KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دل نوشت

من دیدم متن تبریک تولد و یا جوک و سرگرمی خیلی بیشتر طرفدار داره بین به اصطلاح دوستام !!!  (چرا کاری کردید که من نسبت به شما و پشتیبانیتون سرد بشم) منم تصمیم گرفتم از این به بعد پست هایی بزنم که کسی نترسه که توش نظر بده ؛

پستی نزنم که تو یاهو بهم بگن عالیه ولی وقتی میگم نظر نمیدین بهم بگن نه ولش کن و این دلیلی به جز ترس نداره !!! منم تصمیم گرفتم پست جوک و اس ام اس عاشقانه و تبریک و تسلیت مناسبات مختلفو بذارم تو همکلاسی که خوشتون بیاد ولی به علی قسم کسی که مظهر عدل دنیاست کسی که از حقش کوتاه بیاد به راحتی حقشو میخورن و این رسم رفاقت نیست که وقتی جایی به نفعمون نیست پشت دوستمونو خالی کنیم  اینم اولین جوک و رویداد روز :

zane torke zang mizane behesh mige bedadam beres , bache medadamo ghoort dade. torke mige : hol nasho alan miyam . zane mige ta on moghe chikar konam ? torke mige : ba khodkar bene

 

امروز ۱۵ خرداد تولد یکی از دوستامه بچه ها تبریک بگین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

این طرز رفاقت نیست .

 گرد و غباری که دلم گرفته/حوصله زیر و زبر نداره

 شاخه خشکیده بید صبرم/خم شده و نای تبر نداره 

 

سیم آخر اینو ببینین نظر که نخواهید داد ولی بدونید اینه دلیل دلگیر بودنم از شما بد نیست یه نگاه به تعداد نظرات متن حمید درباره قالب نظر متن خانم حمیدی درباره تولد یه همکلاسی و یا متن های صادق که ادای دوستاشو در میاره بندازین اون موقع یه تفکری درباره خودمون بکنیم که چرا فقط حرف میزنیم ؟ چرا دوست داریم شاهد زوال دوستمون باشیم؟ و چرا ... نمیخوام به کسی توهین کنم یا کسی رو از خودم رنجیده کنم  ولی وقتی میبینم دوستام چه تفکری دارن دوست دارم از آدم بودن انصراف بدم چرا که در دنیای وحش هیچ موجودی که گروهی زندگی میکند پشت همنوعش را خالی نمیکند ولی ما حیوان های شعورمند .... به راحتی همدیگرو میفروشیم به راحتی پشت همدیگرو خالی میکنیم و از اون راحتتر همدیگرو راحت از یاد میبریم ... امان از دست ما حیوانت انسان نما                      

نظرات 11 + ارسال نظر
پویا صفری, IT, صنعتی خواجه نصیر چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 22:21 http://kntu.blogsky.com

سعید عزیزم...
به حتم همه‌ی دوستان هم با تو هستند و هم همراه تو٬ و این را باید از حمایت‌های پیشین دریافت٬ از همراهی که با تو در کنار تو داشتند در راه پیگیری مسائل٬ و تو پیگیرانه مسائل را دنبال می‌نمودی و همه با تو همراه بودند٬ و در درخواست‌هایمان که تو آن‌ها را دنبال می‌نمودی امضاهای صدها نفر از دوستان را به همراه خود داشتی و امروز دل همه‌ی ما با توست٬ و همواره با هم و در کنار هم این راه را ادامه خواهیم داد...

سعید جون ، من پایم!

سرد نشو!

محکم باش! مطمئن باش که همکلاسیهات لیاقتشو دارن!

مجتبی معصوم پور, , چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 22:52

سلام میبینم که داری راه منو ادامه میدی پس به سایت من یه سر بزن چون همش جوک میزارم البته تو دهه فاطمیه کوتاه اومدم و اپ نمیکنم.

میبینم که یه پاراگراف به متن اضافه کردی، سعید جون ، وفاداری دوستاتو با تعداد نظرات اندازه نگیر!

باور کن همکلاسیهات بیش از این حرفان!

باور کن!

باور کن!

من در عمل دیدمشون!

باورشون دارم! واقعی اند!

حمید جان تو خیلی مهربونی ولی تو دیگه از همه بهتر باید بشناسی کسانی که صدای کوس دوستیشون خیلی بلنده ولی در عمل هیچند به جز تعداد قلیلی که هم تو دانی هم من که در همه حال با دوستاشون بودند و هستند منم گفتم دوستای خوبی داشتم ولی وقتی تنها موندم و به کمک نیاز داشتم به جز ۲ -۳ نفر کسی به کمکم نشتافت وقتی تنها راهی که ما میتونیم همبستگیمونو به دانشگاه نشون بدیم همین نظر ها منظور کمیت و کیفیتشونه چرا کمک نمیکنیم به همدیگه و اتحادمونو نشون نمیدیم؟ مثلا میتونی نظر کسی که قبل از تو نظر داده رو بخونی به نظرت چه منظوری داشته این دوست ما؟؟؟

شفیعی, , چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 23:18

اقای اسماعیلی.اقای اسماعیلی.بییاید با هم ببینیم کجا ایستادیم.کمی کلان بین تر.اروم باشید.

ایمان, , چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 23:27

من از اولش بودم تا آخرش هم هستم!

ممنونم ایمان جان ولی کجان امن دوستای پر انرژی که همیشه با من بودند

, , پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 00:29

بابا نظر نمیدیم میگی چرا نمیدی وقتیم که نظر میدیم میگی منظورت چی بوده اول واسه من شفاف سازی کن این مساله رو بعد منظور خودت رو بگو که من نوعی که این مطلبو میخونم وقتی شما میگی من ادم فروشی میکنم منظورتو نمیفهمم من وقتی با کسی پیمان رفاقت میبندم حاضرم جونمو واسش فدا کنم بعدشم شما تا حالا کی تقاضای کمک کردی که مثلا من (یا یکی دیگه) بهت کمک کنیم .

عباس آل طعمه, , پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 08:39

خیلی عزیزی.هر موقع کمک خواستی یا...حتما همه اون کسایی که گفتی نظر نمی دن..... همه همه.....واقعا همه همه....میان کمک.

عباس آل طعمه, , پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 08:52

اینو یادم رفت بگم.ممکنه ۱ پستی ۱۰۰تا نظر داشته باشه ممکنه ۱پست خیلی بهتری تعداد کمتری نظر داشته باشه.مهم اینه که اون پست با ارزش باشه.تعداد نظر برای کسی مهم نیست.باز هم میگم که خیلی عزیز هستی

مهندس سلمان, it, پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 12:12

نظری ندارم .مگه زوره؟؟ ولم کنید.

یاسمن, صنایع, پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 17:46

ایییییییییییییییی خدااااااااااااا!!!!!!!!!! بازم که گیر دادی به من! به خدا تو اون پستت نظر دادم ولی با اسم مستعار! حق بده که بترسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد