KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تفاوت خانم ها و آقایان ( آقایون نخونن )

 

                           ((  این  داستان  کاملا  واقعی  می باشد )) 

 

۱.سالگرد ازدواج 

زن : عزیزم امیدوارم همیشه عاشق بمانیم و شمع زندگی ما همیشه نورانی باشد

مرد: عزیزم کی نوبت کیک میشه ؟

 

۲.روز زن

زن : عزیزم مهم نیست که هیچ هدیه ای واسم نخریدی  یک بوسه هم کافیه

مرد: خوشحالم که با زن فهمیده  و سر آشپزی مثل تو ازدواج کردم

 ( منظور : شام چی داریم ؟)

 

۳.روز مرد

زن : وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم

مرد: حالا اشکال نداره سال دیگه جبران می کنی عزیزم این بوی غذا از خونه ماست

 

۴. چهل روز پس از تولد بچه

زن‌ : وای مامانی بازم گرسنه هستی ؟ (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی ؟)

مرد: با دهان پر ( نه عزیزم ندیدم ؛ راستی شیر خشک چقدر خوشمزه است ....)

 

۵.چهل سال بعد

زن : عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه  ما پیر شدیم اما من مثل روز اول دوست دارم

مرد : یعنی دیگه کیک نمی خوریم ؟؟؟؟؟؟

 

۶. دو ثانیه قبل از مرگ

زن : عزیزم همیشه دوست دارم

مرد: گشنمه 

 

۷.وصیت نامه

زن : کاش مجال بیشتری بود تا در میان عزیزانم می بودم و به خصوص کنار همسر مهربانم

مرد :‌شب هفتم قرمه سبزی بدین -  قیمه ندین من دوست نداشتم

 

۸. اون دنیا

زن : خطاب به فرشته ی مسئول : خواهش می کنم ما رو از هم جدا نکنید نه ... نه ... عزیزم

       خدایا به خاطر من ... من طاقت دوریش رو ندارم ( و آخر هم مرد رو از جهنم میبره بهشت)

مرد : خطاب به دربان جهنم : حالا تو بهشت شام بهتره  یا  جهنم

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
, , شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 22:39 http://omid13.zet.ir

سلام عزیزم
[لبخند][لبخند]
بیا دنبالم کارت دارم
اینا رو ببین جا پاهای منه.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
جای پاهامم مثل خودم قشنگه نه
.
.
........(_\.........
.../_)...) \....
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo...
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده

.
.

.../_)...) \...
../ (....(__)...
.(__)...oooO..
Oooo....
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.

2...
.

3...
یه پروانه کوچیک تنها با بالهای خوشگلش منتظر تو هستش زود باش بیایه نفر منتظره که تو بیای پیشش زود باش بیا منتظرش نذار
راستی اگه دوست داشتی لینکش کنی فقط و فقط طبق دستوری که اونجا گفتم عمل کن بیا زود باش
www.omid13.zet.ir

رویایی, , شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 23:36

کم کم دارم به ذلالتتون یقین پیدا میکنمااااااااا

ما چاکریم

علی منتجبی , , خواجه ی همیشه فارس یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 00:08

واقعا که خیلی زذ هستی.:d

علی ساکت باش می خوای یه پست بزارم در مورد فعالیت های تو

خودت می دونی کدوم موضوع رو میگم

صادق عباسی, کامپیوتر (نرم افزار), یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 08:38

وحید جان به خدا زشته این مطالب رو میذاری من که میدونم تو از طرف اجنبیا شارژ میشی
پول کثیف انقدر ارزش داره که یادت بره مردی؟!!!
میخوای اسم اون کسایی که تورو مجبور میکنن این و بگی اینجا بنویسم.
اصلا هرچقدر میگیری من بیشتر میدم
با ما باش ذلیییییییییییییییییییییییل!!!

حقیقت تلخه اما کاری نمیشه کرد حقیقته دیگه پس قبول کن

حق با خانم هاست

صادق عباسی, کامپیوتر (نرم افزار), یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 08:59

چو زن راه بازار گیرد بزن وگرنه تو در خانه بنشین چو زن

یه دونه بزن ببین چند تا می خوری

, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 09:46

خلی باحال بود. حالا شام چی داریم؟

نوبت تو شام درست کنی نهار رو من درست کردم شام نوبت تو دیگه

ایمان زندیه, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 10:43

من گشنمه (-:

تو که همیشه گشنه هستی

مسافر, کامپیوتر, یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 11:25

خوبه که اولش گفتن آقایون نخونن ولی همه نظرات از آقایونه D:

این فضول بودن آقایون رو میرسونه

رویا, IT, یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 13:13

اگه آقایون نخورن
خانوما بیکار می شن!!

D:

h.kashefi, , یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 18:26

agha mer30 dastetoon dard nakone vali adam delesh misooze vaghan cheghadr khanooma mazlooman mer30 ke tarafdare hoghooghe khanooma hastin har chand ina tanze vali jedan dele man ke khonak mishe:D hala jedi movafeghin ke hamishe hagh ba mast dg? :D

حسین رنجبر, کام, خواجه نصیر دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 02:29

MESTER V.A IN AYANDEH
ZIZI GULU ASI PASI DERA
KUTA TA BE TA

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد