KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خنگ !!!

 خنگ !!!

اولین بار که ناسا فضانوردان خود رابه فضا فرستاد متوجه شد خودکارها درجایی که
جاذبه صفر نمی نویسند
برای مبارزه با این مشکل دانشمندان ناسا یک دهه وقت صرف کردنند وبعد از خرج
شدن 12میلیارد دلار توانستند خودکاری بسازند که در جاذبه صفر در زیر آب و بر تمام
تمام سطوح بجز شیشه مینوشت و جوهرش در منهای 300 درجه سانتی گرادهم یخ نمیزد
اما روسها در این میان راه حل بهتری پیدا کردند :
! از همان ابتدا با مداد می نوشتند !

این مهم نیست که مرگ کی و کجا به سراغتان می آید
مهم این است که شما در آن زمان آنجا نباشید !

نظرات 11 + ارسال نظر
وحید احمدپور, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 03:45

با سلام

جالب بود

موفق باشی

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 08:53

چه قدر اوسکل بودن

صادق عباسی, کامپیوتر (نرم افزار), یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 09:35

حالا میتونیم به این فکر کنیم که
دانشمندا اوسکلند
یا اوسکلا دانشمندند

رویا, IT, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 10:42

یه سوال:
دو خط آخر به همین پست مربوطه؟!

مرسی٬ خیلی جالب بود!!

آره، پیام اخلاقی شه

حسین, نرم افزار, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 12:55

با سلام :
وبلاگ شما رو دیدم وبلاگ خوبی دارید.
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید.
تبادل لینک می کنید باحاله ها ! D:
موفق باشید.

تیموری, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 17:32

دانشمندا هم بعضی وقت ها مخشون آکبند میشه انگار

, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 18:48

از بابت متنتون ممنون ولی میخواستم بپرسم که دو خط اخر چه ربطی به ماجرا داشت!!!

اگه گفتی؟ یکی دیگه هم قبلا پرسیده بود، نظرات ۲باره بخون.
راستی اسمتم بنویس با مرام

solo, منتقد دو آتیشه, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 20:39

تقصیر نفوذ و اداره بخشهای حساس نفوذ آذری زبان ها در بخشهای حساس ناساست اگه نمی دونشتی بدون
بی خدا

فتاحیان, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 21:30

خیلی جالب بود .ممنون
موفق باشید

فرانک, ـ, دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 19:08

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد