KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لیست اعضای ِ ائتلاف بنفش ــ برای شرکت در انتخابات انجمن علمی

 

لیست اعضای ِ ائتلاف بنفش

برای شرکت در انتخابات انجمن علمی

 

 

شروین شایگان

 

 

 

 

  دیگه عضو هم نمی گیریم

(مگر اینکه اصرار کنید)

نظرات 5 + ارسال نظر
بنفش کاندید, , دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 23:01

منم می خوام عضو بشم

موفق باشی!

پاکروان, IT, KNTU دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 23:25 http://kahkeshan-kntu.coo.ir

براتون آرزوی موفقیت دارم

علی منتجبی, نرم , خواجه ی دزس خون سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 11:25

اما تو رای میاری !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
خیالت راحت!!!!!!!!!!!!

علی مجرد, , سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:32

فکر می کنم اشتباهی رخ داده
اسم من تو لیست کاندیدها بود ولی تو سایت شما نبود
من با خوشحالی در سایت شما ثبت نام کردم که به خودم رای بدم ولی خودم رو تو سایت شما نتونستم پیدا کنم
اینطور که بوش میاد این انتخابات باید ساختگی و جعلی باشه
جناب توکلی پیشاپیش انتخاب شدن شما رو تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد