KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دومین جلسه کلاس های آموزش نجوم هم برگزار شد

به نام خدا

همانطور که میدانید تیم نجومی iryosat اقدام به برگزاری کلاس هایی برای آموزش و ترویج علم زیبای نجوم و ستاره شناسی در آستانه سال جهانی نجوم کرده است. کلاس ها رایگان و شرکت برای عموم آزاد است

دوستانی که علاقمند به شرکت در این جلسات هستند لطفا در قسمت نظرات اینجا اعلام کنند.

اطلاعیه مربوط به تشکیل کلاس ها به همراه اطلاعات لازم

 

نظرات 8 + ارسال نظر
آرمین, صنایع, پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 00:06 http://arminsky.blogsky.com

اینو میخواستم تو ادامه مطلب بذارم اما خب گفتم شاید حسش نباشه که به خاطر یه چیزی مثل نجوم حتی رو ادامه مطلب کلیک کنید!!!
نمی دونم
شاید من اشتباه میکنم و اینطور نباشه
اون اولا که بحث نجوم و ستاره شناسی بین بچه های مجازی مطرح شد خیلی ها اعلام آمادگی کردن٬ خیلی ها ابراز علاقه کردن و خب گفتن که ما دوست داریم از نجوم سر در بیاریم...
حتی جلسه ای هم با هماهنگی حمید توکلی عزیز برگزار شد و تو اون حتی انتخابات هم انجام شد تا انجمن مجازی (الکترونیکی) نجوم کار خودش رو با جدیت شروع کنه....
اما خب نمی دونم چرا زمانی که بحث جدی تر شد کم کم تعداد اونایی که ادعای علاقمندی میکردن کم شد.
و حتی الانم که یه سری کلاس برای آشنایی بچه ها با نجوم گذاشته شده استقبال بچه های دانشگاه به اون صورت نبوده که ما اصلا فکرش رو نمی کردیم.
هدف اصلی این کلاسا اصلا بچه های مجازی بودند.
ما میخواستیم با این کار و فعالیت های این چنینی علاقه بچه های مجازی به نجوم رو به دانشگاه نشون بدیم
اما مثل اینکه خودمون هم تا به امروز اشتباه می کردیم

شاید خیلی ها به خاطر این چیزایی که من الان گفتم ناراحت بشن و شاید هم یه سری این کار من رو یا بهتره بگم ما رو غلط بدونن و اصلا این چنین کارهایی رو قبول نداشته باشن

اما در هر صورت میخواستیم که این رو بدونید که اصلا یک چنین انتظاری از بچه های مجازی نداشتیم
این همیشه یک اصل بوده که زمانی که متقاضی برای یه کار زیاد باشه امکانات اون کار خیلی کم یا اصلا نیست اما زمانی که امکانات زیاد باشه نمیدونم چرا متقاضی کم میشه!!!

البته این رو قبول دارم که زمان هم دخیل بوده و خیلی از دوستان به خاطر امحانات نمی تونستن که در این جمع ها شرکت داشته باشن که ما نسبت به اون افراد ارادت خاص داریم و بهشون احترام میذاریم.
اما در کل خیلی بهتر میشه زمانی که با فعالیت و پیگیری خودمون کارای این انجمن رو هم جلو ببریم و بتونیم این انجمن رو هم به دانشگاه بشناسونیم.

باز هم صمیمانه از شما دوستان دانشجو دعوت می کنیم که در این جلسات حضور به هم رسانید.

با تشکر
آرمین همدمی
عضو کوچکی از
تیم نجومی iryosat و انجمن الکترونیکی نجوم

آرمین, صنایع, پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 00:09

اعضای تیم نجومی iryosat :
سهیل ایوزخانی - آرمین همدمی - فرزانه محمدی - عارفه خوشبخت مروی - روح الله عنایتی

با تشکر از سهیل ایوزخانی برای هماهنگی با فرهنگسرای دانشجو و گرفتن جا وامکانات از این فرهنگسرا
و همچنین
تشکر از مسئولین این فرهنگسرا

آرمین جان!

من هم بیش از این ها از انجمن نجوم توقع داشتم و دارم!

اگه شورای مرکزی صلاح میدونه بعد از امتحان ها یک جلسه برای شورای عمومی برگزار کنه و دلایل ِ کمرنگ شدن ِ فعالیت ها رو جویا بشه!

موفق باشی!

پگاه شعبانی, صنایع, پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 11:57

من خودم خیلی دلم میخواست شرکت کنم متاسفانه نشد. ولی اگر سه شنبه ها باشه از این جلسه میام. حالا کلاسها سه شنبه هاست یا پنج شنبه ها؟ گویا زمانش عوض شده بود نه؟

خیلی ممنون از شما خانم شعبانی عزیز
خوشحالم که شما هم به آسمان شب علاقمند هستید
اما خب به خاطر اینکه فرهنگسرای دانشجو به ما جا داده ما هم باید تابع اونها باشیم٬ به همین خاطر جلسات رو طبق برنامه ریزی از قبل طرح شده در روزهای پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ برگزار میکنیم و در این مدت در خدمت دوستان علاقمند هستیم.

تغییر زمان این هفته هم به خاطر همزمانی امتحان خیلی از دوستان با زمان برگزاری کلاس ها بود.

برای اطلاعات بیشتر هم میتونید روی لینک داده شده در متن کلیک کنید و توضیحات کاملتر آقای ایوزخانی رو مطالعه کنید.

سهیل ایوزخانی, صنایع, پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 13:50

سلام آرمین جان ممنونم که اینقدر خوب موضوع رو گفتی .
منم می خواستم عرض کنم که واقعا فکر نمیکردم که حرفای آقای عیوبی درست باشه که دانشجوهای مجازی فقط حرف میزنن و عمل آنها مثل رشتشونه که مجازیه و بی ثمر.

با تشکر.

خواهش میکنم سهیل جان
نمیدونم
شاید هم همینطور که ایشون گفتن باشه
اما خب ما کماکان منتظر دوستان مجازیمون هستیم و هر خدمتی از دستمون بر بیاد حاضریم برای این دوستان انجام بدیم.
و الانم فقط میتونیم امیدوار باشیم.

علی رستمی, , پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 18:57

آقای سهیل ایوزخانی به جای توهین بی مورد اشکال کارتون رو جویا شید ( زمانی که من گفتم لازم نیست به دانشگاه برای اون اردو چیزی بگید و شما گفتی که به خاطر یه سری بچه و مسخره بازیشون دلیلی نمی بینی که با دانشگاه هماهنگ نکنی و کارتون مهمه و به خیال خودتون دانشگاه به شما امکانات میده و ...! ) از اون طرف برنامه رصد یه روزه میزارید بعد کنسل می کنید ! و..... تمام این ها بی برنامگی تونو نشون میده !

پس الکی به جای اینکه بگی دانشجوهای مجازی فقط حرف میزنن و عمل آنها مثل رشتشونه که مجازیه و بی ثمره . فکر برنامه ریزی باش و با برنامه جلو برو و هیچ وقت هم رو حمایت دانشگاه حساب باز نکن چون این حمایت هایی که ازش حرف میزدی حمید توکلی و.... ( من هم همراه این ها بعضی موقع ها بودم ) نزدیک 8 - 9 ماهه براش تلاش کردن و به نتیجه ای نرسیدن

موفق و مؤید باشی

آرمین, صنایع, پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 20:17 http://arminsky.blogsky.com

آقای رستمی عزیز
اولا از لطف شما ممنونیم که به فکر دوستانتون هستید و پیشنهاد شما رو با دیده منت میپذیریم و از این بابت از شما متشکریم.
سعی می کنیم که از این به بعد با برنامه ریزی های قوی تر و دقیقتری عمل کنیم.
اما
اینکه شما میگی در مورد گشت رصدی نباید چیزی به دانشگاه میگفتیم من اصلا با شما موافق نیستم.
نه تنها من بلکه فکر می کنم که سایر بچه ها هم با وجود اتفاقاتی که تا الان افتاده با این پیشنهاد موافق نباشن.
حتی حمید توکلی هم که میفرمایید یکی از موافقان این حرکت بود.
ببینید قرار بود یه سفری با عنوان گشت رصدی برگزار بشه اما خب هر کسی میدونه که یه همچین سفرهایی دردسرهای خاص خودش رو داره و اینها احتناب ناپذیرن.
پس تصمیم گرفتیم که با دانشگاه به عنوان یک مقام مسئول که در حال حاضر سرنوشت امثال در دست این ارگان است در مورد مشورت کنیم.
اتفاقا مسئولین دانشگاه از اصل عمل خوشحال بودند اما خب قول حمایت آنچنانی ندادند و عواقب رو به عهده خودمون گذاشتن.
پس تصمیم بر این شد که برنامه گشت رصدی که از همون اول هم کل گروه روش هم عقیده نبودن کنسل بشه تا انشاالله تو فرصتی بهتر یه گشت رصدی داشته باشیم.
اما همینکه اون روز ها خیلی از بچه ها ابراز علاقه به نجوم کرده بودن اما الان حتی اون ها هم در این کلاس ها شرکت نمیکنن جای تامل داره.
که خود شما هم جزء همون دوستان بودید و البته مخالف اطلاع دادن به دانشگاه...
در هر صورت
این رو هم باید بدونید که

نه آقای ایوزخانی و نه من و نه هیچ کس دیگه حق نداره که به دانشجوهای الکترونیکی توحین کنه

کمااینکه ما خودمون هم جزء همین بچه های مجازی هستیم پس هر چی بگیم به خودمون هم برمیگرده.
شما درست میگی ما داریم زور میزنیم که خودمون رو به مسئولین دانشگاه نشون بدیم.
اما فکر نمیکنم این کار بیهوده باشه چرا که ما دیدیم انجمن هایی مثل انجمن ورزشی و نمایش و ... تونستن خودشون رو به دانشگاه نشون بدن و دانشگاه اونها رو قبول کرده چرا که اعضای اون تیم ها هماهنگ بودن.

الان هم اصلا اصراری نیست که به اجبار شما دوستان علاقمند به نجوم بشید و با گروه همکاری کنید.
چرا که این علاقه به نجوم تو وجود همه آدما هست چرا که اگر نبود شما اصلا به آسمان و خورشید و ماه و ستاره ها و ... حتی نگاه هم نمی کردی و حتی به زمین و زیبایی هاش هم توجهی نداشتی چرا که همین زمین هم یکی از سیاراتی است که خداوند متعال با نظمی خاص آفریده.
با این وجود که نمیدونم چقدر قانع شده باشید باز هم از شما تشکر میکنم که دلسوزانه به فکر پیشرفت گروه نجوم هستید.



سهیل ایوزخانی, صنایع, پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 08:25

سلام
من به کسی توهین نکردم فقط نقل قول کردم +فکر میکنم بهتره به جای مقصر جلوه دادن دوستانتان بهتره تو جلسات شرکت کنید اگر نگران برنامه ریزی ما هستید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد