KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ست روان شناسی شخصیت

تست روان شناسی شخصیت

خیاروهلو و سیب جلوی شماست. بین این 3 میوه کدام را انتخاب می کنید؟ (تمرکز کنید و جواب را در ذهن خود نگه دارید. حال ویژگیهای شخصیّت خود را مطابق جوابتان بیابید)

 

 

جواب:
اگر هلو را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که هلو دوست دارد!
اگر سیب را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که سیب دوست دارد!
اگر خیار را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که خیار دوست دارد!

نظرات 6 + ارسال نظر
hani, , جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 20:43

MAN holOo ro entekhab kardam :D:D:D:DD:D:shervin khOOb mishi.:D

h.kashefi, , جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 23:40

man bayad edame tahsil bedam felan entekhab bi entekhan

ژامک, , جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 23:42

این تست رو خودتون طراحی کرده اید؟؟ یا با همکاری روانشناسان دیگه؟؟

یا با همکاری روانشناسان دیگه

رویا, IT, شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 06:35

اگر شما این پست را برای انتشار انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که سرکار گذاشتن بقیه را دوست دارد!

(ببینید منم روانشناسی ام خوبه!؟!! )


خوبه ولی باید بیشتر تلاش کنی

baharIT, , شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 13:07

واقعا خیلی تست کارشناسانه ای بود عجب همکلاس های با هوشی داشتیم خودمون خبر نداشتیم!!!

بتول, نرم افزار, شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 15:22

وااااااااااااااااااای تو چه کمکه بزرگی به من کردی
تو باعث شدی من خودم و بشناسم
تو با این تستت جونه یه جوونه ۲۰ ساله را نجات دادی
من چون خودمو نمیشناختم می خواستم خود کشی کنم
واقا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد