KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

!!!واقعا کوتاه و پند آموز!!!

...فقط آقایونی که راه ذلالت را در پیش گرفتند بخوانند...

این مطلب از کتابی آسمانی آورده شده است

باور کنید

خداوند زمین و آسمان را آفرید و گفت به به چه زیباست
مرد را آفرید و گفت احسنت چه زیباست
زن را آفرید
کمی ناراحت شد اما پس از کمی مکث لبخندی زد و گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه ;)

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 09:04

اقا


خجالت هم حدی داره!!!!!!!!!!!!!!!!

من که نفهمیدم منظورتو
ولی اینو میدونم که
وکالت هم حدی داره
ذلالت هم حدی داره
به قول خودت خجالت هم حدی داره
خشونت هم حدی داره
یکم مهربون تر برخورد کن

, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 09:12

این پسر دیوانه است

وحید احمدپور, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 11:09

با سلام

واقعا که..................

تا حالا خودت رو تو آینه نگاه کردی........... چند شب نخوابیدی از ترس ؟؟؟؟؟؟؟

صادق جان ذلالت به نظر تو و همون تفاهم من حد نداره

تا جان در تن ماست ذلالت پیشه ی ماست

D:

, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 13:19

اقای عباسی کوتاه بیا بابا
باشه شما خوشکل؛عاقلان دانند

کوته بینان بدانند
منظور من ظاهر نیست
البته اینها همش شوخیه میخوام با وحید کل کل کنم همین

, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 13:24

خانوم شک داری خوشگلتره؟
بالایی با تواما!

از کجا فهمیدی بالایی خانومه؟؟؟؟؟

مهدی, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 13:46

از متنی که گذاشتی معلوم بود که معنی حرف من رو نمی تونی بفهمی

داداش شوخی می خای بکنی بکن

چرا بی خود و بی جهت اسم کتاب آسمانی رو می کشی وسط

اسفا....
دیگه سوجه پیدا نکردی!!!!!!!!!!!!!

خوبه بر عکس بعضیا فهمیدی اینا همش شوخیه

تقدسی, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 17:52

میخوای شوخی کنی اشکال نداره ولی از خودت مایه بذار، چرا از اسم خدا و... مایه میذاری؟! تازه زنها هم همشون اینجوری که شما میگید نیستند.

آقای تقدسی شما هم!!!
من کی از خدا مایه گذاشتم! من منظورم از کتاب آسمانی یه کتابی بود که از پشت بوم خونمون افتاد تو حیاط! همین
چرا این حرفو میزنی که فردا بگن صادق عباسی به اسلام توهین کرده؟؟؟!!!
من حوصله کمیته انظباطی ندارما!!!

, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 21:12

نخیر اقا مطمئنم.شما جوش نزن برات ضرر داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد