi 30 % hamkelasi ro mibinan avalan in 305 ro az koja avardi?
age migi tedade ozv pas chera baz migi bazdide gheire daneshjoo ham darim
vaghti gheire daneshjoo mitune bazdid kone gheire ozv nemitoone bazdid kone?

badesh to nemikhad be ma yad bedi counter chetor kar mikone
boro tedade bazidid konandehaye diruz ro bebin
910 nazar
yani 91 barabare oon chizi ke tu zehnet migonje

inke to ba adaziye bayan mokhalefi dalil nemishe hamkelasi ro zire soal bebari

ye soal daram uni khaje nasir koja gofte ke folan site ro ghabul daram ke in dovomish bashe

inke too hamkelasi began folan rooz entekhabate yani tasmim baraye hame ?
na aziz yani folan rooz biayd baraye khodetoon tasmim begirid

nakone tavagho dar baraye taeeen e zamane entekhabat
az 500 nafar soal beshe ?

dorane in jav sazi ha va lat bazi ha dige gozashte

:d

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 18:21

اصلا دوست نداشتم بیام جواب تورو بدم گفتمم هر کاری می کنید برا خودتون
تند نرو بابا تو اگر اینقدر داشتی اون اسم بی نام و نشونت را نشون می دادی :)) =))
عزیزم این ۳۰٪‌از اینجا میاد که فقط ۱۵۰ عضو اینجا داره در حالیکه دانشگاه ۵۰۰ نفره
از همون جایی می گم دانشگاه فلان سایت را معرفی کرده یا نکرده که تو میری برای نمره هات به golestan یا برای اخبار میری kntu-elearning یا میری برای درس http://217.146.209.205/eLearning/app/users.run?action_type=index
پس جوابت را گرفتی ؟
من نمی دونم چرا این حرفها تو اون مغزت نمی گنجه به زبون خودت دارم بات حرف می زنم خلایق هر چه لایق
بعدشم آزادی بیان کدوم نفهمی به تو یاد داده که بیان بهت فحش بدن میشه آزادی بیان
پس تو از این به بعد هر کی به بهت فحش داد برو دستش ببوس بگو آزادی بیان
این حرفها که من میزنم استدلال خودته
بازم آزادی بیان جواب این نیست که چرا به اون هندی شیعه که تو خونش نشستن میرند به عقایدش توهین می کنند
تو بیا جواب این را بده اگر خیلی موافق آزادی بیانی :(( =((
وقتی آدم کم میاره میاد از اینجور حرفها میزنه
دوران لات بازی که برای تو
بعدشم اینقدر تند نرو بیا این حرفها را جلو روم بزن
بعدش تو اگر این وبلاگ دوست داشتی میومدی با نام نظری میدادی که تو قوانینش هست
پس هر وقت این قدر داشتی که بیای عین آدم جلو روم حرف بزنی بیا جلوم روم حرف بزن فهمیدی؟

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 18:25

نباید این نظر های بی نام حذف بشه چون اینجا به من توهین بشه
حمید قوانینت من و کشته
در وصف تو همین بس حمید جون که وقتی می گم تو این وبلاگ به من توهین میشه میگی هیچم نشده وقتی می گم ۱۰بار نوشتن علی طهرانی خفه شو می گی این فحش نیست من به تو چی بگم
شاید تو فرهنگ تو این چیز ها برات ترفیع درجه باشه عزیزم ولی برا من و ۶میلیارد نفر دیگه که دارن رو این کره خاکی زنده گی می کنند توهین

علی طهرانی, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 18:51

حمید جان اون نظر خودت بخاطر اینکه گفتی قسمت ثبت نام راه افتاده ولی راه نیافتاده بود بود باید حذف بشه ها
ولی این همه فحش به من باید بمونه
دستت تو برای همه رو شده حمید جان

, , چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 13:38

این انتخابات مرجع قانونی نداره شما به چه حقی برای ۷۰۰ تا دانشجو تصمیم گیری میکنید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد