KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نامه ای به پدر!

نامه ای به پدر!

در در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :پدر عزیزم،با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دختر جدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو رو بگیرم. من احساسات واقعی رو با  آذیتا  پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما می دونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ، لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون حامله است. آذیتا به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره و کُلی هیزم برای تمام زمستون. ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. آذیتا چشمان من رو به روی حقیقت باز کرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون می کاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و آذیتا بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من 15 سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز، مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت رو ببینی.با عشق،پسرت،جعفر

پاورقی : پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه ممد. فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن.

نظرات 14 + ارسال نظر
صادق عباسی, کامپیوتر(نرم افزار), یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 09:32

فوق العاده بود
مرسی

مائده خلیلی, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 09:48

خیلی قشنگ بود .
موفق باشید.

علی منتجبی , نرم, خواجه نصیر بنفش یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 10:48

ایول خیلی با مزه بود!!!
باز هم از این مطلبا بذار.
اما مطلب به این باحالی چرا اینقدر تعداد نظراتش کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما با یک نظر هم دلگرم میشیم با معرفت.
ببین داغ بشم چی کار میکنم

رویا.خ, IT, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 11:23

((: ((: !!

مسافر, کامپیوتر, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 11:25

خیلی باحال بود...
ممنون

بهزاد خان, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 11:30

جعفر مراقبه خودت باش پسرم!!

بهنام, مکانیک, تهران جنوب یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 11:33

من جعفر
۱۵ سال دارم!

(-:, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 11:34

خیلی خوب بود

حسین, نرم افزار, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 12:48

شروین جان شوخی قشنگ و بامزه ای بود.
موفق باشی عزیز.

ف.م, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 17:17

تکراری بود که.....
فقط اسماشون تغییر کرده بود
چعفر و اذیتا D:
چه قدر به هم میاد...

تیموری, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 17:48

برای این ماه و ماه بعد خیلی به درد میخوره ممنون

سروش فرنودی, نرم افزار, خواجه نصیر یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 18:54

خیلی با حال بود، دمت گرم ممنون.

Mostafa TayTan, computer, یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 23:22 http://www.taytan69.blogfa.com

آقا شروین دمت گرم. خیلی بمب بودش. ترکوندش

ایمان زندیه, , یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 23:54

روش خوبیه واسه پیچوندنه ددی به خاطر نامه ای که یونی فرستاده در خونمون! :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد