KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

باز هم تهدید به پرونده سازی توسط حراست!

تهدید به پرونده سازی جهت دفاع از مجرم!

سه دانشجوی دختر یک دانشگاه در آذربایجان شرقی که مورد تعرض کارکنان این دانشگاه قرار گرفته‌اند، از ترس بی‌آبرویی و اخراج، حاضر به شکایت از عاملان این حادثه ناگوار نیستند....

و دوران تصدی زاهدی بر وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری، سه دانشجوی دختر از شروع سال جدید تحصیلی در مهرماه 86 در سه مرحله و به طور جداگانه مورد تعرض سه تن از کارکنان دانشگاه قرار گرفته‌اند که به دلیل تهدید مسوولان حراست دانشگاه، حاضر به شکایت از مسببان ابن حادثه نیستند. بر اساس شنیده‌ها، از مهر سال 86 تاکنون یک فرد مسوول در حراست دانشگاه، یک استاد و مسوول آزمایشگاه و یک راننده سرویس دانشگاهی در تبریز، سه دانشجوی دختر را مورد تجاوز قرار داده‌اند. در ابتدای سال 87 دانشجویان در اعتراض به این اتفاقات ناگوار و بی‌تفاوتی مسوولان ذی‌ربط در برخورد با عاملان آنها، چندین تحصن اعتراض‌آمیز برگزار کردند و خواستار برکناری معاونت دانشجویی و رییس حراست این دانشگاه شدند. بر اساس این گزارش، از مسببان این حوادث تنها راننده سرویس دانشگاه که از حمایتی برخوردار نبود، از کار خود اخراج شد اما با دو متعرض دیگر تاکنون برخوردی صورت نگرفته و آنها همچنان بر سر کار خود حاضر می‌شوند. گفتنی است مسولان حراست این دانشگاه، دانشجویان مورد تعرض قرار گرفته را تهدید کرده‌اند که در صورت شکایت از عاملان این حوادث یا انتشار اخبار مربوط به آن، آنها را به دلایلی چون داشتن رابطه دوستانه با دانشجویان پسر از دانشگاه اخراج خواهند کرد.

منبع : خبرنامه ی امیرکبیر


پروند سازان به جو سازی متهم می کنند...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ح, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 20:57

حمید جان هر نکته جایی داره !
لطف کن مطالبی بذار که هم مدرک مکتوب و معتبر داشته باشی و هم مناسب جو این بلاگ باشه !
ممنون

مجتبی معصوم پور, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 23:01

واقعا خاک بر سرشون کنم باید اونا رو اعدام میکردند تازه میخوان فقط تعلیقشون کنند.

, , جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 20:42


عزیزم... اینا که ترکند و بیچاره ها آبرو سرشون میشه... حالا مرداشون نه ... دختراشون. بیا برو دانشگاههای گردن کلفت تر رو ببین (ترجیحا اسم نمی برم ولی کیه که ندونه کجا رو میگم) استاد و کارمند و پسرها و البته دخترهاش با هم حال می کنند و آبرو هم که قربونش برم... تهرانه دیگه چه میشه کرد... وزیر و رئیس جمهورش هم جرات ندارند پاشونو بگذارند اونجا چه برسه به تعلیق و این برنامه ها ... یعنی اصلا کسی شکایتی نداره... همه با هم دوستند و خوب و برادر و خواهر و ...چیزای دیگه..... خلاصه اینجوریاست داداش... بعد تو اینجا نشستی میگی چرا چی؟؟؟؟؟؟؟!!! خانه از پای بست ویران است. دانشگاه شده آبشخور هوس بازان و هیچ آدم با غیرتی هم نیست اسم یه انقلاب فرهنگی دیگه رو بیاره وسط.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد