KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خاطره...

جالب ترین خاطره این چند وقتی که دانشجو شدی چیه؟؟؟!!
نظرات 8 + ارسال نظر
شروین, , دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 09:46

ما که از دانشجو شدن هچی نفهمیدیم. شما چطور؟

آرمین, صنایع, دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 10:30

موضوع جالبی رو انتخاب کردی صادق جون
ممنون
اما...
واس من که فکر کنم همین که برای اولین بار بالاخره طعم مجازی بودن رو هم چشیدم و الان تازه دارم لمسش میکنم یکی از (...) ترین خاطراتم بود و هست و خواهد بود.

تذکر: (...) = مشترک گرامی دسترسی به این لغت خارج از محدوده ادب و نزاکت می باشد.
D: (; ): )):

نمیدونم آرمین جان
شاید بشه به ان نتیجه رسید که ما از دانشجو بودن هیچ خاطره‌ی خوبی نداریم. در صورتی که همه بزرگترا میگن تو این سن که هستین باید از جوونیتون لذت ببرین و از این حرفا...
شاید اگه بچه ها نظراتشونو بگن به این نتیجه برسیم آخرش البته شایدم کسی باشه که خاطره‌ی خوبی از یونی داشته باشه!!!

حسین , نرم افزار, خواجه دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 12:39

دیگه خاطره بهتر از آشنا شدن با آقای صادق عباسی ! :دی

من نوکرتم داداش
منم از این دانشگاه فقط چندتا رفیق خوب دارم
همین!

, , دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 14:01

roze sabte nam ke ba zamani davam shod:D
[garche fek konam in khatere moshtareki bashe beyne bacheha:D]

م, , دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 19:47

دوست شدن با یک دختر خانم قشنگ وزیبا

مبارک باشه

نگم بهتره, کامپیوتر, خواجه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 08:19

فقط اعصاب خورد کردن وبدبختی واز زندگی عقب افتادن همین واقعا متاسفم ومشکل روحی پیدا کردم وکلا اینو بگم از زندگی سیر شدم

چرا انقدر شاکی هستی شما
مهم نیست انقدر خودتو اذیت نکن
درست میشه ایشالا

تیموری, , سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 19:05

روش های مختلف وارد شدن به دانشگاه از تغییر چهره گرفته تا کف گرگی و جعل کارت... :)

ریاضی دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 17:08

عاشق شدم!!!!طرف ترم آخر ریاضیه!!اسمش محمده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد